سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

رونمایی «یزدان تفنگ ندارد» در دانشگاه شریف

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 142148
فیلم مستند «یزدان تفنگ ندارد» به کارگردانی حسین شمقدری سه شنبه 11آبان ماه در دانشگاه صعتی شریف رونمایی و اکران خواهد شد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، مرکز سینما تمدن بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، عصر فردا طی مراسمی مستند «یزدان تفنگ ندارد» را با حضور عوامل فیلم رونمایی و اکران خواهد کرد.

این مستند کاری است از گروه آرمان به کارگردانی «حسین شمقدری» و تهیه کنندگی «حسن مددی» با روایتگری «سید طه رضا نیرهدی» که در ۷۰ دقیقه و با سبکی خاص ساخته شده است.

         

«یزدان تفنگ ندارد» داستان تلاش سخت دانشجوی المپیادی دانشگاه صنعتی شریف برای دست یافتن به حقیقت و درگیری با تناقضات ذهنی و عینی در رابطه با شرایط این دانشگاه، تهران و کشور در یک سال گذشته است. این دانشجو در مسیر مستند به گفتگو با مردم، شخصیت های فرهنگی و علمی و نیز دانشجویان می پردازد و پای درد دل مردم نقاط مختلف کشور و دغدغه های آنها می نشیند. 

       

مراسم رونمایی مستند «یزدان تفنگ ندارد» بعدازظهر سه شنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف با حضور دست اندرکاران فیلم از جمله راوی، کارگردان، تهیه کننده فیلم و میهمان ویژه برگزار می شود. 

حضور در این مراسم برای عموم دانشجویان آزاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *