چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳

شرط تحقق مژده دیروز رهبر انقلاب به جوانان انقلابی

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 206345
چکیده و شاه بیت بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی این جمله دُرگونه بود: "اين قرن، قرن اسلام است."
شرط تحقق مژده دیروز رهبر انقلاب به جوانان انقلابی
جهان نيوز- جلسه روز گذشته محفل بسیار مناسبی برای تحلیل دقیق رهبر فرزانه انقلاب از آینده دنیا و انقلاب های ملت های مسلمان بود. ۱۲۰۰ جوان انقلابی که به نمایندگی از ۷۳ کشور و از پنج قاره دنیا به ام القرای جهان اسلام آمده بودند، در جلسه دیروز از دیدن ولی امر مسلمین جهان آنقدر ذوق زده شدند و به هیجان آمدند که اشک شوق و احساسات پرشور آنان بارها جاری شد و لحظات خاطره انگیزی را در حسینیه امام خمینی(ره) به ثبت رساند.

بی شک صمیمیت و محبت سرشار در دیدار روز دوشنبه را میلیون ها نفر در دنیا بویژه سران جبهه مغلوب سلطه دیده‌اند و شوکه شدند آنانی که تاکنون کارشان ارائه تحلیل های پولی و صهیونیستی در تحریف رابطه انقلاب های منطقه با انقلاب اسلامی و انکار رابطه قلبی توده و نخبگان امت اسلامی با رهبر معظم انقلاب بوده است.

ولی امر مسلمین جهان هم در سخنانشان 2 بار جوانان حاضر را "فرزندان" خویش خطاب کردند تا بر عمق این رابطه 2 طرفه صحه بگذارند و جنس آن را شفاف تر کنند.


بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار صریح و راهگشا بود و ذیل 2 محور اساسی بیان شد؛ محورهایی که اگر مود توجه
به فرموده ولی امر مسلمانان دنیا، قيام ملتهاي مسلمان بر ضد ديكتاتوري‌هاي وابسته پديده اي بسيار مبارك و مهم و مقدمه قيام عليه "ديكتاتوري جهاني صهيونيستي و استكباري" است و اگر ملت های مسلمان همچنان در صحنه باشند و فریب توطئه برای انحراف انقلاب های خود را نخورند، هدف بزرگ جهان اسلام "بزودی" محقق خواهد شد.
و عمل ملت های مسلمان قرار گیرد بی شک سرعت و عمق انقلاب آنان را ده‌ها برابر خواهد. این همان موضوعی است که پایه های غرب صهیونی از ترس وقوع آن از ماه‌ها پیش به لرزه افتاده است.

اول؛ خالی نکردن میدان، استقامت در مسیر کنونی و فریب توطئه‌های انحرافی دشمن را نخوردن و دوم؛ باور و امید به نصرت و کمک الهی و قطعی بودن شکست ديكتاتورى شبكه‌ فاسد و خبيث صهيونيستى و قدرتهاى استكبارى.


آنچنان که رهبر انقلاب تصریح کردند: امروز نه ماركسيسم جاذبه دارد، نه ليبرال‌دموكراسى غرب جاذبه دارد - مى‌بينيد در مهد ليبرال‌دموكراسى غرب، در آمريكا، در اروپا چه خبر است؛ اعتراف مي كنند به شكست - نه ناسيوناليستهاى سكولار جاذبه‌اى دارند. امروز در ميان امت اسلامى، بيشترين جاذبه متعلق است به اسلام، به قرآن، به مكتب وحى.

شرط عبور از پیچ بزرگ تاریخی

ولی امر مسلمین جهان همچنین درباره يك "پيچ بزرگ تاريخى" هشدار دادند که امروز تاريخ جهان در آن قرار دارد و این پیچ حساس چیزی نیست جز "تحول از سيطره‌ ديكتاتورى صهيونيستى و قدرتهاى استكبارى به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى".

شرط عبور از این پیچ سرنوشت ساز، به فرموده رهبر انقلاب ماندن در میدان و استقامت است و این - پیروزی بزرگ – "پيش خواهد آمد" و نصرت الهى قطعى است: ممكن است در نگاه عادى و مبتنى بر محاسبات مادى، بعيد به نظر بيايد؛ اما خيلى از چيزها بعيد به نظر مى‌آمد و اتفاق افتاد. شما در يك سال و دو سه ماه قبل از اين آيا فكر مي كرديد كه طاغوت مصر اينجور ذليل شود و از بين برود؟


در یک سال و چند ماه پیش تقریبا کسی حتی "تصور" برکناری مبارک را هم نمی کرد چه رسد به سقوط او و رژیمش و شکل گیری موج بلند بیداری اسلامی در منطقه. اما این واقعیت درباره مصر،‌ یمن، بحرین،‌ تونس، لیبی، عربستان، اردن و... به
۱۲۰۰ جوان انقلابی که به نمایندگی از ۷۳ کشور و از پنج قاره دنیا به ام القرای جهان اسلام آمده بودند، در جلسه دیروز از دیدن ولی امر مسلمین جهان آنقدر ذوق زده شدند و به هیجان آمدند که اشک شوق و احساسات پرشور آنان بارها جاری شد و لحظات خاطره انگیزی را در حسینیه امام خمینی(ره) به ثبت رساند.
وقوع پیوسته و نه تنها دیکتاتورهای وابسته را ساقط یا بی ثبات کرده که حامیان این دیکتاتورها یعنی "دیکتاتوری غرب صهیونی" را سخت پریشان و متزلزل ساخته است.

به فرموده ولی امر مسلمانان دنیا، قيام ملتهاي مسلمان بر ضد ديكتاتوري‌هاي وابسته پديده اي بسيار مبارك و مهم و مقدمه قيام عليه "ديكتاتوري جهاني صهيونيستي و استكباري" است و اگر ملت های مسلمان همچنان در صحنه باشند و فریب توطئه برای انحراف انقلاب های خود را نخورند، هدف بزرگ جهان اسلام "بزودی" محقق خواهد شد.

نکته پراهمیت آنکه نوید تحقق این هدف بزرگ را رهبر معظم انقلاب در جلسه دیروز به جوانان انقلابی حاضر دادند: آن روزى خواهد رسيد كه امت اسلامى به حول و قوه‌ى الهى در اوج اقتدار و استقلال قرار بگيرد ... آن وقت است كه امت اسلامى عزت خود را پيدا خواهد كرد. من به شما جوانها بگويم، آينده مال شماست. شما جوانها به حول وقوه‌ى الهى و باذن‌اللَّه آن روز را خواهيد ديد و ان‌شاءاللَّه افتخارات خودتان را به نسلهاى بعد از خودتان تحويل خواهيد داد.

نکته دیگری که بر ما ایرانیان فرض است این است که با توجه به فرمایشات دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین بیانات پیشین ایشان در دیدار مردم قم در 19 دی مبنی بر پیشکسوت بودن انقلاب اسلامی، لازم است نخبگان، مسوولان، خواص و آحاد مردم ایران اسلامی با حفظ وحدت و یکپارچگی، پرهیز از تنش ها و دعواهای بدون نتیجه داخلی، ادامه سیاست عزتمند استکبارستیزی و امریکاستیزی و هوشیاری در برابر توطئه های غرب و البته حضور گسترده و دشمن شکن در انتخابات آتی، نقش بی بدیل نظام جمهوری اسلامی را در میان ملت های مسلمان منطقه حفظ کنند و همراه با دیگر برادران و خواهران دینی خود در سایر کشورها، آخرین میخ ها را بر تابوت ظالمان و دیکتاتورهای عربی - غربی بکوبند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شاکریم از وجود نازنین این رهبر عزیز و دوست داشتنی .
تمام عمرم فدای یک چشم به هم زدنش
United States
امام خامنه ای ... خمینی دیگر ی است!!!
جانم فدای رهبر . لبیک یا خامنه ای.
وقتی سخنان ایشان در سال های دور حتی سال 68 را مطالعه می کنی می بینی چنان از بیداری اسلامی در کشور های اسلامی صحبت می کنند که گویا همین امروز این سخنان بیان شده. مرتب نام تونس ، لیبی ، مصر و دیگر کشور های اسلامی را می بردند و می گفتند ملت ها در این کشور ها بپا خواسته اند و اسلام را می خواهند. براستی مومن با نور خدا می نگرد