دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۹

علی‌اکبر جوانفکر بازداشت و روانه زندان شد

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 246729
دادستانی تهران از معرفی علی اکبر جوانفکر به زندان برای اجرای حکم دو فقره حبس تعزیری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی اکبر جوانفکر که پیشتر از سوی دادگاه کیفری استان تهران و هم چنین دادگاه انقلاب اسلامی تهران به دو فقره حبس تعزیری محکوم شده بود، شامگاه چهارشنبه برای اجرای حکم محکومیت خود به زندان معرفی شد.
 
بنا به احکام صادره از سوی شعب دادگاه‌های یاد شده که به تایید دیوانعالی کشور و دادگاه تجدیدنظر استان تهران نیز رسیده است، نامبرده به اتهام توهین به مقام معظم رهبری، نشر مطالب خلاف موازین اسلامی و مطالب مخالف عفت عمومی علاوه بر دو فقره محکومیت حبس تعزیری، به محرومیت از هرگونه اشتغال و فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای نیز محکوم شده است.

گاف سایت روزنامه ایران و جوسازی علیه دادستانی

به گزارش جهان،‌ در همین حال، سایت روزنامه ایران در خبری که ساعت 19:01 منتشر کرد، نوشت، علی اکبر جوانفکر مدیرعامل ایرنا ساعت 19:30 از سوی دادستانی استان تهران بازداشت شد! 
 
به نوشته این سایت "دادگاه کیفری استان تهران در 25آبان سال گذشته ،جوانفکر را به تحمل شش ماه حبس تعزیری به اتهام نشر مطالب خلاف موازین اسلامی و شش ماه حبس تعزیری دیگر به اتهام انتشار مطالب خلاف عفت عمومی محکوم کرده بود".
 
در همین حال سایت مذکور سعی کرده بازداشت جوانفکر را به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل ارتباط دهد با این حال هیچ دلیلی مبنی بر ارتباط این دو ارائه نکرده است.


 
گفتنی است همزمان با قرار گرفتن علی اکبر جوانفکر در راس روزنامه و موسسه مطبوعاتی ایران، مواضع این روزنامه با انتقاد شدید بسیاری از علما، نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی و فرهنگی همراه بود است. انتشار ویژه نامه موهن "خاتون" و سرمقاله های جنجالی از جمله اقدامات جنجالی جریان خاص در روزنامه دولت بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انشاالله زودتر آزاد شوند.
Iran, Islamic Republic of
اونایی که تو این مدت این همه بر علیه قوه قضاییه حرف زدند اگر وجدان یا اخلاق یا انقلابی گری دارند اکنون باید عذرخواهی و توبه کرده و سعی در جبران مافات کنند. خیلی ها در این مدت به بهانه واهی علیه قوه قضاییه جوسازی کردند.
Iran, Islamic Republic of
حالا نوبت حزب الله است که محکم و استوار پشت قوه قضاییه بایستد تا جریان انحرافی نتواند علیه این قوه ولابتمدار جوسازی کند یا بین حزب اللهی ها تفرقه افکنی کند. احتمال میدهم که لیدر انحرافی ساکت ننشیند.
اصلا فکر نمیکردم آقاصادق لاریجانی تا این حد قاطع و دل و جرات دار باشند از این به بعد باید قوه قضاییه را عادل ترین و قاطع ترین قوه بنامیم. برخوردبا گردن کلفت ها اتفاق ساده ای نیست که راحت از کنار آن عبور کنیم.
قوه قضاییه سپاس
تا به حال، قوه قضاییه را در این حد با صلابت ندیده بودیم.

آیت ا... لاریجانی، تشکر
Iran, Islamic Republic of
منتظر خبر بازداشت ....و....و ..هستیم ......
Iran, Islamic Republic of
خدمت نگارنده محترم این خبر باید بگم که تاریخ و سیستم انتشار خبر بستگی به ساعت و تاریخ سرور داره و ممکنه این ساعت یک ساعت عقب یا جلو باشه لذا به این نمیگن گاف
آفرین برقوه قضاییه .
احسنت بر قوه انقلابی و ولایتمدار قضاییه
منتظر آمدن دکتر هستیم ....
آسیاب به نوبت!
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه داره به وضعیت مطلوب خود نزدیک میشود و دل مستضعفان را شاد و امیدوار میکند
حالا اون ساعت رو جابجا نوشته اتفاق خاصی افتاده ؟! واقعا که ....
خداكنه هرچه زودتر خبر دستگيري عوامل اصلي اختلاس را كه بعضا در مسند هاي بالاي دولتي جاخوش كرده اند را دستگير ومجازات كنند تا هم درسي باشد براي ساير خلافكاران وهم دل مردم شريف ايران خوش شود.
احسنت به قوه قضاییه
آقای دادستان دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
اگه دانه درشتها گیر بیافتند همه مردم امیدوار میشند
Iran, Islamic Republic of
جوانفکر باید از چند سال پیش بازداشت میشد. دیر اقدام شد چرا؟
قوه قضاییه با قاطعیت برخورد کرد احسنت ولی هیاهوی نمایندگان به خاطر هیئت همراه رئیس جمهور و اقدام قوه قضائیه در بازداشت آقای جوانفکر معاون رئیس حمهور وقتی ایشون در آمریکا به سر میبردند درست نیست
مگه ما شعار نمیدیم قانون برای همه است و عدالت باید جاری شود از نظر ما هیچ فرقی بین فرزندان هاشمی جوانفکر و.... وجود ندارد حتی اگر رییس جمهور هم کار خلاف قانون انجام دهد باید بازداشت و روانه زندان شود مگه این انقلاب الکی بدست آمده!!!