جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

پروين: امثال رويانيان بايد به فوتبال اضافه شوند

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 243083
عضو هيئت‌ مديره باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد که امثال رويانيان بايد به فوتبال ايران اضافه شوند.
  علي پروين با اشاره به جلسه هيئت مديره اين باشگاه اظهار داشت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان چند روز پيش در جلسه‌اي 45 دقيقه‌اي ابتدا با سجادي معاون وزير شرکت کرديم و پس از جمع‌بندي‌هاي انجام شده به ديدار عباسي وزير ورزش رفتيم. جلسه خوبي بود و من هم سعي کردم از حق دفاع کنم.
 
وي درباره ابقاي رويانيان در پست مديرعاملي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: همه مي‌دانند رويانيان در جذب بازيکن و کارهاي اقتصادي خيلي خوب کار کرده است. من هم به عنوان يک فوتبالي که درد اين رشته ورزشي را از قبل کشيده بودم وقتي ديدم رويانيان خوب کار کرده از او قاطعانه حمايت کردم. درست است در حال حاضر تيم نتيجه نمي‌گيرد اما ربطي به رويانيان ندارد.
 
پروين خاطرنشان کرد: اميدوارم پس از بازگشت تيم ملي و از بازي مقابل نفت تهران با توجه به اينکه بچه‌ها هم قسم شده‌اند و نسبت به بازي‌هاي اول کمي حرکت رو به رشد داشته‌اند در جدول صعود کنيم. حضور پرسپوليس در رده شانزدهم جدول همه را ناراحت کرده و بچه‌ها بايد با جنگندگي در بازي‌هاي بعدي ظاهر شوند. استخوان‌بندي تيم ما که توسط رويانيان بسته شده خيلي خوب و شاهکار است و بازيکنان بايد تلاش کنند.
 
وي در خصوص  حضور تاج و مالکي در هيئت مديره پرسپوليس گفت: اگر به اعضاي هيئت‌مديره دقت کنيد سه نفر از اعضاي سابق هستند و دو نفر به ما اضافه شدند. تاج فوتبالي است و مي‌داند بايد چطور به پرسپوليس کمک کند، مالکي نيز ساليان سال در پست‌هاي مختلف مديريت کرده است. با توجه به حضور فوتبالي‌هايي مثل من و مديريت افراد ديگر يک هيئت‌مديره خيلي خوب را جمع و جور کرديم. اميدوارم همه با يکديگر يکدل شويم تا موانع را از جلوي پرسپوليس برداريم.
 
پروين عنوان کرد: در فصل جاري و در جلسات، شايد با رويانيان در برخي از مسائل صحبت‌هايي مي‌کرديم يا جر و بحث داشتيم. ما در هيئت‌مديره پرسپوليس نرفته‌ايم که فقط بنشينيم و با يکديگر صحبت کنيم و شيريني و شکلات بخوريم. هر صحبتي که با رويانيان داشتم در خصوص پرسپوليس بود و سعي کرديم با بحث و جدل بهترين تصميم‌ها را بگيريم وگرنه با يکديگر مشکلي نداشتيم. حرف‌هايي که رويانيان زد به حق بود و حرف‌هايي هم من زدم که او قبول کرد. خيال نکنيد مي‌خواهم بي‌جهت تعريف کنم اما امثال رويانيان بايد به فوتبال ما اضافه شوند نه اينکه کم شوند.
 
وي در خصوص مشکلات به وجود آمده بين بازيکنان ملي‌پوش و رسانه‌ها گفت: در آستانه صعود به جام جهاني‌،‌ هم رسانه‌ها به تيم ملي نياز دارند و هم تيم ملي به رسانه‌ها تا با تعامل طرفين به هم کمک کنند. اگر اين مشکلات حل نشود فوتبال ما لطمه  مي‌خورد. انشاالله هرچه زودتر رسانه‌ها و فوتباليست‌هاي ما خويشتن‌داري کنند و با يکديگر رفيق شوند. ما همه دنبال يک هدف هستيم و آن هم موفقيت ايران است.
 
پروين در پايان گفت: چون دوست دارم تيم ملي به جام جهاني برود از همه مي‌خواهم از کي‌روش حمايت کنند. اگر مسابقه‌اي در نظر گرفته بايد به آن احترام بگذاريم. شايد رايزني کرده باشند و تيم‌هاي ديگر براي بازي با ما مخالف باشند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *