جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

بن‌همام: مسابقات فوتبال در ژاپن تا اطلاع ثانوي لغو است

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 159762

به گزارش سايت رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا، محمد بن همام با ارسال نامه‌اي غم سنگين وارد شده بر مردم ژاپن را بسيار سنگين توصيف كرد و نوشت: از طرف خود و خانواده بزرگ فوتبال آسيا اين مصيبت را به مردم ژاپن تسليت مي‌گويم و عميق‌ترين آرزوها را براي صبر بازماندگان به كشور محترم ژاپن دارم.

در ادامه اين نامه آمده است: كمك‌هاي فوري از سوي نهاد كنفدراسيون فوتبال آسيا در حد توانمان به زودي به اتحاديه فوتبال ژاپن ارسال خواهد شد و اميدوارم خانواده فوتبال ژاپن مانند گذشته موفق باشد. براي من اين يك تراژدي شخصي است و شخصا دردهاي مردم ژاپن را احساس مي‌كنم. قلب من در كنار مردم ژاپن است و اميدوارم اين ساعت‌هاي سخت و اين روزهاي عجيب را با قدرت و استقامت پشت سر بگذارند.

بن‌همام در ادامه به اين نكته تاكيد كرده است كه تمام بازي‌هايي كه ژاپني‌ها در آن دخالت دارند چه در AFC و چه در ليگ داخلي فعلا و تا اطلاع ثانوي لغو مي‌شود و اين بديهي‌ترين كاري است كه مي‌توان در كمك به فوتبال ژاپن انجام داد. معتقدم كه قدرت فوتبال ژاپن بسيار بالاست و حمايت‌هاي جهاني بزودي باعث مي‌شود كه همه چيز از نو ساخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *