دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

ادعاي خانواده موسوي و كروبي كذب است

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 159366
به گزارش فارس پس از اظهارات دادستان تهران مبني بر قطع ارتباط موسوي و كروبي و حضور آنها در خانه‌هايشان، خانواده آنها اين موضوع را رد و بار ديگر موضوع بازداشت آنها را مطرح كرده‌اند اما دولت آبادي امروز بر سخنان گذشته خود تأكيد كرد و گفت: رسانه‌ها بايد به صحبتي كه دادستان تهران مطرح مي‌كند توجه كنند.

وي گفت: ادعاي اين افراد كذب محض است و آنها به همراه همسرانشان در خانه‌هايشان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
آقايان موسوي و كروبي و طراحان اصلي سناريوي تقلب و طرفداران جنبش سبز همواره ادعا مي كردند نظام جرات حصر يا حبس اين دو شورشي مغرور و ديكتاتور را ندارد.اما همه ديدند كه اين اتفاق افتاد اما صدايي از طرفداران ترسوي آنها درنيامد كه هيچ ، بيش از 80%افكار عمومي نيز نه تنها خوشحال شد بلكه به بي ريشه بودن جنبش مجعول سبز بيشتر پي بردند.
Latvia
قاطبه ملت ايران از مسخره بازي جلبكهاي سبز كه با سطحي نگري سعي در تحميل خواسته بي جا و خارج از چارچوب دمكراسي خود را داشت و آسايش و امنيت ملي را با خطر مواجه كردند خسته شده اند. آنها نه تنها كوچكترين خطري متوجه نظام نكردند بلكه با شورشهاي كورخياباني، مطالبات واقعي مردم را به حاشيه راندند و به اين ملت خيانت كردند.
سبزهای لجنی به نقدمنصفانه خیانت کردند به فهم مردم اهانت کردندبه دشمنان شناخته شده و تابلودار بهانه دادندو بیش از 2 دهه که حاکمیت نزد اینان بود مملکت را به تباهی کشاندند. حالا هم اینها به گذشته اعتراض دارند!!!عجبا به این همه بی...