چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۷

پرداخت وام ازدواج یک هفته ای

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 190163
معاون اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات وام ازدواج به ۵۳۰ هزار نفر در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تاکنون در مجموع حدود ۹۰۰ هزار نفر برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، خانم دانشمندی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: مبلغ وام ازدواج دو و نیم میلیون تومان است.

وی گفت: اگر متقاضیان همه مدارک را در موعد مقرر تحویل بانک ها بدهند پس از حداکثر یک هفته می توانند وام خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

خانم دانشمندی گفت:‌ البته متقاضیان وام ازدواج باید کارمزد وام را پرداخت کنند.

وی ثبت نام برای وام ازدواج را از طریق سامانه بانک مرکزی ضروری دانست و گفت: با این روند دیگر کسی نمی تواند چند بار وام بگیرد و فرد دیگر اصلاً نتواند از این تسهیلات استفاده کند.

خانم دانشمندی گفت: منابع وام ازدواج از طریق سپردهای قرض الحسنه تأمین می شود و محدود است.

وی تاکید کرد: بانک ها الزامی ندارند ضامن کارمند رسمی بخواهند و هر نوع ضمانت می تواند استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا ما 2 ماهه ثبت نام کردیم اسممون در نیومده تو سایت
چکار باید بکنیم؟
من خودم توی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان کافی نت دارم. الان در حدود 2 ماه و نیم هستش که اصلاً هیچ بانکی موجودی نداره و به همین دلیل هیچ کس ثبت نام نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
بنظرم این مسئول از روند پرداخت وام ازدواج خبر نداره ؟؟؟؟ بعد از چند روز از اعلام اسامی بانک ... شهرستان رباط کریم جهت پرداخت وام ازدواج یک نفر کارمند رسمی و گواهی امضا ضامن از دفتر خانه را علاوه بر سایر مدارک معمول گرفته برای سه هفته دیگه وقت داده ضامن بیاد مدارک را امضا کند تا چند هفته بعد وام بدهند.
در مورد دیگر بانک ... آزادگان کرج دو نفر ضامن کارمند رسمی جهت ارائه وام را الزامی میداند و اجرا می کند ...مسئولین بهتر است اول بصورت میدانی و تصادفی بررسی و سپس اظهار نظر کنند
United States
بنده در تاريخ 9 شهريور ثبت نام كردم هنوز اطلاعاتم تاييد نشده

بعد ايشون ميگن يك هفته اي ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مسئولین ما معلوم نیست کجا کار میکنن و کجا هستن.الان من 2 ماه هست که ثبت نام کردم هیچ خبری از دریافت وام نیست.آقا شما یه وام بدین به مردم ملت 2 تا وام نمی خوان
Iran, Islamic Republic of
من ثبت نام کردم 3 ماه طول کشید
دختر من از مرداد سال قبل ازدواج کرده و الان یک سال است که ثبت نام کردن ولی هنوز بهشون وام ندادند