سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

مطهری تایید صلاحیت خود را تکذیب کرد

سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 204464
نماینده تهران که خبر رد صلاحیتش به همراه چند تن دیگر از نمایندگان تهران اعلام شده بود خبر منتشر شده در روزهای گذشته مبنی بر تایید صلاحیت خود و دیگر نمایندگان رد صلاحیت شده تهران را رد کرد.

علی مطهری در گفتگو با مهر، اظهار داشت: خبری که در رسانه ها منتشر شد و اعلام کردند که مطهری، عباسپور و کاتوزیان از نمایندگان تهران که از نظر هیئت های اجرایی رد صلاحیت شده اند در بررسی ها مورد تایید قرار گرفتند درست نیست.

وی ادامه داد: لیستی که از کاندیداها منتشر شده بود صرفا لیستی است که شامل اسامی داوطلبان نمایندگی مجلس از تهران است.

مطهری تاکید کرد: تا کنون نامه رسمی به دستم نرسیده است که نشان دهد صلاحیتم تایید شده است. در مورد آقایان عباسپور، کاتوزیان نیز چنین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حقیقتا آقای مطهری صلاحیت این را ندارد که نماینده من در مجلس باشد. ولی ای کاش صلاحیتش زودتر بنابر مصالحی تایید شود تا اولا او خوشحال شود و در فاصله کمی هم ناراحت شود ! زیرا خواهد دید که مردم او را لایق تصدی کرسی مجلس نمیدانند. آقای مطهری دوره پیش چه کسانی به شما رای دادند؟ امسال دیگر آنها رای نخواهند داد.مثل من.
حالا میدانی چه کسانی به تو رای میدهند؟ همانهایی که دیگر امسال نماینده ی چندانی برایشان نمانده است و در فتنه 88 از پیکر مطهر این ملت اسلامی تصفیه شدند. امثال هواداران فتنه گر موسوی این بار پشت شما خواهند بود. اگر کمی تامل کنید خواهید دید که این هواداری برای شما با اینهمه داعیه شهید مطهری داشتنتان فاجعه است.
اولين كسي كه از رد صلاحيت مطهري خوشحال شد و قند توي دلش آب ميشود خودش است چون فرصت مظلوم نمايي و تبليغات پيدا كرده است .