پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 13 Jun 2024
 
۰
۱۶

تهمت گستاخانه به سيد احمد خميني و سکوت سيد حسن!

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۱۸
کد مطلب: 138567
فرزند مرحوم منتظري علناً و با گستاخي، مرحوم سيداحمد خميني(ره) را متهم به جعل نامه به نام امام خميني كرد!

به گزارش جهان به نقل از کيهان اين گزافه گويي احمد منتظري بلافاصله با استقبال رسانه هاي نفاق جديد و مدعيان دروغين خط امام به ويژه سايت كلمه (وابسته به ميرحسين موسوي) مواجه شد، اما با وجود سپري شدن چند روز، هنوز هم دفتر تنظيم و نشر آثار امام خميني و رئيس آن -سيدحسن خميني- واكنشي به اين تحريف تاريخي بزرگ و ترور شخصيت فرزند امام خميني(ره) نشان نداده اند. 

احمد منتظري كه پاي ثابت همكاري با رسانه هاي بيگانه است و به وسيله برخي بقاياي باند مهدي هاشمي (از جمله كديور) نقش مهمي در فريب و مديريت آقاي منتظري عليه انقلاب و نظام و امام طي سال هاي اخير ايفا كرد، مدعي شد «من براي توجيه كار مرحوم امام خميني در نوشتن نامه 6/1/68 به دانشجويان گفتم ممكن است نامه آيت الله منتظري به امام نرسيده باشد. گفتن اين واقعيت كه حاج احمد خميني به جاي امام، آن نامه را نوشته ممكن است تلخ باشد اما توهين نيست [!] وقتي حضرت آيت الله منتظري نامه 6/1/68 را مشاهده نمود بسيار متعجب شد و فرمود بعيد است چنين مطالبي را استادش به او نوشته باشد. نامه 6/1 دست خط احمدآقا خميني بود و پدرم هم دست خط را تأييد كرد.» 

اين  گزافه گويي در حالي است كه حتي به شهادت عناصر ضدانقلاب، آقاي منتظري توسط گروهك ها مديريت و توجيه و تخليه اطلاعاتي مي شده است. به عنوان مثال 13مرداد گذشته «محمد- ص» عضو پيشين گروهك تحكيم و ادوار تحكيم ضمن اشاره به ملاقات مكرر اين 2 گروهك با منتظري تاكيد كرده بود: «يكي از اين ملاقات ها در سال 86 بود كه به همراه جمعي از دوستان ادوار تحكيم و دفتر تحكيم به قم و بيت آيت ا... منتظري رفتيم. اتاقي مملو از بولتن هاي خبري. سراغ برخي دوستان غايب را گرفتند. آن زمان 3 تن از دوستان پلي تكنيك از سوي محاكم قضايي محكوم شده بودند. او روزانه اخبار خارجي و داخلي را دريافت مي كرد». نويسنده مطلب سايت ضدانقلابي خودنويس توضيح نداده بود كه «بولتن »هاي ياد شده توسط كدام تيم تهيه و در اختيار آقاي منتظري قرار مي گرفت؟ 

كاناليزه شدن دفتر و دادن اطلاعات غلط به منتظري، يكي از اتفاقات عبرت آموزي بود كه باعث شد وي حتي از مقابله جمهوري اسلامي با گروهك تروريستي منافقين انتقاد كند اما حضور باند تروريست و آدم كش مهدي هاشمي در حلقه اول اطرافيان خود را نبيند بلكه از آنها تا پاي معارضه با انقلاب و امام هم دفاع كند. اين روند بولتن سازي و كاناليزاسيون منتظري كار را به جايي رساند كه وي حتي از منافقين تروريست قاتل 72 شهيد مظلوم انقلاب -و از جمله شهيد محمد منتظري- دفاع كرد و به همين خاطر از سوي گروهك كانون مدافعان حقوق بشر (وابسته به شيرين عبادي) مورد ستايش قرار گرفت! 

عناصري نظير كديور در اين اواخر موفق شدند فتوايي از آقاي منتظري عليه برنامه هسته اي ايران بگيرند. كديور در نامه خود برنامه هسته اي كشورمان را به عنوان يك تهديد به تصوير كشيده و با جنگ طلب معرفي كردن جمهوري اسلامي، خواستار فتواي منتظري شده بود! منتظري هم با توجه به فضاسازي مفصل كديور در نامه خود، 22 مهر 88 پاسخ داد «ساخت و نگهداري سلاح هاي كشتار جمعي ممنوع مي باشد و اگر كشوري در اين جهت گام بردارد نه تنها مرتكب اسراف شده بلكه موجب تهديد براي كشورهاي ديگر و در نتيجه بي اعتمادي گرديده و بسا موجب تيرگي روابط شود. در اين فرض خود سردمداران آن كشور بايد از هرگونه اقدام در جهت آن سلاح ها پرهيز كنند و اگر نكردند مردم از حاكمان بخواهند كه پرهيز كنند و در صورت تخلف ديگر كشورها، به هر شكل از آنان ممانعت نمايند»!! 

شايان ذكر است اوايل دي ماه سال گذشته نيز دو تن از اعضاي گروهك نهضت آزادي از مراودات و مشورت هاي خاص به آقاي منتظري و دريافت مطالب سري نظام از وي خبر داده بودند. عبدالعلي بازرگان دوم دي 88 در سايت ملي-مذهبي نوشت: «آيت الله منتظري در برابر كسي ايستاد كه حاصل عمر او [امام خميني] حساب مي شد و كمتر از «حضرت امام» درباره ايشان نگفته بود... در خانه آيت الله منتظري همواره به روي مخالفان باز بود. ما نيز در نهضت آزادي بيانيه هاي خود از جمله عليه ولايت فقيه و ادامه جنگ را براي ايشان مي برديم[!!]... در سال 67 پس از عمليات مرصاد، تعدادي از زندانيان كه بيشتر آنها از مجاهدين [ گروه تروريستي منافقين] بودند به اعدام محكوم شدند. فقط آيت الله منتظري از حقوق اين نيروها كه از جمله فرزند او را [در ماجراي جنايت تروريستي 7تير] كشته بودند، دفاع كرد». 

عضو گروه نهضت آزادي با «هولناك» خواندن بركناري آقاي منتظري از قائم مقامي رهبري در زمان حضرت امام، به ملاقات خود با آقاي منتظري در حول و حوش همان ايام اشاره كرده و نوشته بود «نگارنده حامل بيانيه و پيامي از تهران از ناحيه پدر و دوستان نهضت آزادي در امور جاري براي آقاي منتظري بودم. در اين ملاقات خصوصي ماجرا را ناباورانه با جزئيات از ايشان دريافت كردم، ناباورانه از اين جهت كه ايشان صادقانه[!!] و غيرسياستمدارانه، اصل حكم و جزئيات را به عضوي از يك حزب مخالف اطلاع مي دهد. اين دلالت بر صفا و سادگي مي كرد»! 

ابراهيم يزدي رئيس گروهك نهضت آزادي نيز در گفت وگو با راديو زمانه از صميميت ويژه با منتظري خبر داده و گفته بود «من به ايشان توصيه كردم بهتر است اندكي مماشات و صبر كند تا امور به ايشان واگذار شود. معمولا به ديدن ايشان مي رفتم و يادم هست در زمستان سال 67 [ يكي دو ماه قبل از بركناري آقاي منتظري] در ديداري كه با ايشان در قم داشتم، ايشان به من لطف داشت و نامه هايي را كه با آقاي خميني مبادله كرده بودند، براي من خواند»(!) 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پسر کو ندارد نشان از پدر
Iran, Islamic Republic of
هم سید احمد و هم منتظری هر دو الان در آن دنیا هستند و منتظری با این کار فرزندش در برابر سید احمد شرمگین است
Iran, Islamic Republic of
سید حسن سکوت جایز نیست تعارف را کنار بگذار.
Iran, Islamic Republic of
چه تصور خامی که مردم حرفهایشان را باور کنند.
Iran, Islamic Republic of
سید احمد در زمان حیاتش هم مظلوم بود.حالا هم پسرش او را مظلوم نگاه می دارد و از حقش دفاع نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
میشه احمد آقا نامه را به تعدادی خط شناسی بدهند تا کارشناسی کنند.
Iran, Islamic Republic of
گیریم که دست خط مرحوم احمد
اقا بوده باشه
که چی
هر کند ذهنی می دونه که مرحوم احمد اقا منشی و خدمتگذار حضرت امام بود که بعضا امام ممکنه نامه هایی رو هم به ایشون انشا کنه و ایشون بنویسه در ثانی امام با هیچ کسی تعارف نداشت اینو در برخورد امام با سید حسین خمینی دیدیم که چطور نوه اش رو سر جاش نشوند با اینکه پسر سید مصطفی بود و امام سید مصطفی رو خیلی دوست می داشت
چطور ممکنه امام با این ابعاد روحی و اخلاقی در مقابل نامه ای که به زعم منتظری نوشته شده احمد اقا بوده و امام ازش خبر نداشته سکوت کنه و بذاره قضیه قائم مقامی که بسیار مهمه اینطوری تموم بشه
به نظرم اونهایی که این اراجیفو به خورد ملت می دن تا مسیر تاریخو منحرف و آلوده کنن نه امامو شناختن نه حاج احمدو و نه مردم شریف ایرانو
ما گول نمی خوریم آقای منتظری
شما اول برادریتو ثابت کن بعد ادعای ارث و میراث
کیه که خیانتای شما و پدرتونو ندیده باشه یا نشنیده باشه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا توقع جواب را از سيد حسن نداشته باشيد
Iran, Islamic Republic of

به جان خودم اگه این سید حسن پس فردا امام رو هم انکار کنه من تعجب نمی کنم.
Iran, Islamic Republic of
این نامه که در زمان حیات امام (ره) از طریق رسانه ها به اطلاع عموم رسید، اگر نامه جعلی است ، پس چرا امام با آن قاطعیتشان سکوت می کردند؟ ایشان مثل پدر خود ، ساده لوحانه خیال می کند مردم به حرفشان اهمیت می دهند.
بعضي حرفا آنقدر سخيفه که نياز به جواب نداره.
Sweden
کامنت اخری واقعا احسنت دارد. یعنی امام جعل نامه ای که همه جا هم منتشر شد را دdدند و سکوت کردند!! زهی خیال باطل! سید حسن باید از حیثیت پدر و پدر بزرگ خود دفاع میکرد زیرا این توهین و تهمتی اشکار به هر دوی ان عزیزان است
Iran, Islamic Republic of
این موسسه نشر و آثار امام خمینی (ره) چه اسم بی مسمایی شده است!! متاسفانه هیچ کس حتی فرزند مرحوم سید احمد در دفاع از اندیشه وی ثبات قدم ندارد اما می بینید که احمد منتظری چقدر در باطل پدرش ثبات قدم دارد!! راستی آقای سیدحسن و سیدعلی و سید یاسر این تهمت به پدر شما زده شده است و شما سکوت را بر شفاف سازی ترجیح داده اید؟؟ چگونه است که برای فوت منتظری بلافاصله سیدحسن برای احمد منتظری تسلیت فرستاد ولی تهمت به سیداحمد باید با سکوت برگزار شود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دفتر نشر اثار امام فقط در مقابل صدا وسیما مو ضعگیری میکند
حضرت امام روح الله (ره) در زمان حیات پر برکتشان ثابت کردند با کسی رودربایستی ندارند و مصلحت اندیش هم نیستند و درایت بی نظیر ایشان باعث شد وصیت نامه مختصر خود را کامل کنند تا بعد از ایشان کسی دست به تحریف سخنانشان نزند بنابر این آنقدر گواه از نظرات ایشان وجود دارد که نمیتوان شبهه ای وارد کرد ولی صد حیف که مؤسسه حفظ آثار و فرزندان مرحوم سید احمد آقا کجای کارند ؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر بالفرض قبول کنیم که نامه 6/1/68 امام به آقای منتظری از سوی سید احمد آقا نوشته شده باشد، نامه 7/1/68 آقای منتظری به امام در جواب آن نامه را که فرزند آقای منتظری ننوشته! آقای منتظری در نامه 7/1/68 خود به صراحت می گوید: و راجع به تعیین اینجانب به عنوان قائم مقام رهبری، خود من از اول جدا مخالف بودم؛ و با توجه به مشکلات زیاد و سنگینی بار مسئولیت، همان وقت به مجلس خبرگان نوشتم که تعیین اینجانب به مصلحت نبوده است. و اکنون نیز عدم آمادگی خود را صریحا اعلام می کنم. و از حضرتعالی تقاضا می کنم به مجلس خبرگان دستور دهید مصلحت آینده اسلام و انقلاب و کشور را قاطعانه در نظر بگیرند. و به من اجازه فرمایید همچون گذشته یک طلبه کوچک و حقیر در حوزه علمیه به تدریس و فعالیت های علمی و خدمت به اسلام و انقلاب، زیر سایه رهبری حکیمانه حضرتعالی، اشتغال داشته باشم. و اگر اشتباهات و ضعف هایی که لازمه طبیعت انسان است رخ داده باشد، ان شاءالله با رهبری های حضرتعالی مرتفع گردد.
و از همه برادران و خواهران عزیز و علاقه مند تقاضا می کنم مبادا در مورد تصمیم مقام معظم رهبری و خبرگان محترم، به بهانه حمایت از من، کاری انجام دهند و یا کلمه ای بر زبان جاری نمایند؛ زیرا مقام معظم رهبری و خبرگان جز خیر و مصلحت اسلام و انقلاب را نمی خواهند. صحیفه امام/ ج 21 ص 333 و 334
در ضمن حضرت امام (ره) در نامه 3/12/67 خود به روحانیت (صحیفه امام/ ج 21/ ص 273 - 293) به تفصیل درباره صحبت های نابخردانه آقای منتظری درباره جنگ جواب داده بودند و به شدت با مواضع ایشان برخورد کرده بودند، چه لزومی دارد باور نکنیم که امام دوباره آن حرفها را با لحنی شدیدتر و واضح تر بیان نفرموده باشند.
به هر حال هر چه بیت آقای منتظری در جهت توجیه اشتباهات آقای منتظری گام بردارد، اثر معکوس خواهد داشت چرا که ملت ایران هم امام راحل(ره) را به خوبی می شناسند و آقای منتظری را و مطمئن باشید هر کس که ذره ای از انصاف و عقل و دین بهره داشته باشد، عمل حضرت امام(ره) در عزل آقای منتظری را تایید خواهد کرد.