يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۸۲

نامه علی مطهری به آیت الله لاریجانی:هر دو طرف فتنه را محاکمه کنید

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۵۷
کد مطلب: 136965
علی مطهری خطاب به صادق لاریجانی: اگر قصد اجرای عدالت است، هر دو طرف فتنه را محاکمه کنید 

به گزارش جهان علی مطهری طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، ضمن استقبال از اظهارات اخير وی پیرامون محاکمه عادلانه و هرچه سریعتر کلیه افراد و عوامل موثر در بروز  "فتنه سال ۸۸" ، خواستار آن شد كه در اين محاكمه "هم به اتهام كساني كه با ادعاي تقلب مردم را به خيابان‌ها كشاندند رسيدگي شود و هم اتهامات كساني كه با اتهام زنی‌های خود در مناظرات و سخنان و رفتارشان در جشن پیروزی، بخشی از زمینه این فتنه را فراهم کردند، مورد رسيدگي قرار گيرد. "

رئیس قوه قضائیه اخیرا اظهار داشته بود در برخورد با "فتنه گران"،کسی را استثنا نمی کند.

به گزارش ایلنا،فرزند شهید استاد مطهری در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه با استقبال از اظهارات اخير وی، بر محاکمه عادلانه و هرچه سریعتر کلیه افراد و عوامل موثر در بروز فتنه سال 88 تاکید و خواستار آن شد كه در اين محاكمه هم به اتهام كساني كه با ادعاي تقلب مردم را به خيابان‌ها كشاندند رسيدگي شود و هم اتهامات كساني كه با اتهام زنی‌های خود در مناظرات و سخنان و رفتارشان در جشن پیروزی، بخشی از زمینه این فتنه را فراهم کردند، مورد رسيدگي قرار گيرد.
به گزارش ايلنا، متن کامل نامه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس قوه قضاییه به شرح زير است:
آیت‌الله صادق لاریجانی دامت برکاته
ریاست محترم قوه قضائیه
با اهداء سلام و تحیت، سخنان جناب عالی در جمع ائمه جمعه کشور بارقه امید به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را در دل‌ها پدید آورد. بر اجرای عدالت تاکید فرمودید و در این راستا به پیشرفت پرونده بیمه و صدور کیفرخواست برای پنجاه نفر علی‌رغم مقاومت مقاماتی که شعار عدالت خواهی می‌دهند ، اشاره کردید. امیدوارم متهمان اصلی این پرونده به ملاحظه رتبه بالای اجرایی شان و با مصلحت اندیشی های بیجا مورد غفلت واقع نشوند که هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای عدالت نیست.
بر برخورد جدی با مفاسد اجتماعی مانند سرقت، تجاوز به عنف وبی حجابی و اینکه کار فرهنگی رافع این برخورد نظام اسلامی نیست، تاکید نموده و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و لزوم تاسیس نهادی برای این فریضه را یادآور شدید، که موجب تشکر است و این نگاه قوه قضاییه به مفاسد اجتماعی و مسائل فرهنگی با توجه به نگاه خاص فرهنگی دولت، بسی مغتنم است.
همچنین از رسیدگی دقیق به جرایم فتنه‌گران و از جمله جرم ادعای تقلب سخن راندید که نشان می‌دهد سیاست مدیران بحران اخیر از دق مرگ کردن سران معترضان به محاکمه آنها تغییر یافته که امری مبارک است. همان طور که مستحضرید تاکنون سیاست مدیران این بحران چنین بوده است که به جای محاکمه این افراد، کاری کنند که آنها از سوی مردم طرد شوند و نتوانند به طور طبیعی در مجامع عمومی ظاهر شوند و زندگی عادی بر آنها سخت گردد. در حالی که این سیاست درست به نظر نمی‌رسد، زیرا افراد یا مجرمند یا مبرا از جرم، در حالت اول باید محاکمه شوند و به مجازات عمل خود برسند و در غیر این صورت تا زمانی که جرم آنها در دادگاه صالح اثبات نشده است باید از همه حقوق شهروندی برخوردارند.
اما اکنون که تصمیم به این امر مهم گرفته‌اید، از باب تذکر عرض می‌کنم که اجرای عدالت در این موضوع منوط به این است که اتهامات همه اطراف این بحران مورد رسیدگی قرار گیرد، هم کسانی که ادعای تقلب را مطرح کردند و مردم را به حضور در خیابان‌ها تشویق نمودند و هم کسانی که با اتهام زنی‌های خود در مناظرات و سخنان و رفتارشان در جشن پیروزی، بخشی از زمینه این فتنه را فراهم کردند، اگرچه اتهام دسته دوم بسیار سبک‌تر از اتهام دسته اول است. تنها در این صورت است که ریشه این بحران خشک می‌شود و مردم احساس می‌کنند که واقعا عدالت اجرا شده است و وجدان‌ها آرام می‌گیرد، زیرا به فرموده امام علی علیه السلام تنها عدالت است که آحاد جامعه را راضی نگه می‌دارد، و طبعا تنها این رفتاراست که شما را در محضر عدل الهی رو سفید خواهد کرد و بدین ترتیب استقلال دستگاه قضا نیز به اثبات خواهد رسید.
این کار باید درهمان ماه‌های اول این بحران انجام می شد، اما ملاحظات بیجا و رودربایستی‌ها و به تعبیر امیرالمومنین "مصانعه" باعث شد که امر خدا اقامه نشود و این فتنه به طول انجامد.
برای شما توفیق بیشتر از خدای متعال مسالت می‌کنم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر دو طرف
خودش رو یادش رفت
کسی که همیشه به رئیس جمهور قانونی اتهام میزنه
ضمناً احمدی نژاد چه اتهامی زد؟ ...
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری آتش این جانبداری و دلسوزی های نابجا دامن شما را گرفته و فراموش نخواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
... آخه جان من جريان فتنه چه برنده انتخابات ميشد چه بازنده قصد داشت كشور رو بآشوب بكشونه ... كفر و نفاق با همه توانشان قبل وبعد انتخابات بميدان اومدن تا از اسلام انتقام بگيرن .احمدي نژاد بهانه اي براي ساقط كردن جمهوري اسلامي وبقول مرد خاكستري فتنه به زير كشيدن ولایت فقیه بود .برادر چرا متوجه نيستي اگه احمدي نژاد تخلفي هم داشته باشه اصلا قابل مقايسه با رفتار موسوي وكروبي ومنافقين ونظام سلطه هست؟
Kuwait
چی شده به تکاپو افتاده اقای مطهری
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف برای ایشان که چشم خودرا بر حقایق بسته ومعلوم نیست به دنبال چه هست . وقتی تمام تهمتها وبدترین ان به ریس جمهور ومنتخب مردم درهمه می گویند دروغگوکه از گناهان کبیره است . بالطبع ایشان هم واقعیت وحقیقت انها که پوشیده هم نیست را بیان می کند .در ضمن خودشان که اصلا از این ماجرا حرفی وشکایتی ندارند . به قولی ایشان کاسه داغ تر از آش هستند
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهري كه بصيرت شما اتم و اكمل!!!! است به خاطر داشته باشيد كه جرم بزرگ اتهام نظام به تقلب در انتخابات بود و آن هم از چند ماه قبل از انتخابات توسط محتشمي پور و ديگران مطرح شد و اصلا هيچ ربطي به مناظره ندارد.....
Iran, Islamic Republic of
یک سؤال : میزان سواد سیاسی جناب آقای مطهری چقدر است ؟ پیشنهاد حقیر این است که ایشان تدریس و کسب تحصیل و حضور در عرصه های علمی را بر منصب سیاسی ترجیح دهند و سیاست را به اهلش بسپارند .
Iran, Islamic Republic of
سلام
با تمام احترامی که به فرزند شهید مطهری قائل هستم نتیجه گیری ایشان را «این کار باید در همان ماه‌های اول این بحران انجام می شد، اما ملاحظات بیجا و رودربایستی‌ها و به تعبیر امیرالمومنین "مصانعه" باعث شد که امر خدا اقامه نشود و این فتنه به طول انجامد.» خالی از ... بصیرت سیاسی و فرهنگی می بینم به اذعان اکثر تحلیل گران و اگاهان مسائل سیاسی، تصمیم گیران نظام بهترین، دوراندیشانه ترین و کم هزینه ترین گزینه را در مقابل سران فتنه اتخاذ نمودند شیوه ای که منجر به ایجاد آگاهی در مردم و روشن شدن ماهیت اصلی فتنه گران و شکست بسیاری از نقشه های خائنانه آنان شد ای کاش این علی آقا بصیرت بیشتری در مسایل سیاسی و اجتماعی از خود نشان دهند.
Latvia
بنظرم به جرم كساني كه از تريبون ملت فحش ياد جامعه مي دهند هم بايد رسيدگي بشه. چون اين مساله در ادامه فتنه و به تبع اون اتفاق افتاده، پس به پرونده فتنه ربط داره
ديگه بهت راي نميدم مطهري
همون يكبار راي مجلس هشتم براي هفت پشت مون بسه!
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست این بنده خدا کجاست یکی بیاردش تو باغ ...
Iran, Islamic Republic of
حرف ایشان بسیار متین و پسندیده است . امیدوارم عمل شود
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري ظاهرا باز هم جو گير شده .معلوم نيست باز با كي نشست و برخاست كرده است .
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری منتظر باشید تا مردم شماراهم محاکمه کنند ...
Iran, Islamic Republic of
ای بیطرف ای مستقل
یه روزم باید به خاطر توهینهایی که کردید شما محاکمه بشید آقای عادل مطهری
Latvia
آقاي علي مطهري! خوب مي دانيد كه هجمه وسيع و سازمان يافته به آقاي احمدي نژاد از همان سال 84 وجود داشته و در آستانه انتخابات به اوج خود رسيد و در روز انتخابات فرمان آشوب صادر و شب انتخابات با طرح سناريوي تقلب بعنوان رمز آشوب به اوج خود رسيد. بنابراين مقصر دانستن آقاي احمدي نژاد فرافكني و فرار به جلو از طرف شما بعنوان نماينده احتمالي و مشكوك جريان آشوب و فتنه مي باشد. لابد انتظار نداشتيد طرفداران آقاي احمدي نژاد همان جشن كوچك پيروزي را برگزار نمايند! ضمن اينكه نيك مي دانيد اگر آقاي موسوي پيروز مي شدند حاميان پشت پرده و طرفدارانش به بهانه پيروزي و از شدت عقده شكست آقاي احمدي نژادكشور را به آتش مي كشيدند!
Latvia
انشاا... دردور بعدي مجلس مطهري وامثال وي كه از دل مردم خارج شده اند از خانه ملت هم خارج خواهند شد.
Latvia
اگر عدالتي بود مطهري بايد 100 بار محاكمه مي شد.
Iran, Islamic Republic of
علي مطهري اينقد بي بصيرت و.... است كه خودش را بالاتر از همه وعقل كل ميداند ،خيلي متاسفم........
Iran, Islamic Republic of
ایشان با دادن این نظرات ... بیشتر دوست دارند که درجامعه مورد توجه قرار گرفته وهمیشه به نوعی مطرح باشند
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطوره کسانی هم که مواضع دوپهلو داشتندبایدمحاکمه شوندچون یکی به نعل میزدن یکی به میخ.مستندات آقای مطهری درهیچ دادگاهی محکمه پسندنیست
Iran, Islamic Republic of
كاش زودتر اين دوره مجلس تموم بشه تا گوشمان از شنيدن حرفهاي بعضي ها خلاص شود انشا الله
Iran, Islamic Republic of
جدي جدي سطح فهم نماينده مجلس ما اينه كه احمدي نژاد و موسوي هر دو مجرم هستند !!!!! حيف از حقوق مجلس ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين فتنه88 و بعد از آن چهره واقعي بسياري را براي مردم روشن كرد چقدر خوبه كه بدانيم براي مجلس بعد چه كساني خودي و چه كساني غیرخودی اند
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری
یک نصیحت برادرانه به شما بکنم که اولا" کتاب های استاد شهید مطهری را خوب مطالعه کنید . دوما" بیش از این آبروی خود را با این گونه نامه ها و سخنرانی ها از بین نبرید که همگان به سطح پایین دانش و کیاست و درک شما از مسائل سیاسی و اعتقادی شما پی میبرند. سوما" 196 راهکار انقلابات مخملین جین شارپ را مطالعه و بررسی کنید تا پی به واقعیت کودتای مخملی در این کشور ببرید و متوجه شوید جریان فتنه سال گذشته برنامه استکبار و سلطه بوده و حال شما در خواب هستید و افرادی که در برابر این جریان به افشاگری دست زده بودند را هم میخواهید همانند فتنه گران به چالش بکشانید که این از شما بعید است و نشان از ضعف و عدم درک صحیح شما در تحلیل هایتان است بنابراین نمی دانم آیا با این طرز فکر صلاحیت وکیل بودن مردم در مجلس شورای اسلامی را دارا هستید یا خیر؟
Iran, Islamic Republic of
آقا مطهري !
واي از روزي كه پرده در افتد ...
Iran, Islamic Republic of
يه نفر براي اين آقا فتنه رو معني كنه
Iran, Islamic Republic of
اين آقا بهتره بره جلو دادگستري براي نامه نگاري
Iran, Islamic Republic of
چرا اين طفلي انقدر اعتماد به نفس داره و از جانب مردم نظر ميده و محاكمه ميكنه كي از ايشون نظر خواسته
Iran, Islamic Republic of
اين كه رئيس جمهور منتخب را به عنوان يكي از فتنه گران مي نامند از كجا نشات گرفته؟ واقعاً بي بصيرتي تا اين حد . از چي ناراحتند كه اين حرفها را مي زنند ؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر ميرسه آقاي مطهري هنوز فكر ميكنند فتنه سال قبل دعوايي بين احمدي نژاد و مخالفانش بوده حال آنكه عوام ترين افراد جامعه نيز ميدانند كه يك سوي اين فتنه نظام ، رهبري ومردم و سوي ديگر آن براندازان بودند.
Iran, Islamic Republic of
انكسر ظهري اثنان،‌ ...
جز ساده لوحي چيزي نديدم
Latvia
اي كاش قانون فقط يكبار در مورد آقا زاده ها و مردم عادي مثل هم اجرا مي شد.
Latvia
همه دنيا فهميدند كه ريشه اصلي فتنه چي و كي بوده بجز اين فرد به اصلاح نماينده مردم !!!!!!
فعلا که حرفای احمدی نژاد تو ناظره درست از آب دراومده
مهدی هاشمی الان کجاست؟ چرا به کشور برنمی گردد تا به اتهاماتش رسیدگی شود؟ فائزه هاشمی در این یک سال در چند راهپیمایی همراه فتنه گران بوده؟ پس نگید که احمدی نژاد در مناظرات اتهام زنی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا ایشان فکر میکنند فتنه پارسال محصول مناظره احمدی نژاد و موسویه واقعا معلومه که دستی از غیب مملکت رو داره اداره میکنه. نمایندمون که این باشه وای به حال بقیه!!
Iran, Islamic Republic of
جالبه که رئیس این مملکت نباید منافقین ومعاندین روخس وخاشاک بنامد!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسفه اینقدر تعصب به دولت چشم برخی را کور کرده که اگر کسی حرف انتقادی بزند سریع میشود غضنفر و... عجب از مسلمانی ما! حتی اگر کسی اشتباه هم کرد ما نمیتوانیم به خودمون اجازه دهیم هرچی میخواهیم بگوییم پس اینکه در قران آمده که "احسن "سخن بگویید چه ؟! در ضمن ملاک ما فقط و فقط ولایت فقیه است نه رئیس جمهور که برخی مواقع اشتباهات واضحی داشتند.اگر واقعا پیرو ولایت فقیه هستید باید صحبت کردن و ادب در کلام را از سخنان رهبر عزیز یاد بگیرید که چه زیباو پرمغز سخن میگویند و دلنشین
نه از کسانی که... .در ضمن تخلفات رئیس جمهور اصلا قابل مقایسه با تخلفات فتنه گران بی بصیرت نیست ولی متاسفانه هرچه مسئولیت انسان بیشتر و بزرگتر باشد خطاهایش تاثیر منفی بیشتری میگذارد !
از اهمیت ادب غافل نشین ،یکی از چیزهایی که باعث شد "حربن ریاحی" از اون ذلت به آن مقام عالی برسد ادبش بود!
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری فتنه سال گذشته دو طرف داشت مخافان ولایت فقیه و فدائیان ولایت فقیه؛ حال شما می فرمائید کدام را محاکمه کنیم؟!
راستی شما در کدام طرفید؟
بی‌طرفید؟ جنگ حق و باطل که بی‌طرف ندارد؛ دارد؟
Iran, Islamic Republic of
این فتنه یک طرف بیشتر نداشت مزدشون رو هم از ارباباشون گرفتن آقای مطهری .
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مطهری را بدلیل تهمت به رییس جمهور و برخی اتهامات نادرست به بسیج محاکمه کنید
Netherlands
عزيزي گفته"واقعا جای تاسفه اینقدر تعصب به دولت چشم برخی را کور کرده" بايد به ايشان عرض كرد از خودت شروع كن.چطور ديگران را به "تعصب كوركورانه" متهم ميكني اما از ديگران انتظار ادب داري.در ضمن همان حرفهاي علي مطهري را مي زني و مي گويي او هم در اين زمينه تخلف كرده و . . .
گرچه من هم اعتقاد دارم نظرات تند و توهين آيمز نبايد باشد ...
چه جالب....پیرو صحبت های دوستی که در پایین نظراتی پیرامون ادب فرمودند...پس ما بسی یاد گرفتیم ادب را از شخص حامی .... و بی پروا در ایراد تهمت و افترا و توهین و بی ادبی به ملت و دولت.....
Iran, Islamic Republic of

آقای مطهری لطفا سوابق علمی یا اجرایی خود را بفرمایند تا بدانیم با چه پشتوانه ای مجتهدی عالیقدر و اسلام شناسی گرانمایه را که هم در فقه و هم در فلسفه و بخصوص فلسفه اخلاق صاحب تالیف و اهل نظر هستند را به عدالت نصیحت می کنند.
...
خداوند انشاء الله همه ما را به راه راست هدایت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته ی خود مطهری، باید خودش هم محاکمه بشه.
بعلت تهمت زدن به رییس جمهور
توهین به رییس جمهور(که در قانون جرم است.)
فحش دادن به نماینده مجلس
و .....
اينكه سران فتنه محاكمه نشدند به صلاحديد مدبرانه شخص رهبري بود كه امثال تو و توكلي (به عنوان منعكس كننده نظرات تو در سايت خود) از اين تدبير غافليد. ...
Iran, Islamic Republic of
با اين نامه ميخواهد خودش را از صف فتنه جدا كند .
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح هم فرزند پیغمبر بود،این چه ربطی داره جناب!
چون ایشون فرزند شهیده هر کاری میخواد باید بکنه؟؟؟

Iran, Islamic Republic of
پيش قاضي.....
Iran, Islamic Republic of
از پيشنهاد بسيار خوبي آقاي علي مطهري استقبال مي كنيم. واقعا حق با ايشان است.
Iran, Islamic Republic of
همين نامه بايد به عنوان سند در رسيدگي به اتهامات مطهري استفاده شود
اگه آدم تقوا را رعايت نكنه يجعل لكم فرقانا هم در موردش محقق نميشه اونوقته كه بهش ميگن خواص بي بصيرت
Iran, Islamic Republic of
خوبه دوستان توجه میکردن منظور من از تعصب کور کسانی است که خطاهای دولت را توجیه میکنند، اینکه از نقاط قوت دولت که زیادند حمایت شود خیلی هم خوب است چون اگر این نقاط بیشتر تقویت شود به نفع همه ی مردم ایران است در ضمن دوستی که فرموده بودند "بسی یاد گرفتیم ادب را از شخص حامی فتنه و بی پروا در ایراد تهمت و افترا و توهین و بی ادبی به ملت و دولت" منظور منو اشتباه گرفتین مسئله ی من اصلا آقای مطهری نیست و من از آقای مطهری دفاع نکردم میگم اگر هم آقای مطهری خطاکاره بازم دلیل نمیشه که ما از دایره ی ادب دور بشویم و نیز به طور واضح گفتم که ادب در کلام را از سخنان رهبر عزیز یاد بگیرید نه شخص مطهری در ضمن من یک جوونم که معتقد به ولایت فقیه و تابع جمهوری اسلامی ایران هستم و همیشه از سخنان متین و شیوای رهبر عزیز لذت می برم و همیشه هم سعی میکنم ادب را از کلام معصومین و بزرگوارانی چون ایشان بیاموزم .لطفا سخنان رهبر معظم را مطالعه کنید و در آن تفکر کنید و ببینید که چقدر ادب و متانت در آن موج میزند. چرا صحبت من را جور دیگر تفسیر میکنید؟!
جهان خواهشا نظرم رو بذار!
Iran, Islamic Republic of
مشكل آقاي مطهري اينه كه بصيرت ندارن و تعريف بصيرت تشخيص اهم از مهم و اولويت بندي هست كه ايشون اين قدرت رو ندارند.
گناه احمدي نزاد فقط گفتن حقيقت و حرف دل مردم بود
واقعا ایشون پسر استاد مطهری هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ پدر کجا و پسر کجا؟
صحبت های جناب مطهری برای مجلس اینده است جانم....
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري ظاهراً شما ساده لوح شده ايد ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا تعدادی از فرزندان کسانی که در انقلاب زحمت کشیده اند بی بصیرت شده اند؟؟؟
این اظهار نظر آقای مطهری بسیار سطحی و غیر منطقی هست
مثل این است که مثلا یک نفر حق دیگری را ضایع کند و بدنبال آن بین این دو نفر درگیری ایجاد شود طرف مظلوم توی گوش طرف مقابل بزند و در مقابل طرف ظالم با چاقو شکم مظلوم را بدرد. بعد ما در مقام قضاوت بگوییم هر دو طرف باید محاکمه شوند چون هر دو طرف اشتباه انجام داده اند!!!
عزیز من چطور فرق بین این این دو اشتباه را متوجه نمی شوید؟!!!
از شما تعجب می کنم در حالی که پدر بزرگوارتان در استدلال و تحلیل منطقی همتا نداشتند،چطور این تحلیل را ارائه می دهید!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مگر چه گفت . ایشان فرمودند پسران آقای هاشمی چه کار می کنند. چگونه است ماه پیش فائزه هاشمی گفت در جشن دوم خرداد مردیکه ادعای امام زمانی می کند . آقای مطهری از این تهمت بالاتر چه داریم؟ مگر آقای موسوی در رسانه ملی آقای احمدی نژاد را دروغگو نخواند. به نظر ما مردم احمدی نژاد جز حرف راست هیچ نگفت و آقای موسوی و اطرافیانش حتی در مناظره ها هم از نظر اسلامی بازنده شدند. چون بدون مدرک فقط طرف مقابل را دروغگو و خطاکار خواندند . پس آقای مطهری به خود آیید و وارد جریان و حزب شیطان نشوید.
Iran, Islamic Republic of
خود مطهري هم دسته سومي تشكيل داده كه به نظر من قبل از دسته اول و دوم بايد به جرايم و حرفهايي كه يكي به نعل و يكي به ميخ هستش و غبار فتنه رو غليظ تر كرد رسيدگي شود
Iran, Islamic Republic of
البته رسيدگي شود واگر گفته هاي آقاي احمدي نژاد ثابت شدكه مي شود بايد آقاي علي مطهري نيز به جرم توهين وافترا به رييس جمهور محاكمه شوند
Iran, Islamic Republic of
"علی مطهری خطاب به صادق لاریجانی: اگر قصد اجرای عدالت است، هر دو طرف فتنه را محاکمه کنید"
اگر عدالت اجرا شود كه امثال تو بايد بروند غاز بچرانند جناب مطهري
Iran, Islamic Republic of
برای علی مطهری هنوز هم ازبصیرت خبری نیست.!آیا هرکسی به بهانه اتهام زدن به او حق دارد فتنه راه بیاندازد وبرای براندازی نظام با بیگانگان ومنافقین هم صدا شود.
Iran, Islamic Republic of
...
اين آقاي مطهري انگار هواي شاعري كرده كه اين جور شعرهاي با مسما مي گويد . در ضمن يكي يه اين آقا بگه كه تو قضيه حكميت اون مردك ساده لوح هم هر دو طرف را هم حق را و هم باطل را يك كاسه قرار داد
Iran, Islamic Republic of
فکر می کردم این نماینده باید حالا از احمدی نژاد که درستی حرفهاش اثبات شده عذرخواهی کنه ولی پررو شده و ... خیالات برش داشته...
از فتنه88 تاالان که نیروهای انقلاب رامحاکمه میکردند ایشون ساکت بودن ولی الان که نوبت به سران فتنه رسیده، خواستار محاکمه هم زمان شده اند. چرا مامردم نمیتوانیم درست فکرکنیم بابا اگه پدر یکی ادم خوبی باشه دلیل نمیشه که پسرش خوب باشه
...
Iran, Islamic Republic of
آقا زاده فتنه یک طرف داره، اگر دو طرف باشه میشه هرج و مرج.
Iran, Islamic Republic of
براي شما متاسفم كه هيچ مخالفي كه حتي آقاي مطهري باشد را برنمي تابيد.
Iran, Islamic Republic of
امثال زبیر نیز مشکلشان این بود که حق و حقیقت را با بطلان و نادرستی در یک ردیف قرار داده بودند
United Kingdom
شهيد اويني:در جمهوري اسلامي همه ازادند الا بچه حزب الهي ها
واقعا متاسفم كه فقط بخاطر نسبت با يك شهيد بزرگوار و نه هيچ چيز ديگر يكي نماينده شده و حالا خون به دل امت حزب ا...مي كندچرا ايشون نميگه كه مهدي هاشمي هرچه سريعتر محاكمه بشه. كه سرمايه هاي معنوي ومادي اين مردم رو صرف قدرت طلبي خودش كرده
Iran, Islamic Republic of

مصداق بارز بی بصیرتی: علی مطهری
خود مطهری هم همچین بی نقش نبود.باید اون رو هم مجازات کنن
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری اگر قرار باشه کسی محاکمه بشه بعد از سران فتنه شمایی که انقدر چوب لای چرخ میذاری
United Kingdom
آقاي مطهري از اينكه جسارت انتقاد از هاشمي و فرزندانش را نداري ولي مكررا از احمدي نژاد انتقاد ميكني متاسفيم.
Iran, Islamic Republic of
اگر بنا باشد کسی که نماینده این ملت است نتواند نظرش را بگوید و او را متهم به بی بصیرتی کنیم پس همان بهتر که آقای احمدی نژاد گفت:"مجلس در رأس امور نیست"قانون اساسی را اصلاح کنیم و بساط مجلس را جمع کنیم.
Germany
ایمان و اخلاق اموری اکتسابی هستند نه ارثی. ایشان روی چه اصلی قصد نصیحت دیگران را دارند در صورتی که یک نماینده ساده مجلس بیشتر نیستد؟
Iran, Islamic Republic of
گیرم پدر تو بود فاضل -- از فضل پدر تو را چه حاصل؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت باشه، الحق که تو فرزند خلف همان پدر بزرگواری که گردن همه ما حق داره. امید که این گونه عدالت اجرا شود. به خدا حرف دل ما رو زدی.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری قاضی خوبی نمیشه چون نمیتونه مدرک محکمه پسند ارائه کنه.ایشان همیشه مسائل قبل از روز انتخابات را با بعد از آن قاطی می کنند. در صورتیکه قبل از انتخابات همه مصاحبه ها و مناظرات طبق قانون انجام شده و دو طرف سعی کردند مردم را به سمت خود جذب کنند و هر چه در توان داشتند بر علیه هم بکار بردند و مسئله تمام شد. اما روز انتخابات و بعد از آن موارد اقدامات خلاف قانون و امنیت ملی الی ماشاالله آنقدر اتفاق افتاد که مورد حمایت آشکار آمریکا و رفقای آنان قرار گرفت...
Iran, Islamic Republic of
دلسوز اما بی بصیرت!
Iran, Islamic Republic of
مطهری واقعا"مطهری است و مرد روشن فکر و باسواد و سیاستمدار باصداقت و قانونمداریست و نون حلال خورده و زندگی صادقانه دارد.
یاسی
Iran, Islamic Republic of
:) آقای مطهری چقدر گاف میدی؟
هم تو نامه ات قبول کردی که فتنه کردن موسوی و حامیانش. هم قبول کردی که اگه وزارت کشور درست مدریت میکرد چقدر آدم محروم نمیشدن از رای دادن.
نخد سیاه هم نخد سیاه های قدیم
راستی قوه قضا و رییس جمهور هر دو عضو شورای عالی امنیت ان شما چه کاره ای این وسط