دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

شاهكار استقلال اهواز مقابل همنام تهراني خود

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب: 70910
استقلال اهواز در هفته يازدهم ليك برتر كاري شگفت انجام داد و توانست بازي باخته را به پيروزي شيرين مقابل همنام تهراني خود تبديل كند
 همشهري آنلاين: آخرين بازي هفته يازدهم ليگ برتر در تهران و ميان دو هم نام تهراني و اهوازي برگزار شد. 

استقلال اهواز كه مدتها از نتايج بد رنج مي برد با تغيير مربي خود و قرار دادن باقري نيا به عنوان يك مربي كم ادعا تحولي شگرف را تجربه كرد.

در نيمه نخست بازي در حالي كه طراوت قابل قبولي داشت استقلال تهران به دو گل دست يافت. استقلال تهران بايد قدر خسرو حيدري را بداند. حيدري به عنوان بازيكن طلايي استقلال دو سانتر زيبا داشت كه هر دو را يك بار برهاني و بار ديگر رضا عنايتي به گل‌هاي استقلال تبديل كردند. اهوازي‌ها در اين نيمه بارها روي دروازه هم نام تهراني خود حمله كردند و حتي يك بار تير دروازه مانع از تغيير نتيجه شد.

اما نيمه دوم به گونه‌اي ديگر رقم خورد. اهوازي‌ها خط بطلاني بر روي كلمه بد شانسي كشيدند. در اين نيمه همه بازيكنان اين تيم به ويژه شريفات و ني‌داودي هر كاري خواستند كردند. و همين انگيزه باعث شد ابتدا روي يك ضربه كاشته و سپس روي يك حركت تيمي دو گل خورده را جبران كنند.

اهوازي‌ها در اواخر نيمه دوم بازي را تساوي كردند و اين زماني بود كه هم نام تهراني آنها تازه به خود آمد و طي 4 دقيقه وقت تلف شده بازي چند خطر روي دروازه اهوازي‌ها خلق كرد اما در نهايت اين اهوازي‌ها بودند كه درثانيه آخر بازي گل برتري خود را به ثمر رساندند تا از سوي استقلال تهران نخستين شكست خود را در اين دروه تجربه كند و از سوي ديگر شگفتي‌ساز هفته يازدهم لقب گيرد.

در ديگر بازي‌ها، استيل آذين و سايپا به تساوي رسيدند. ظاهرا استيلي‌ها عادت كرده‌اند كه اول دو گل بخورند و بعد تلافي كنند. آنان در يك بازي برابر در نيمه اول دو گل دريافت كردند اما اين علي كريمي بود كه بار ديگر ناجي تيم‌اش شد و در نيمه دوم دو گل خورده را با گل‌هاي خود پاسخ داد.

ملوان هم در زمين خود توانست تيم بحران زده ابومسلم را با سه گل بدرقه كند. سياه پوشان مشهدي تنها يكي از اين گل‌ها را پاسخ داند.

پيكان نيز بعد از تغييرات در تيم پاس ميزبان اين تيم بود كه اين بازي نيز با نتيجه مساوي دو بر دو به پايان رسيد.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *