سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

کارلوس کرش فردا برای عقد قرارداد وارد تهران می‌شود !

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 155800
کارلوس کرش، مربی سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید فردا به صورت VIP وارد تهران می‌شود. او قرار است جلسه‌ای محرمانه با علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد و در این جلسه قرارداد او به احتمال ۹۹ درصد بسته می‌‌شود.
 گل – او با این قرارداد ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار در سال دستمزد خواهد گرفت و به احتمال بسیار زیاد هدایت تیم امید را هم در اختیار خواهد گرفت که البته این یکی از شروط او برای پذیرفتن این قرارداد بوده است.

او در این جلسه بر سر ماندن در تهران و شرایط کار هم با کفاشیان توافق خواهد کرد.

کرش دو دوره مربی تیم ملی پرتغال بوده و در زمینه ملی سابقه هدایت امارات و آفریقای جنوبی را هم دارد. او که سابقه کار در لیگ ژاپن را هم داراست هدایت رئال مادرید را هم در دست داشته. البته شاید بسیاری او را بیش از همه با دستیاری سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد به یاد بیاورند.

او همچنین پرورش دهنده نسل طلایی فوتبال پرتغال است که در میان آنها نام بازیکنان بسیاری مانند لوییس فیگو و روی کوشتا به چشم می خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
اخه رو جه حسابى اين رو انتخاب كردن??? تنها نكته مثبتش اينه كه زمانى دستيار فركوسن بوده, اما در مقام سرمربى ,هميشه افتضاح بوده . يعنى وينكادا ,افتخاراتش از اين بابا بيشتر و بهتره , باز صد رحمت به قطبى
Iran, Islamic Republic of
با این 1.5 ملیون دلار میشه چند فدراسیون رو متحول کرد . منتهی نمیدونم این فوتبال چه گلی به سرمون زده که اینقدر روش سرمایه گذاری می کنیم.