چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱۰

علامه حسن‌زاده آملی سخنان آملی را تکذیب کرد

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 222625
علامه حسن زاده آملی، انتساب مطالب «عوض شدن عین ثابت»، «تشکیک در ماهیت»، «احتمال بهشت رفتن یزید» و ... به خود را تکذیب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی انتشار سخنان حجت‌الاسلام داوود صمدی آملی درباره مساله «تشکیک در ماهیت» (عین ثابت)، عوض شدن «عین ثابت» و انتساب آن به علامه حسن‌زاده آملی و متفرع کردن برخی مسائل نادرست به آن اصل، مانند «احتمال بهشت رفتن یزید» وی با صدور اطلاعیه ای سخنان منسوب به خود را تکذیب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
درود بر علمای شیعه
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای علامه حسن زاده آملی (حفظه الله تعالی)
نميشه كاملتر توضيح بدهيد
Iran, Islamic Republic of
خدا عمر طولاني به ایشان عنايت فرمايد ان‌شاءا...
United States
خدا را شکر ، حالا مخالفان عرفان و علامه حسن زاده پاسخ گو باشند که چگونه به این مرد بزرگ تهمت و افترا زده اند
خداوند ایشان را برای ما نگه دارد که موجب برکات است .
البته ایشان داود صمدی آملی هم فرد بسیار پرهیزگاری میباشند من ایشان را از نزدیک میشناسم.اما در بحث های علمی همیشه اتفاق نظر نیست.باید به همه علما احترام گذاشت
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا تحقيق نكرده مطلب چاپ مي كنيد دروغ هايي را مخالفان فلسفه و عرفان مطرح مي كنند و آنرا به استاد صمدي آملي نسبت داده اند علامه دروغ آن دروغگويان را تكذيب نموده اند نه شاگرد برجسته خود را .
Iran, Islamic Republic of
مظلوميت عرفاي عصر حاضر ياد آور مظلوميت شيخ الرئس ملاصدرا، و حتي امام بزگوار است. ما فداي كساني هستيم كه در پي تبیين اين جمله عرشي علامه بزگوارند كه قرآن ، عرفان و برهان از هم جدايي ندارند.
United States
می تونین متن و فایل صوتی سخنان آقای صمدی رو اینجا ببینین:
http://dinvamazhab.blogfa.com/post-141.aspx