چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد کلید خورد

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 261073
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از صدور حکم اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش جهان، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر ضمن اعلام خبر آغاز موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز احکام اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی توسط علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای  صادر شد و بر اساس این حکم رسما موضوع تحقیق و تفحص از این دانشگاه کلید خورد.
 
وی درباره انتخاب اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بیان داشت: مقرر شد که در جلسات آینده بر اساس آیین نامه اعضای هئیت ریسه تحقیق و تفحص هم با رای اعضای این هیئت مشخص شود.
 
گفتنی است، علی‌اصغر زارعی، حجت‌الاسلام حمید رسایی، علیرضا زاکانی، حجت‌الاسلام نبویان و زهره طبیب‌زاده نمایندگان تهران، 5 نماینده‌ای هستند که تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را ارائه داده بودند و به عنوان اعضای اصلی کارگروه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *