شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

بازداشت معاون دانشگاه آزاد با شکایت مهدي هادوي

سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 125678
در پي دستور رئيس قوه قضاييه مبني بر رسيدگي به شكايت مهدي هادوي از مديريت دانشگاه آزاد، معاون عمران سابق پروژه واحد علوم و تحقيقات اين دانشگاه از سوي بازپرس شعبه 5 دادسراي كاركنان دولت بازداشت شد.

به گزارش جهان به نقل از فارس، روز دوشنبه مورخ 25/6/87 «علي حاج ابراهيمي»، معاون عمران سابق پروژه واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد بازداشت شد و نهايتاً در ساعت 15:15 با پرداخت وثيقه نقدي به مبلغ يك ميليارد تومان از بازداشتگاه كلانتري 113 بازار موقتاً آزاد گرديد.

پرداخت يك ميليارد تومان از شهريه دانشجويان دانشگاه آزاد براي كسي كه اكنون هيچ سمتي در اين دانشگاه ندارد با اعتراض برخي كارمندان دانشگاه آزاد مواجه شد.

براساس همين گزارش جاسبي متهم اصلي اين پرونده نيز توسط بازپرس احضار شده است كه بايد در تاريخ 23/7/87 در اين شعبه حاضر شود.

گفته مي‌شود، آيت‌الله شاهرودي بعد از مشاهده مستند تصويري توليد شده توسط «كميته مردمي مبارزه با تخلفات جاسبي» تحت عنوان «بازخواني يك پرونده» دستور اكيد براي رسيدگي به پرونده شكايات هادوي كه از سال 82 با برخوردهاي غير انساني از سوي مديريت دانشگاه آزاد مواجه بوده، داده است.

مهدي هادوي اولين دادستان منصوب حضرت امام(ره) در بعد از انقلاب به دنبال اهداي بخش اعظم ملك خود در حصارك تهران به دانشگاه آزاد، مورد تعرضات غير انساني مديريت اين دانشگاه قرار گرفت تا بخش باقيمانده ملك خود را كه منزل مسكوني وي و فرزندانش در آن واقع است، بالاجبار تخليه نموده و امكان تصرف عدواني آن فراهم گردد.

متأسفانه تا زمان صدور دستور آيت‌الله شاهرودي، به شكايات متعدد هادوي در مورد تخلفات مديريت دانشگاه آزاد ترتيب‌اثر چنداني داده نمي‌شد

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *