دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۹

جن گیر منتسب به این دولت در دولت هاشمی هم بوده است

جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 166277
به ادعای افشاری آقای م. ر از مسئولان دولتی مرید و از دوستان غفاری بوده است و بدین ترتیب پای غفاری را به حلقه نزدیکان رئیس جمهور باز کرده است.
به گزارش جهان، علی افشاری عضو سابق گروهک تحکیم وحدت که چند سال پیش به آمریکا پناهنده شده است، در یادداشتی در سایت روزآنلاین به دفاع از عباس غفاری(متهم به جن گیری و رمالی و از نزدیکان سرکرده جریان انحرافی) پرداخت.

این ضدانقلاب با متهم کردن برخی فعالان اصولگرا به "حمله سنگین" علیه غفاری، عنوان کرد که "پاره ای از افراد معتقدند که وی فردی متدین، حافظ قرآن و سالم است که همکاری اش با مقامات جمهوری اسلامی محدود به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نیست بلکه از دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی روابط خوبی با برخی از دولتمردان بر قرار کرده است و با تداوم ارتباطات در دوران اصلاحات نهایتا روابط نزدیک تری را با دولت های نهم و دهم ایجاد کرده است."

به ادعای افشاری آقای م. ر از مسئولان دولتی مرید و از دوستان غفاری بوده است و بدین ترتیب پای غفاری را به حلقه نزدیکان رئیس جمهور باز کرده است.

وی عنوان کرده است که "برخی دیگر معتقدند که اسفندیار مشایی خود مستقیما با عالم غیر مادی و ماورائی ارتباط برقرار می کند."
افشاری در حمایت از عباس غفاری انتشار اخباری که از اعترافات وی که از مفاسد اخلاقی و عقیدتی حکایت دارد را محکوم کرده و "در خور سرزنش" دانسته است.این ضدانقلاب فراری حتی بازداشت غفاری را سیاسی دانسته است.

پیش از این هم عليرضا نوري زاده در گفتگو با صداي آمريکا به دفاع از این فرد دستگير شده مرتبط با جريان انحرافي پرداخت و مدعي شد: آقاي عباس غفاري را گرفته اند اما اين فرد مطابق آنچه که من خوانده، شنيده و پرسيده ام آدم بسيار متديني بوده و حافظ قرآن هم هست.

بنابر برخی گزارش ها غفاری يک جن‌گير و رمال مشهور است که سابقه همکاري با برخي اعضاي دولت اصلاحات را نيز در کارنامه خود دارد.

وی اخيرا توسط يک نهاد امنيتي بازداشت شده و گفته می شود اعترافات مهمی هم بیان کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اين افشاري همونه كه در پيام دانشجو مي گفت ايت الله هاشمي بعد ضد رهبري شد
Iran, Islamic Republic of
شماها بعد از شش سال تازه از خواب مرگ بیدار شدید و تصمیم دارید برای فرار از عذاب وجدان، انسان های پاکی مثل هاشمی رو هم مثل خودتون جاهل معرفی کنین . زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز باید دقت کند وسخنان افرادی مانند افشاری را بیخود ترویج ندهد
وآقای هاشمی هرروز که پیش میرود مشخص می شود که چه دور اندیشی داشته است
برای پوشاندن عیوب خودتون پای هاشمی را وسط می کشید؟ هاشمی سیبل شماها شده!
United States
هاشمی اگر دورانديش بود آبروی خودش را توسط فرزندانش به حراج نمی گذاشت!
Iran, Islamic Republic of
چطور اگه این مرتیکه حرفی علیه احمدی نژاد بزنه چون فتنه گره تموم حرفاش مسخرس اما اگه همین ادم چیزی رو به ایت الله هاشمی نسبت بده عین حقیقته!؟
Iran, Islamic Republic of
یه عده وسط دعوا دارند نرخ تعیین می کنند.
مواضع آقای هاشمی در حمایت از فتنه گران کاملا معلوم است.
Iran, Islamic Republic of
عجیبه با این کامنتها میخواید کمک هاشمی ماهی بگیرید!هاشمی که مدتهاست در امتحان ولایت پذیری مردور شده است.
Iran, Islamic Republic of
علی افشاری تو چه می فهمی دین یعنی چی؟