دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تيم فوتبال زير 16 سال ايران در ديداري پر گل بر نپال پيروز شد

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 70181
تيم فوتبال زير شانزده سال ايران روز جمعه طي ديدار خود در مرحله مقدماتي مسابقات کنفدراسيون فوتبال آسيا برابر تيم نپال به پيروزي سه بر صفر دست يافت.
 به گزارش خبرگزاري شينهوا از کاتماندو ،‌ ايران موفق شد در دقيقه سي و يکم اين بازي به واسطه گلي که مان بهادر تامانگ يکي از بازيکنان تيم فوتبال نپال به تيم خود زد نخستين امتياز بازي را کسب کند. تيم ايران سپس موفق شد در نيمه دوم بازي دو امتياز ديگر را نيز از آن خود کند. 

تيم نپال پيشتر روز سه شنبه مقابل تيم لبنان نتيجه را يک بر صفر واگذار کرده بود. ايران نيز در بازي گذشته خود که روز چهارشنبه برگزار شد به نتيجه تساوي بدون گل مقابل تيم تاجيکستان دست پيدا کرد.
به اين ترتيب احتمال صعود تيم نپال به دور بعدي رقابتها بسيار اندک خواهد بود. تيم فوتبال زير شانزده سال نپال دو ديدار با تيم هاي بحرين و تاجيکستان پيش رو خواهد داشت. براي صعود تيم نپال به دور بعدي رقابتها، اين تيم بايد در هر دو بازي پيش روي خود برنده شود و ساير تيمها نيز بايد به نتيجه تساوي دست پيدا کنند.
در نخستين بازي از دور مقدماتي اين رقابتها در گروه بي که روز جمعه گذشته برگزار شد، تيم فوتبال زير شانزده سال تاجيکستان موفق شد تيم لبنان را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.
از پنج تيم حاضر در گروه بي که شامل تيمهاي ايران، بحرين، لبنان، نپال و تاجيکستان مي شود تنها دو تيم جواز حضور در دور بعدي رقابتها را کسب خواهند کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *