يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ملاقات ترابيان با رئيس فدراسيون امارات

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 225613
رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال در روز تعطيلي دوازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا با رئيس فدراسيون فوتبال امارات ملاقات کرد.
  عباس ترابيان در گفتگويي ضمن اعلام اين خبر افزود: امروز دوشنبه به همراه آقاي هوشنگ مقدس ملاقات خوبي با "يوسف سرکال"، رئيس فدراسيون فوتبال امارات و نايب رئيس کميته ملي المپيک اين کشور داشتيم. در اين جلسه پيرامون مسائل مختلفي که مورد علاقه فدراسيون‌هاي دو کشور است بحث و گفتگو کرديم که نتايج خوبي را اميدوارم به دنبال داشته باشد.

وي در ادامه افزود: يوسف سرکال يکي از کانديداهاي اصلي رياست کنفدراسيون فوتبال آسياست به همين خاطر من در جلسه امروز از طرف فدراسيون فوتبال براي حمايت از ايشان اعلام آمادگي کردم.

   رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال از آمادگي اين کميته براي کمک به فوتسال امارات و برگزاري مسابقات ليگ در اين بخش ياد کرد و گفت: در نشست با رئيس فدراسيون فوتبال امارات از آمادگي کميته فوتسال براي کمک به توسعه اين رشته ورزشي در کشور امارات ياد کرده و عنوان کردم آمادگي گسترش ارتباط با اين فدراسيون را داريم.

مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از فردا سه شنبه با برگزاري چهار بازي پيگيري مي‌شود که طي آن تيم ملي فوتسال کشورمان به مصاف ازبکستان مي‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *