شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

قطعا خانه سینما را پلمپ می‌کنیم

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 225857
دبیر ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی و هنری که امروز به نمایندگی از ارشاد برای پلمپ خانه سینما به خیابان سمنان رفته بود، گفت: دوستان حاضر در خانه سینما امروز از پلمپ این مرکز جلوگیری کردند، اما قطعاً در روزهای آتی این اتفاق رخ خواهد داد.
به گزارش جهان جابری انصاری دبیر ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت ارشاد در ارتباط با عدم پلمپ خانه سینما به رغم اعلام قبلی به خبرنگار مهر گفت: دوستان حاضر در خانه سینما تخلف کرده‌اند زیرا این تشکل وجاهت قانونی ندارد و نباید فعالیت آنها ادامه پیدا کند. به همین دلیل باید ساختمان خانه سینما پلمپ شود.

وی افزود: دوستانی که امروز در خانه سینما حضور داشتند از این موضوع ممانعت کردند و این موضوع را نپذیرفتند، اما انشاالله در روزهای آینده پلمپ در خانه سینما نیز انجام خواهد شد.

جابری انصاری تاکید کرد: عدم پلمپ ما به معنای فرصت دادن به این افراد نیست و طی چند روز آینده قطعا خانه سینما را پلمپ خواهیم کرد برای این امر هم نیازی به حکم ندارم. وزارت ارشاد متولی این امور است و بحث صدور حکم برای پلمپ خانه سینما در میان نبوده و نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *