سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
احسان حدادی تست می دهد

قهرمان پرتاب دیسک آسیا می‌خواهد دروازه‌بان تیم‌ملی شود !

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 78048
مرد شماره یک پرتاب دیسک آسیا حالا سودای دیگری در سر دارد؛ سودای دروازه‌بانی فوتبال. احسان حدادی به قول خودش 12 -10 سال پیش دروازه‌بان فوتبال بوده. همان موقع که هنوز دیسک به دست نگرفته بود.
او که حالا می‌بیند مرد شماره یک پرتاب دیسک آسیا بودن با یک ورزشکار معمولی هیچ فرقی برای مسئولان ورزش ندارد اما فوتبالیست‌ها در حال نورچشمی هستند، می‌خواهد جور دیگری توانایی‌اش را به رخ بکشد.

خبر آن لاین ، او می‌خواهد دوباره تست دروازه‌بانی دهد. البته مدعی است که موفق هم می‌شود. برای این کار هم با رسول کربکندی مربی فوتبال صبا باتری با واسطه هماهنگ کرده است تا او تست را بگیرد. حدادی می‌گوید: «دوست دارم تست بدهم. من قبلاً دروازه‌بان فوتبال هم بودم حالا می‌خواهم دوباره امتحان کنم. چه ایرادی دارد؟ البته بیشتر می‌خواهم بدانم هنوز آن طور که فکر می‌کنم آماده‌ام. از طرفی دروازه‌بانی را خیلی دوست دارم.»

حس ماجراجویی باعث شده قهرمان پرتاب دیسک آسیا درون دروازه فوتبال بایستد و حتی معتقد است می‌تواند به تیم‌ملی هم برسد: «من می‌خواهم دروازه‌بان تیم‌ملی شوم، نه باشگاهی. خدا را چه دیدی شاید جای رحمتی دروازه‌بان تیم‌ملی را هم گرفتم.»

رکورددار پرتاب دیسک آسیا درحالی که از علاقه‌اش به فعالیت در دو رشته ورزشی می‌گوید اما باز دلش نمی‌خواهد پرتاب دیسک را به بهای حضور در تیم‌ملی کنار بگذارد: «خیلی دوست داشتم در دو رشته کار می‌کردم اما من یک تمرین دیسک را به دروازه‌بانی در تیم‌ملی فوتبال نمی‌دهم.»

از نظر خیلی‌ها او فاکتور لازم برای دروازه‌بانی را ندارد. خیلی‌ها هم معتقدند که حدادی باید وزن کم کند اما خودش حرف دیگری می‌زند: «اصلاً فکر نمی‌کنم نیازی به کم کردن وزن باشد. من با دروازه‌بان دیناموکیف دوست هستم. او 107 کیلو است و مشکلی هم ندارد. چرا که دروازه‌بان باید چابکی داشته باشد که من هم دارم. حاضرم تست بدهم. حتی مطمئنم با دونده‌های 100 متر هم که مسابقه دهم رکورد‌های بالایی دارم. رکورد من در پرش جفت پا از پنج مانع 35 /1 است.»

هر چند احسان عجله دارد تا زودتر تست دهد حتی مدعی بود پنج‌شنبه جلوی چشمان کربکندی درون دروازه می‌ایستد اما کربکندی روز تست را تأیید نمی‌کند. او درباره تست گرفتن از احسان حدادی می‌گوید: «یکی از دوستانم در فدراسیون دوومیدانی با من صحبت کرد و گفت احسان حدادی ادعا دارد فوتبال کار سختی نیست و می‌تواند دروازه‌بان باشد. از طرفی قدوقواره و شرایط بدنی خوبی هم دارد من هم قبول کردم تا تست بگیرم ببینیم دروازه‌بانی‌اش چطور است.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *