دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پارتی مردم در دولت هستم/من و بقائی به نامه ها پاسخ می دهیم

چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 199262
رئیس جمهور همواره با مردم به زبانی غیر رسمی سخن می‌گوید.
به گزارش جهان، محمود احمدی نژاد که صبح امروز در دور چهارم سفرهای استانی در جمع مردم یاسوج سخن می‌گفت این بار هم در خلال سخنرانی خود چندین بار از الفاظ خودمانی استفاده کرد که برخی ازآن ها عبارتند از: «این چه طرز صحبت کردن با مردم ایران است، من پارتی شما در دولت هستم، آقای استاندار گوش کسی که بین مردم فرق می‌گذارد را بپیچاند و ...»
رییس جمهور با اشاره به وعده دولت در ایجاد دو و نیم میلیون شغل تا پایان امسال گفت: در شرایطی که حدود ‌‌٥/ ‌٢ میلیون جوان فاقد شغل در کشور حضور دارند، مهم‌ترین کار، ایجاد اشتغال است. هرکس از برنامه اشتغال حمایت کند و به دنبال برداشتن موانع باشد دلسوز ملت و جوانان ایرانی است و هرکس یاس و تفرقه ایجاد کند و بخواهد انگیزه‌ها و امیدها را از بین ببرد و دائما بگوید «نمی‌شود» و هرجا که دستش برسد مانع‌تراشی کند و کاری را که باید انجام دهد، انجام ندهد و به جای عادلانه عمل کردن، پارتی‌بازی کند، این‌ها با ملت ایران نیستند.
رییس جمهور همچنین درباره سخنان دشمنان ملت ایران گفت: ملت ایران جزء مظلوم‌ترین ملت‌ها، باصفاترین و آزاده‌ترین ملت‌های تاریخ است و همواره دنبال صلح و عدالت بوده است، ولی می‌بینید که چگونه با آن صحبت و از چه ادبیاتی استفاده می‌کنند. چقدر توهین‌آمیز، بی‌ادبانه و خودخواهانه صحبت می‌کنند. تهمت می‌زنند، بی‌ادبی می‌کنند و ملت ما را به تروریسم متهم می‌کنند و این اتهام از سوی کسانی رخ می‌دهد که خود پایه‌گذار ترور و آدم‌کشی هستند. ملت ما را متهم می‌کنند، علیه کشور ما تبلیغات منفی راه می‌اندازند.
اهم سخنان محمود احمدی نژاد در ادامه به نقل از ایسنا می آید:

* امام حسین (ع) می‌گفت وقتی حق تعطیل شده است و باطل علنا به فسق و فجور می‌پردازد، باید قیام کرد و این درسی است که ما باید از مکتب امام حسین (ع) بیاموزیم. بالاترین جهاد و امر به معروف، ایستادن در برابر قدرت‌های فاسد و زورگویان عالم است.
* حل مشکلات امروز جامعه بشری در گرو پیروی از مکتب امام حسین (ع) است. اگر پیام امام حسین را به ملت‌ها بفرستند و اگر این پیام به جوامع بشری برسد و ملت‌ها قدر خود، عزت، انسانیت، کرامت و آزادگی انسان را بشناسند و در مقابل قدرت‌های زورگو بایستند و از آزادی و عدالت دفاع کنند عرض چند ماه قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا، صهیونیست‌ها و متحدین آن‌ها از جهان ریشه‌کن می‌شوند.
* در حال حاضر می‌بینیم که فاسدترین فاسدها بر مراکز جهان مسلط شده‌اند،‌ آدم‌کش‌ترین آدم‌کش‌ها بر مراکز قدرت جهان تسلط دارند و دشمن‌ترین دشمنان نسبت به بشریت بر جهان حاکم هستند و کسانی که بیشترین ظلم و غارت را می‌کنند و برای ملت‌ها و انسان‌ها هیچ حقی قائل نیستند و هر جا دیکتاتوری هست آن‌ها حاکم کردند و از آن حمایت کردند و همین افراد پرچم آزادی،‌ دموکراسی و حقوق بشر را سر دست گرفتند و هر جا ملت‌های آزاده و عدالت‌طلبی وجود دارد علیه او توطئه می‌کنند که جلوی پیشرفت او را بگیرند.
* (خطاب به حاکمان جهان) کلام اول نصیحت است، خجالت بکشید، با ملت‌ها و ملت ایران این‌گونه صحبت نکنید، این چه طرز صحبت کردن است، از موضع خودخواهی و بی‌ادبی با چه کسی حرف می‌زنید، با یک ملت بزرگ،‌ با یک ملت بافرهنگ و تمدن‌ساز،‌ با یک ملت پیرو پیامبر و امام حسین، ‌خجالت بکشید و این رفتار خود را اصلاح کنید. شما راهی جز گفت‌وگو و همکاری با ملت ایران ندارید و این به نفع خود شماست، دست از این رفتار و گفتار بردارید و به این ملت بزرگ احترام بگذارید و این به نفع شماست.
* امروز مهم‌ترین کار ملت و دولت سازندگی است. ما باید ایران را به بهترین شکل و در بالاترین سطح ممکن بسازیم و همه جای ایران باید ساخته شود. همه دشمنی‌های دشمنان برای این است که ایران آباد نشود و در سرزمین ایران عدالت برپا نشود. شرط لازم برای ساختن ایران این است که ایران بر پایه‌ عدالت ساخته شود. یعنی ثروت و فرصت‌های کشور عادلانه میان همه تقسیم شود و همه مردم در همه استان‌ها از نعمت‌های الهی برخوردار شوند.
* هرکس حقیقتا دلسوز ملت و کشور است، امروز باید به برنامه‌ اشتغال‌آفرینی دولت کمک کند. با این معیار می‌توان مدعیان و سیاستمداران را سنجید.با این معیار می‌توان سنجید که چه کسانی با ملت ایران هستند و چه کسانی به دنبال پست و مقام و ثروت هستند. امسال دولت اعلام کرده که باید ‌‌٥/ ‌٢ میلیون شغل ایجاد شود و ما در این راه مصمم بوده و در خدمت جوانان و مردم ایران هستیم.
* کار ما پشتیبانی کردن، ارایه تسهیلات، مجوز و آموزش‌های لازم است و کسی نباید میان جوانان فرقی قائل شود. در هر شهر یا استان و هر جای ایران اگر کسی پیدا شود که میان مردم فرق بگذارد همه بدانند که این متعلق به دولت و ملت نیست و آقای استاندار باید گوشش را بپیچاند.
* ان‌شاءالله در جلسه دولت آن‌چه که ما بر عهده داریم، انجام خواهیم داد و اگر جایی قرار است وام دهیم و زمین در اختیار بگذاریم و مجوز دهیم پشتیبانی می‌کنیم. هم‌چنین حمایت از کارگران، صنعتگران و ... را انجام خواهیم داد و ان‌شاءالله شما اخبارش را خواهید شنید و آن‌چه که مربوط به شما است را مطمئن هستیم که انجام خواهید داد.
* برخی جوانان عزیز به ما گفتند که برخی مسائل در استانشان وجود دارد. من با افتخار عرض می‌کنم این احمدی‌نژاد با افتخار پارتی شما مردم در دولت است و به خدا، به خدا، به خدا یک موی شما مردم و طبقات متوسط رو به پایین را با همه‌ دنیای کاخ‌نشینان عوض نخواهم کرد.
* همه‌ ملت ایران بدانند بر اساس عهدی که با شما داشتیم خودمان را فدای شما، راه شما و انقلاب و اسلام می‌کنیم و همیشه تا جان در بدن داریم با افتخار در راه شما خواهیم کوشید و در این مسیر هرکسی هرچه دلش می‌خواهد بگوید ما با افتخار می‌گوییم نوکر مردمیم و پای نوکری مردم تا آخر خواهیم ایستاد.
* برخی از مردم می‌گفتند که پاسخی به این نامه‌ها داده نشده و به آن‌ها رسیدگی نشده است. شما نامه‌ها را به همکاران ما بدهید ما همه نامه‌های شما را دسته‌بندی می‌کنیم و به تهران می‌بریم. آقای بقایی و خود بنده هم در خدمت شما هستیم و به فضل الهی تک‌تک نامه‌های شما را پاسخ می‌دهیم و امیدواریم این نامه‌ها به نتیجه مطلوب برسد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *