يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱۰

تجلیل از ابوسفیان در صداو سیما

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 157664

 جمهوری اسلامی نوشت:


یک روز مانده به میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در برنامه سیمای خانواده شبکه اول سیما، به همین مناسبت از ابوسفیان تجلیل شد! به نصرالله که به خاطر دوبله صدای ابوسفیان در فیلم "محمد رسول الله" به این برنامه دعوت شده بود، ضمن تعریف از ابوسفیان، ادعا کرد که او خیلی هم منفی نبوده و مجری برنامه نیز گفت ابوسفیان در باطن و درونش به خلاف ظاهرش خوب بوده است!

در ادامه این گزارش می‌افزاید: هر چند با تماشای این برنامه عرق شرم بر پیشانی می‌نشست، ولی باید گفت خوشا به حال صدا و سیما که از هفت دولت آزاد است! آزاد آزاد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خاك بر سر مجري بي سواد كم ظرفيت
Iran, Islamic Republic of
فاتحه صدا و سیما خیلی وقته خونده شده
Iran, Islamic Republic of
من هم متاسفانه شاهد این برنامه بودم
نصر الله مدقالچی چنان از ابوسفیان تعریف کرد که نگو.
جالب اینجاست که مجری پرسید شما درباره ایشان مطالعه هم داشته اید گفتند نه فقط کمی از یکی مشاوره گرفتم ؟ یکی نیست بگه مرد حسابی تو که اطلاعات درست و حسابی نداری بی خود می کنی درباره ی ملعونی چون ابوسفیان اظهار نظر می کنی
Iran, Islamic Republic of
براي صدا و سيماي جمهوري اسلامي متاسفيم
گند ش را در آورده اند
Iran, Islamic Republic of
اگر اين صدا و سيماي بي ملاحظه برخورد حضرت امام (ره) را در خصوص مصاحبه اي كه در آن خانمي ،اوشين را الگوي خود معرفي كرده بود و به صديقه طاهره (س)بي احترامي كرده بود . را يادشان باشد بايد در اسرع وقت از شيعيان عذر خواهي كنند و اون دوبلور بي سواد و مجري بي سواد تر از اون را تعزير كنند، كه از كسي كه خدا و رسول خدا(ص) و اهل بيت (ع) ،او (ابوسفيان)را لعنت كرده اند،بي جهت حمايت نكنند.
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلك.
Iran, Islamic Republic of
بهر حال از دوبلوری که سواد تاریخی و مذهبی نداره و زنش هم خارجیه غیر از این انتظاری نیست. بدبختی، مجریهای بیسوادی هستند که متاسفانه حلوا حلوا هم میشن و مثل مور و ملخ از دیوار شبکه ها بالا میرن
Iran, Islamic Republic of
بهتر است گوینده های فیلم های تاریخی و اسلامی قبل از اینکه بخواهند بجای شخصیت مورد نظر صحبت کنند یک مطالعه در زمینه فرد موردنظر داشته باشند که وقتی مثل مدقالچی تو حس می روند بدون اطلاعات و چشم و گوش بسته نیایند احساسات خودشان را جاهلانه بروز بدهند و صداوسیما بداند که ما یک جامعه مسلمان و شیعه هستیم و در پشت این پرده امام عصر عج الله به ما نظارت میکنند و در ضمن برای این برنامه ها باید یک مجری باشعور و اگاه به مسائل دینی انتخاب کنند.
Iran, Islamic Republic of
صدا و سيما نماد فرهنگ رسانه اي كشوره ، در اين باره بايد رسما عذرخواهي كنه و مجري بي سوادش را به برنامه هاي ديگر ارجاع بده.
Iran, Islamic Republic of
بابا منظور شان ابو سوفیان های فعلی بود
Iran, Islamic Republic of
بي سواد ابو سفيان حتي مضحكه بچه هاست تو از آن دفاع مي كني