يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

درگیری لفظی بازیگر مشهور با عکاسان در تمرین استقلال+عکس

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 240516
زمانی که عکاسان ورزشی قصد داشتند از این هنرپیشه عکس بگیرند وی به آنها اعتراض کرد و گفت اگر از او عکس بگیرند محل تمرین را ترک خواهند کرد.
به گزارش جهان، تمرین عصر سه شنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که نیکی کریمی برای پیگیری فیلم روزی روزگاری فوتبال در محل این تمرینات حضور داشت.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس آماده می کند، عصر امروز تمریناتش را در کمپ این باشگاه پیگیری کرد که نیکی کریمی هنرپیشه سینما و تلویزیون مهمان ویژه این تمرین بود.

 
زمانی که عکاسان ورزشی قصد داشتند از این هنرپیشه عکس بگیرند وی به آنها اعتراض کرد و گفت اگر از او عکس بگیرند محل تمرین را ترک خواهند کرد که عکاسان هم بدون توجه به این مسئله به کار خود ادامه دادند و تاکید کردند که نیکی کریمی دستور نمی گیرند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بايد به نظر ايشان احترام گذاشت. حريم خصوصي هيچ كس نبايد مخدوش بشه حتي در اماكن عمومي. حق الناس رو به هر بهانه اي نبايد زير پا گذاشت.
بالاخره ورود خانمها به استادیوم آزاد شد آنهم از نوع نیکی