دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۸

حضورعوامل فتنه ۸۸ در مراسم ختم اقوام حامي ‌مشايي

دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب: 164115
مراسم يادبود پدر همسر عباس اميري‌فر رئيس شوراي سياستگذاري فرهنگي نهاد رياست جمهوري عصر امروز با حضور گسترده متهمان حوادث پس از انتخابات در مسجد نور برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ در مراسم يادبود پدر همسر عباس اميري‌فر (مرحوم حسين شربتدار قدس‌) ‌رئيس شوراي سياست‌گذاري فرهنگي نهاد رياست جمهوري كه از حاميان جدي اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور است، فيض‌الله عرب‌سرخي عضو سازمان منحله مجاهدين انقلاب در كنار اميري‌فر در رديف صاحبان عزا قرار داشت.

در اين مراسم بهزاد نبوي، عبدالله ناصري طاهري، ‌محسن آرمين، صادق نوروزي‌ از اعضاي ارشد سازمان منحله مجاهدين انقلاب،‌ محمدرضا خاتمي، علي شكوري‌راد، شهاب طباطبايي،‌ جواد امام،‌‌‌ آذر منصوري و علي تاجرنيا از اعضاي حزب منحله مشاركت و محمد‌جواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملي و از نزديكان مهدي كروبي نيز حضور داشتند.

علاوه بر افراد مذكور همچنين احمد مسجدجامعي وزير فرهنگ دولت خاتمي و عضو اصلاح‌طلب شوراي شهر و تعدادي از نمايندگان اقليتي مجالس ششم تا هشتم حضور داشتند كه در كنار اين افراد چهره عبدالرضا داوري از فعالان فرهنگي سياسي نزديك به رئيس دفتر رئيس جمهور نيز جالب توجه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوريان مر نوريان را طالبند
ناريان مر ناريان را طالبند!
مولوي
سلام من خواهشی دارم مجالس عزا رو سیاسی نکنید
Iran, Islamic Republic of
با سلام .اینقدر آقای امیری فر را جدی نگیرید و بزرگ نکنید .چهره های اصلاح طلب اصلا ایشان رانمیشناسند چه رسدبه اینکه این بنده خدا رابه بازی بگیرند اگه میبنید اصلاح طلبها در این مراسم شرکت کرده اند به خاطر داماد دیگر مرحوم یعنی آقای عرب سرخی است اگر در تصاویر هم دقت کنید حتی به این بنده خدا توجه نکرده و تسلیت گویی آنها اختصاصا به آقای عرب سرخی است اگرجه میدانم آقای امیری با تیتر شما خیلی به وجد می آید .با تشکر از شما و تسلیت به خانواده مرحوم
Iran, Islamic Republic of
خوبه. جذب حداكثري!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا نسبت فامیلی مرحوم شربتدار قدس را با عرب سرخی عضو مجاهدین انقلاب را نمی گوئید. و بیان نمیکنید که افراد فوق برای تسلیت به ایشان آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
شمر لعنت الله علیه هم پسر دایی حضرت عباس (ع) بود این چه تحلیلی است که شما می کنید! شاید مرحوم پدر همسر ایشان با افراد نامبرده سابقه دوستی داشته است چرا سریع به عباس امیری فر وصلشان می کنید؟!؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، بابا جان اين مرحوم پدر زن آقاي عرب سرخي هم بوده است يعني آقاي عرب سرخي با آقاي اميري فر باجناق هستند . لذا در يك ديد خوشبينانه اين حضرات براي عرب سرخي آمدند نه اميري فر . ضمن اينكه باجناق فاميل نمي شه و همونطور که ژيان ماشين نمیشه. موفق باشيد
Iran, Islamic Republic of
چشم شما روشن!

در مراسم ختم پدر وزير فعلي ارشاد هم، اگر يادتان باشد كروبي و ... آمده بود.
Iran, Islamic Republic of
مساله پیچیده و کشف عجیبی نیست! امیری فر و عرب سرخی باجناق هستند.
Iran, Islamic Republic of
پس بگو چرا با همه خراب کاری هایی که پیش میاد کسی متهم نیست و کسی از منصب دارها محاکمه نمیشه
همه با هم نسبت فامیلی دارن و دور هم خوشن
دو سال قبل در همين مسجد نور در مراسم ختم پدر رييس دفتر آقاي عزيزي معاون رييس جمهور افراد ذيل حضور يافتند: موسوي، بهشتي، و... ولي شما يك كلمه ننوشتيد فكر نمي‌كنيد خيلي دير بيدار شده‌ايد و تازه فقط مشايي را مي‌بينيد
Iran, Islamic Republic of
در مراسم ختم پدر صفار هرندی هم در سال 80 ، مصطفی تاجزاده آمده بود. خوب معلومه چون فاميلشون بوده نه چيز ديگری.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فقط در مراسم های ختم شرکت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
خداوندا ما را از دعوی بین این دنیا پرستان که هر کدام رنگی و دلقی دارند دور بدار
ببینید که این نظام چقدر مظلوم است که چند نفر مسئله دار میخواهند برایش تعیین تکلیف کنند حالا امیری فر شده است یک وسیله برای تشبث بعضی برای اینکه خود را در نظام همچنان سر پا نگه دارند این نظام به هیچ کسی استوار نیست جز ذات باریتعالی حتی امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) هم برای خودشان هیچ حسابی نگه نداشته اند الا بندگی به درگاه ایزد منان
بقیه هم که تکلیفشان معلوم است اگر در این آمد و شدها جای خدا معلوم باشد که جای بقیه هم معلوم است و در غیر اینصورت مردم با ایمان و مسلمان برایشان تره هم خورد نمیکنند
طی بررسی بعمل آمده از سوی حجت الاسلام امیری فر ، وی تاکید نمود که مرحوم شربتدار قدس پدر همسر عرب سرخی عضو تشکیلات سازمان مجاهدین خلق بوده اند و صرفا وی(امیری فر) صاحب مجلس نبوده و عرب سرخی نیز از صاحبان عزا بوده است لذا حضور افراد مورد اشاره نیز به خاطر عرب سرخی می باشد!!
Iran, Islamic Republic of
خوارج جدید با قدیم شور کردند....
Iran, Islamic Republic of
بابا تا كي ما بايد همش از فتنه، اختلاف، چپ و راست صحبت كنيم مسئول يعني مردم، يعني خدمت،‌ يعني ساختن كشور،‌ يعني ايران تا كي به دنبال باند بازي و جناح بازي انتقام از فلان جريان سياسي باشيم مردم وكيل سازندگي براي كشور خود انتخاب مي كنند نه مسئول و حامي منافع باند و جريان و حزبي.