شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۸

احمدی نژاد بالاخره در جلسه مجمع شرکت کرد

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 218818
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.
به گزارش جهان، محمد هاشمی رفسنجانی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرگزاری آنا با اشاره به حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که این اولین حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع بعد از انتخابات سال ۸۸ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
صداي پاي آشتي و نزديكي ديدگاهها و برنامه ها و اهداف آقاي احمدي نژاد با جنبش سبزيها به رهبري آقاي هاشمي رفسنجاني مي آيد. همچنانكه در ماجراي تغيير آقاي جاسبي نيز ديده شد!
Latvia
آقاي احمدي نژاد در انتخابات بر موج مخالفت مردم از آقاي هاشمي سوار شد و بعد از دوبار پيروزي روشهاي ديگر از جمله استفاده از پتانسيل آقاي هاشمي و جريان او را خواهد آزمود. قابل توجه اصولگريان موافق ديروز و مخالف امروز آقاي احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
چرا تصويري نشان نمي دهيد كه حضور احمدي نژاد را نشان دهد
United States
باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی نژاد شرکت کرد؟!
چطور آخه؟!
Latvia
آقاي احمدي نژاد پس از فتح دانشگاه آزاد و اصرار بر در راس امور نبودن مجلس ، با فرستادن داماد خود آقاي خورشيدي به بدنه مجمع تشخيص مصلحت نظام در سوداي فتح مجمع بوده و صلاح را در اين ديد كه با آقاي هاشمي براي اهداف بزرگتر كنار بيايد.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد فقط به دلیل امر مطاع ولایت که در جلسه اخیرشان با مجمع خواستند همه اعضای مجمع در آن حضور یابند در این جلسه شرکت کردند و بس
وقتي نره يه جور بازي در مياد وقتي ميره يه جور
اين فضاي زشت كي بايد تموم بشه
معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا