يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۱
۵۴
غیرت ما کی خودش را نشان می دهد؟

رجزخوانی مشکوک در مقابل نیروهای انتظامی و امنیتی+تصاویر

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 178903
رجزخوانی مشکوک در مقابل نیروهای انتظامی و امنیتی+تصاویر
سرویس جامعه جهان-حدود ۲ هفته قبل بود که رسانه ها خبر مضروب شدن یک طلبه ناهی از منکر را منتشر کردند.اشرار و اوباش، با دشنه به جان یک طلبه جوان افتاده بودند که فقط خواسته بود مانع مزاحمت برای نوامیس مردم شود.و آن طلبه هم اکنون در بیمارستان است و معلوم نیست که بتواند تا چه میزان از سلامت گذشته اش را باز یابد.

اما این همه ماجرا نبود. چند هفته قبل از آن نیز، یک طلبه ناهی از منکر دیگر نیز برای دفاع از امنیت اخلاقی جامعه آماج ضربات مرگ بار اراذل قرار گرفته بود.و تمام این اتفاقات و رخدادهای مشابه دیگر در حالی صورت پذیرفتند که چند ماه است بحث امر به معروف و نهی از منکر در کشور بیشتر در منصه افکار عمومی قرار گرفته است.

از انتقادات و صحبت های مراجع تقلید گرفته تا ورود ناجا به عرصه مأموریتی گشت های ارشاد و راهپیمایی های گسترده مردم در سراسر کشور برای حمایت از حجاب و محکوم کردن بدحجابی و مظاهر ناامنی روانی.قوه قضائیه نیز از قافله عقب نمانده و مسئولان بلندپایه این قوه مداوماً بر برخورد جدی با مظاهر ناامنی و قانونی بودن طرح امنیت اخلاقی تأکید می کنند.و این آیت الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا بود که چندی قبل این جمله را بر زبان راند: "تمام كساني كه موجب ناامني جامعه مي‌شوند، بدانند كه نمي‌توانند از فيلتر دستگاه قضايي عبور كنند.

"اما در مقابل تمام این خواست عمومی شکل گرفته توسط مردم و رسانه ها و اعلام آمادگی مسئولان ذیربط کشور برای مبارزه با مظاهر فساد و ناامنی، متاسفانه به یکباره شاهدیم که اتفاقات تلخی در دو نقطه تهران، یعنی پارک آب و آتش و یکی دیگر از پارک های تهران رخ می دهد که نه تنها مصداق بارز ترویج بی بند و باری و اباحه گری است که در واقع اگر دقیق تر نگاه کنیم، روی دیگر آن به سخره گرفتن غیرت نیروهای امنیتی و انتظامی کشور و در ادامه خواست عمومی شکل گرفته مبنی بر برخورد با ناامنی های اخلاقی است.

عده ای دختر و پسر نامحرم، درست چند روز پس از آنکه توسط مقامات رسمی کشورمان هشدار داده شد که دشمن توطئه هایی را در شبکه های اجتماعی اینترنتی تدارک دیده است؛ با قرارهایی که در همین شبکه ها می گذارند در یک روز آفتابی در پارک آب و آتش تهران گرد هم می آیند و در فضایی امن! آب بازی می کنند. جالب آنکه این اقدام هماهنگ با انتشار گسترده تصاویر باکیفیت و بدون دغدغه گرفته شده از این افراد نیز همراه می شود و در ادامه، خبر و عکس های این رخداد زشت، انعکاسی فراگیر در کشور می یابد.آیا نه این است که باید این اقدام را صرفاً یک دهن کجی سازماندهی شده به عزم مردم و دستگاه های نظام برای مبارزه با مفاسد اخلاقی ارزیابی کرد؟

و هنوز همه در تب و تاب ناراحتی های شکل گرفته از بابت این رخداد زشت هستند که اتفاقی دیگر در یکی دیگر از پارک های پایتخت رخ می دهد. پسرها و دخترهایی با قرار قبلی به پارک می روند و خود را همانند بالماسکه های خارجی به شکل شعبان بی مخ ها و کاراکترهای فیلم فارسی های سابق آرایش می کنند.و شروع می کنند دور یکدیگر رقصیدن و شعر خواندن و عکس گرفتن.آیا هنوز هم آنهایی که به توهم توطئه معتقدند باور ندارند که این اقدامات اتفاقی نیست و دست های کثیف دشمن در پشت پرده آنها قرار دارد؟در اینجا بر این نکته نیز باید تأکید کرد که دشمن همواره از نقاط تغافل ما سود می برد. 

در واقع آنجایی که قاطبه مردم از شهرداری تهران و یا از دولت انتظار داشتند که نسبت به مقوله بدحجابی و توسعه رفتارهای زشت منافی یک جامعه اسلامی مواضعی دقیق و تعیین کننده اتخاذ کنند؛ باید اذعان کرد که این اتفاق رخ نداد. و حتی مثلا شاهدیم که دولت، خود منتقد شماره یک طرح هایی مثل گشت ارشاد ناجاست.و شد آنچه که در این عکس ها می بینیم.به طور خاص هم باید از نیروی انتظامی، ارگان های امنیتی و قوه قضائیه در این زمینه توضیح خواست. 

چرا یک مسئول شهرداری باید اذعان کند که جمعیتی که در پارک آب و آتش حضور یافته بودند را حتی گشت ارشاد هم نمی توانست کنترل کند؟مسئولان امنیتی در هر ارگانی در این زمینه چه پاسخی دارند؟ آیا آنها نمی دانستند که این اتفاق زشت رخ خواهد داد و احساس امنیت شهر مختل خواهد شد؟و قوه قضائیه در این زمینه چه خواهد کرد؟افکار عمومی منتظرند تا عملکرد قاطعانه این قوه را همانگونه که در ماجرای فتنه ۸۸ مشاهده کردند، باز هم ببینند؟چشمان بیدار ملت تا کی باید شاهد پایمال شدن علنی غیرت و ارزش های خود باشد؟پاسخ این سوال را قبل از همه باید آنهایی بدهند که در مورد رخداد این اتفاقات زشت و البته مشکوک، مسئولیت مستقیم دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه خوابند بعدم که بیدار میشند تقصیر و گردن صداوسیما میاندازند یا جای دیگه مهم اینه که اونا اصلا تقصیری ندارند اصلا مسئولیتی هم ندارند صداسیما هم نشد یه جای دیگرو متهم میکنند تا سرو صداها بخوابه خودشونم برن بخوابند
آقایان مسئول قتل رو که گردن صداسیما میندازین بی حجابی رو هم همین طور ...
شما کاری که میکنی خیلی مارو دعا کن
Iran, Islamic Republic of
شما چرا میخواید به زور گناه دولت و نیروهای انتظامی و ارشاد و ... رو گردن شهرداری بیاندازید؟!
مگر وظیفه شهرداری برخورد با مردم است؟!
مگر اصلا یک پارکبان شهرداری می توانست آنجا کاری انجام دهد؟!
نیروهای نظامی و انتظامی کجا هستند؟!! پس ارشاد کجاست؟! پس دولت خط امامی و انقلابی و ولایتی کجاست؟!!!!!
پس صداوسیما چرا نباید این ها را منعکس کند؟!! مگر شهرداری نیروی انتظامی است که مسئول امنیت باشد؟! اگر اینطور است پس هر وقت مشکلی در سیستم شهرداری بوجود آمد آنوقت شما باید دولت و نیروی انتظامی و ... را هم زیر سوال ببرید!!! بی انصاف نباشید... با گناه ها را گردن این و آن انداختن کاری از پیش نمیرود به خدا ... هر کس وظیفه خودش را به درستی انجام دهد ... این ها پیش نمی آید ... شما هم هر مشکلی با شهرداری یا هرکس دیگر دارید الان وقت انتقام گرفتن نیست ؛ چون دیگر نهاد هایی که به آن ها مربوط می شود هم چشم پوشی می کنند و می گویند دیگر رسانه گفتند این کار شهرداری بود. الان وقت نقد کردن درست است ... الا ن و قت امر به معروف و نهی از منکر است و نه مشکلات شخصی خودتان را به دیگر قضایا ربط دادن... من طرفدار شهرداری نیستم ... ولی دیگر ملت خسته اند از این همه بی توجهی به مسائل دینی!! شما هم که این کارها را می کنید ؛ دیگر نهاد های مربوطه از خدا خواسته اصلا پیگیر ماجرا نمی شوند...
که اگر چنین شود شما هم به عنوان رسانه مسئولید ... هرچند که شما خود زیاد انتقاد پذیر نیستید و فقط دوست دارید انتقاد کنید. چون من هر روز یکی از مخاطبان جهان هستم و نظر می دهم ولی فقط برخی را اجازه انتشار می دهید... در هرصورت ان شالله همه مسئولین با اتحاد( نه با دعوا و جنگ) بنشینند و چاره ای بیندیشند تا بیشتر از این خون به دل مولایمان و رهبرمان نکنیم.
Netherlands
با سلام
متاسفانه هنجارشکنی چیز عادی شده یاد جمله معروفی افتادم که در جمهوری اسلامی مظلومترین افراد بچه حزب اللهی ها هستند.
Iran, Islamic Republic of
در این کشور دولت و نیروی انتظامی و ده‌ها وزارت خانه و ارگان و سازمان بزرگ و کوچک وجود ندارند و هر چه هست از بدحجابی و فسادو فحشا زائیده مدیریت فرهنگی شهر است، و اینجا است که کارگران و کارمندان شهرداری باید بروند جلوی بدحجابی در پارک‌ها را بگیرند.
United Kingdom
این نشانگر اینست که دشمن و نفوذی های آنها و مستمری بگیران تاریخی شان ، بسیار عمیق تر از تصور آقایان در حال انجام وظیفه اند. به این میگویند تجمعات موردی" ، مرحله بعد تبدیل آن به تجمع " سراسری " خواهد شد. این مرحله ای نرم وظریف برای مقدمات آغاز یک تجمعات خونین است.
Iran, Islamic Republic of
چرا رئیس جمهور ارزش مدار مورد نظرشان ظاهر جوانان و حجاب را مسئله اصلی نمی‌داند؟ چرا به دفعات جلوی برخورد با پدیده بدحجابی در جامعه را گرفته است، در گفتگوی زنده تلویزیونی پلیس را به باد انتقاد می گیرد و در عصر پرچمداری فرهنگی جریان انحرافی در شاکله دولت حتی از خط قرمز های دولت‌های قبلی هم فرسخ ها عبور شده است؟
مگه با چاقو و قمه به جون هم افتادن که میگی امنیتو از جامعه سلب کردن؟
Iran, Islamic Republic of
آخرش بگویید ببینم چرا باید دولت را در این وسط تخریب کنید. یک حرفی را چند سال قبل رئیس جمهور زد که این شیوه برخورد دستگیری در خیابان را نمی پسندد حالا این موارد چه ربطی به دولت دارد؟؟
Iran, Islamic Republic of
این نوع کارها که از نظر شرع مقدس مخالف با حیا و عفت تعبیر شده مثل این می مونه که با چاقو و قمه به جون امنیت اخلاقی جامعه که بازخوردهاش در تجاوزات گروهی و دزدیدن دختران دیده می شه به چشم میاد
درک نکردن ضرر این رفتارهای سبک آدمو یاد اون بابایی میندازه که می گفت هرچیزی که دیده نشه وجود هم نداره و وقتی کتک خورد و نمی تونست درد رو نشون بده برای اثبات اینکه اذیت شده فهمید که نه بابا بعضی چیزا هستن که دیده شدنشون یه جور دیگه است
دیدن مضرات این نوع رفتارها هم بینشی سالم و بی غرض و نگاهی دور اندیش میخواد که برخی هواپرستان ندارن
فارغ از اينكه اين رفتارها پسنديده و مقبول جامعه نيست ... اما نميتوان مسائلي كه مربوط به رفتارهاي قشر جوان جامعه است را تنها از ديد امنيتي نگاه كرد .. در عين حال كه تيتر مناسبي هم استفاده نكرديد .. اينكه نيروهاي امنيتي و انتظامي به سخره گرفته شدند دور از انصاف است ... اينكه با چند رفتار كه عموما در مبحث جامعه شناسي و فرهنگي است كه بايستي ريشه يابي و بررسي شود را با توان نيروهاي زحمت كش انتظامي و امنيتي و قضايي قياس كنيم .. مقايسه منصفانه اي نيست .. اينكه چند جوان اقدامي را بدور از عرف جامعه انجام دهند را صاحب نظران فرهنگي و جامعه شناس بايستي بررسي و ريشه يابي كنند ... چرا هميشه ماها بدنبال راحتترين راه حل هستيم !! برخورد انتظامي و قضايي كه راه گشا نيست .. بيياييم و ببينيم كه اين جوان ها داراي چه خلاء هايي ميباشند كه واكنش آن كمبودها به شكل رفتارهاي غير عرفي در سطح شهر نشان داده ميشود ...
ياد بگيريم كه مسائل را از راه منطقي بررسي و حل كنيم ...
Iran, Islamic Republic of
معلوم نيست باز چه نفعي از اين موضوع مي‌بردين كه خودتون رو به خواب زدين؟!!
با وجود اینکه محل زندگی من یکی از استانهای غربیه ولی باور کنید که دیگه خیلی وقته که من از محل کارم که درمیام مستقیم میرم خونه و هیج جا نمیام بیرون. وضع جامعه اینقدر آلوده به کثافت شده که دیگه نمیشه تحمل کرد
خدا به داد تهرانی ها برسه...
البته مسئولین و نهادهای هم در حد توان خودشون کم کاری میکنن!!!
وزارت ارشاد-نیروی انتظامی-قوه قضائیه و ... بگن چکار دارن میکنن با پول بیت المال

خدایا خودت به فریاد مون برس
خدایا این جواب خون شهدامون نیست
خدایا این مزد زحمات امام عزیزمون نیست
اين قضايا به نظر من، محك توانايي گشت ارشاد بود.
United States
این مسئول شهرداری چرا می خواد توجیه کنه؟ کافی بود فواره ها رو می بستن. اونوقت چه جوری می خواستن آب بازی کنن؟! شاید واقعا شهرداری مشکلی با این جور مراسم نداشته باشه.
مسئولین بی کفایت فرهنگی!
مطمئنيد که فقط دست هاي بيگانه در کارند؟؟؟ و کم کاری مسئولین هیچ ربطی به این قضایا نداره
خب اگر اين مسائل سازماندهي شده است، چرا برخورد و اطلاع رساني نمي شود.
Iran, Islamic Republic of
وقتي تهران به تصرف كامل نوارهاي غیرمجاز صوتي درآمده و نيروي انتظامي ناظر هم نيست چه رسد به ناهي چه انتظاري مي توان داشت؟!!
متاسفانه سیب زمینی ها هستند که اینگونه اند ما که خبر نداشتیم وگرنه بلد بودیم به خدمتشون برسیم خدا لعنت کنه مردان بی غیرت و زنان بی عفت را !!!!
من با توهم توطئه مخالفم ولی واقعا اینکه بگیم دشمن مستقیم پشته این کاراست خیلی توهمه!!!! چه بخواهیم چه نه با سیاست های غلط فرهنگی که مسولین عزیز!! تا حالا داشتن به اینجا رسیدیم نه صرفا تلاش دشمن! ..... امروز عده ای از جوانان بی بند و بار شدن متاسفانه و اینو نمیشه مخفی کرد!!... تا زمانی که همه چی رو بندازیم گردن دشمن! وضع از اینم بدتر میشه! از ما گفتن
United States
من بگم: به قول دکتر نیما افشار « اساسا نیروی انتظامی و صدا و سیما و قوه قضاییه مواظب فرهنگ هستند و فرهنگ ما هیچ مشکلی ندارد و اتفاقا این شایعات پارک و آب و بازی و اساسا کلیه اخبار در مورد بیحجابی و قصه مضروب شده طلبه جوان و قصه شاهین شهر و خیابانهای تهران و اصفهان و.. همه اخبار دروغ و مجعول دشمنان اسلام است .
خلاصه: « اساسا شهر امن و امان است فقط متدینان بیرون نیایند همه چی حل میشه»
Iran, Islamic Republic of
اينها كه مشكلي از بابت شناخته شدن ندارند كه اين شكلي به اماكن عمومي آمده اند، پس چرا شما كاسه داغ تر از آش شده ايد؟ چهره را كامل نشان بدهيد.
Iran, Islamic Republic of
ما خواب هستیم. این آب بازی هم هم ما را بیدار نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت كنه كساني را كه مسول بي بند و باري در كشور هستن . از خون شهدا كه در زير خاك هستن و جانبازان خجالت بكشيد
Iran, Islamic Republic of
آی دستگاههای به اصطلاح اجرایی یه کاری نکنید که مردم خودشون خودجوش برن این مظاهر فساد رو جمع کنن. شک نکنید که این کار رو می کنن.اونوقت جرأت دارین حرف بزنین.هر چندآخه نشون دادین که همیشه دادتون تو سر مظلومه نه ظالم.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یاد گرفتید نبینید و یا آن چیزی که می خواهید ببینید. غیرتتان زمانی جوش آید که زنان روستایی بی گناه مورد تجاوز قرار می گیرند آن هم از سوی جوانانی که نه به تهران سفری کرده اند که شهوتشان بالا بزند و نه زنی که مورد تجاوز قرار گرفته بی حجاب یا بدحجاب بوده است. شما مشکلتان با شادی کردن جوانان است. عرضه ندارید که مشکل بیکاری و ازدواج جوانان را حل کنید. توانایی این را ندارید که برای نخبگان موقعیت شغلی مناسب ایجاد کنید و به هر کس که از این کشور می رود می گویید به درک که می رود. اگر بزرگواری کنید موردی را عنوان فرمایید از بین خودتان که توانسته در شرایط عدم توانایی ازدواج تقوا پیشه کند تا سن 30 سالگی بفرمایید که این جوانان کاری انجام ندهند. مشکلاتتان چیز دیگریست. عرضه ندارید!!! حتی عرضه نمایش این متن را!
Iran, Islamic Republic of
وقتی انقلاب میکردیم اسلامی که میشناختیم حکم تعدد زوجات داشت عدالت اقتصادی داشت ،رابطه بین فقر وکفر تعریف شده بود بعدها با تعطیل کردن احکام صریح اسلام براساس پسند افراد وچاپ عقدنامه هایی با شرایط شیطان شاد کن هم احکام اسلام تعطیل شد وهم اینکه مردان متدین را افزون بر محدودیت های شرع با شروطی ضار ومضر وغیرشرعی محدود کردند . در عالم اقتصاد و اشتغال وفرهنگ هم اتفاقاتی افتاد که نتیجه آن محرومیت جوانان از ازدواج ومتدینین از نعمت خدایی ازدواج مجدد ویله ورها شدن لاابالی ها شد. همین روزها جراید از بحران تجرد دخترها وافزایش یک میلیون نفره این لشگر در آینده خبر دادند لذا در مجموع باز هم آدمهای نجیبی هستند که به آب بازی اکتفا کرده اند.
أف بر کسی که چندی پیش می گفت وضعیت حجاب در کشور ما خوب است. أف بر ما با این دینداری مان ...
Iran, Islamic Republic of
"وقتی انقلاب میکردیم اسلامی که میشناختیم ..."

دوست عزیز ظاهرا عادت ما ایرانی ها شده که صورت مساله رو پاک کنیم
اولا این حضراتی که ریختن تو پارک و با وضع افتضاح تو هم می لولن در سن ازدو.اج مجدد نیستن و از ظاهرشونم بر میاد که به دلایل مالی از ازدواج استنکاف نکردن
ثانیا ازدواج مجدد در همون اسلام اول انقلاب هم شرایطی داشت که ظاهرا بعضیا از ذوق ازدواج مجدد شرایطشو نفهمیدن و فقط یه چیزی به گوششون خورد و ذوق کردن
ثالثا بسیاری عوامل فرهنگی و اجتماعی دست به دست هم داده تا وضع امروز جامعه پیش اومده مثل رسوخ ماهواره با ابتذالش در خانواده ها، طاقچه بالا گذاشتن دختران و پسران برای ازدواج، رواج چشم و هم چشمی بین خانواده ها، ارزش شدن ضد ارزش ها مثل دوستی جنسهای مخالف به بهانه پیدا کردن شناخت، کوتاهی مسئولین در امر فرهنگ سازی و مقابله با ضد فرهنگ ها، نفوذ مال حرام و شبهه در سفره ها و...

اگر شما به فکر ازدواج مجددی برو پیگیر باش و ربط بیخود بین این دو موضوع نده
Iran, Islamic Republic of
"نعمت خدایی ازدواج مجدد" واقعا برای این عزیز متاسفم که انقدر روی ازدواج مجدد تاکید کرده ! اسلام به مردان حرفهای دیگه ای هم زده که خوبه رعایت کنن مثل : "چشمان خود را از نامحرم برگردانید . " الان متاسفانه برخی مردان مذهبی (یا با ظاهر مذهبی) خیلی چشم چرانی می کنند . من که یه دختر چادری هستم بعضی وقتها به حجابم شک می کنم.
Iran, Islamic Republic of
"متاسفانه یاد گرفتید نبینید و یا آن چیزی که می خواهید ببینید ..."

دوست عزیز یه زمانی همه فکر می کردن فقط در تهران بی بند وباری وجود داره و شهرستانها مبرا هستن ولی زمانیکه ماهواره پاش به شهرستانها حتی روستاها باز شد و زمانیکه مردم بازیگران و فیلمهای مبتذل مارو دیدن و کم کم قبح برخی رفتارها ریخته شد مثل هرو کر کردن دو زن و مرد نامحرم و یا دوستی جنس مخالف و ... جامعه ما به اینجا رسیده که جوونای مملکت هرزگی و اختلاط محرم و نامحرم رو شادی می دونن و فکر می کنن با این کارها به روانشون کمک می کنن در صورتیکه ضرر این نوع رفتارها در آینده برای جوون هویدا می شه و چون شناختی نداره فقط احساس می کنه از اعماق دل شاد نیست و هرچه در فساد بیشتر دست و پا می زنه بیشتر مشکل پیدا می کنه
کسی مخالف شادی کردن نیست ولی مساله اینه که ما سوراخ دعا رو گم کردیم و فکر می کینم با این رفتار داریم شادی می کنیم من فکر نمی کنم شما هم بی اخلاقی و بی عفتی رو شادی بدونید و موافق رفتارهای سبک باشید اگر ما به مسئولین گلایه داریم که اسلامو درست پیاده نمی کنن نباید خودمون هم با رفتارهای غیراسلامی به معضلات جامعه دامن بزنیم لااقل ببینیم اسلام عزیز درمورد شادی و تخلیه روحی چی گفته همونو اجرا کنیم چرا به خودمون و دیگران اجازه بدیم هر کاری خواستن بکنن و اسمشو شادی بذارن مثل بلند کردن صدای ترانه یا رقصیدن کاروانهای عروسی وسط خیابون یا بد حجابی برخی زنان و دختران و حتی برخی مردان
به نظرم هم ما مردم و هم مسئولین باید اول اسلامو بشناسیم و بعد رفتار خودمونو چه این رفتار چه برخورد با این رفتارو به اسلام نسبت بدیم
شما واقعا تضمین می دهید این افرادی که اینجا هستند شرایط ازدواجشان فراهم نیست ؟ واقعا از سر و ریخت اینها چنین چیزی برمیاد؟
ایا بیشتر مشکلات ازدواج صرفا حقوق کم است؟ پس چرا برخی دوستان من با حقوق کم ماهی 400 تومن که هم کرایه باس بدن و هم زندگی کنن ازدواج کردن و درهای رحمت پشت هم داره به روشون باز میشه؟
نه جانم ما فقط بلدیم خودمونو توجیه کنیم و مسئولین رو تخطئه، تا بتونیم به هوای نفسمون برسیم و به قول قرآن کریم هرکسی به دل خودش آگاه تره امیدوارم پیش وجدان خودتون نتونید از این توجیه ها بتراشید و با خودتون صادق باشید
Iran, Islamic Republic of
چرا مسئو لان به این مسائل رسیدگی نمی کنند بازم مخواهند مانند آقای وزیر کشور بگویند که ما از نظر حجاب و امنیت اجتماعی هیچ مشکلی نداریم . این آدما و مسئولین پس از مرگ در مقابل همه ی این موارد باید پاسخگو باشند
نمی دانم با چه رویی می خواهند در روی شهدا نگاه کنند . واقعا متاسفم که در حال حاضر خیلی از اوقات بی بند و بار ها در مراکز ارج و قرب بیشتری دارند تا افراد با حجاب . چرا به این مسائل رسیدگی نمی کنید تا کی می خواهید کور کورانه روش خود را ادامه دهید.
Iran, Islamic Republic of
شهدای ما مظلوم ترین شهدای تاریخ معاصر هستند

خدارو شکر که این روزا رو ندیدن و رفتن
Iran, Islamic Republic of
شما هم كه خودتون رو كشتيد كه اين موضوع رو از عملكرد شهرداري تهران پاك كنيد ، سازمانهاي شهرداري تهران منجمله سازمان فرهنگي و اجتماعي شهرداري و معاونين اجتماعي مناطق شهرداري تهران كه هر كدام ساليانه ميلياردها تومان از پول بيت المال رو صرف چرنديات مي كنند چه اقدامي در زمينه مسائل اجتماعي جامعه كرده اند ؟ شهردار تهران بايد در خصوص اين گونه موارد در اين دنيا و در آن دنيا جوابگو باشد ، واقعا پاركها با كلي پرسنل منجمله پرسنل حراست هيچ گونه وظيفه اي در قبال آنچه كه در آنجا گذشته است ندارند ؟؟؟؟؟؟
United States
ازاینکه می بینید دکتر قالیباف در تهران موفق عمل کرده حسودی می کنید
خواهشا با انتشار این عکس ها قبح و زشتی گناه رو نریزید
این ها را باید به مسئولان قضایی نشان بدهید تا پیگرد قضایی شود
Iran, Islamic Republic of
بنده عرض نکردم که مشکل اینها عدم توانایی ازدواج است. عرض کردم حضور این دسته افراد که البته بنده نه در زمره آنها به شمار می روم و نه می خواهم باشم (چون پوشش ساده ای دارم) عامل تجاوز و ناامنی اجتماعی نیست. بلکه تلنبار شدن عقده ها بر جوانی است( منظورم جوانان فقیر است ونه این افرادی که این شادی ها را می کنند) که علی رغم رسیدن به سن ازدواج توانایی ازدواج را ندارد.
بنده در تهران زندگی می کنم. کدام محله تهران اجاره خانه 40 متری کمتر از 250 هزار تومان است؟ اگر مرد خانه فقط دو بار در روز سوار اتوبوس شود می شود 500 تومان در روز. ماهی 15 هزار تومان. هزینه یک وعده ناهار+شام برای هر نفر به ازای هر وعده در بدترین نوع غذای ممکن ( 2 عدد تخم مرغ و 1 عدد نان بربری و 20 سی سی روغن) 1000 تومان است که برای دو نفر ماهیانه 120 هزار تومان می شود. اگر هیچ گونه مخارجی برای خرید لباس و... متصور نشویم هم بسیار سخت می توان در شرایط حاضر ازدواج کرد. چطور دوستانتان ازدواج کرده اند؟ دقیقا افرادی که می فرمایند تقوا پیشه کنید خودشان بفرمایند چطور ممکن است و یک نمونه عملی از تقوا پیشه کردن را در بین مسئولین عنوان کنند. عمل گرا بودن بهتر است از اینکه در توهم خویش دنبال مشکل دیگری گشتن. مشکل این است که افرادی گرسنه مانده اند. اینها اگر نتوانند به زنان بدحجاب دست یابند به زنان محجبه یا حتی کودکان ممکن است تجاوز کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه کسانی پیدا بشن و با حقوق کم هم ازدواج کنن تعجب برانگیز نیست چون تعداد زیادی دور و برمون دارن این کارو می کنن و با حمایت خانواده هاشون زندگی تشکیل دادن
امام آیا اگر کسی صرفا توان ازدواج نداشت توجیهی است تا به او حق بدهیم دنبال زنان راه بیفتد و اگر زن بدحجاب ندید برود سراغ با حجاب ها؟
یا باید علاوه بر ایجاد زمینه ازدواج همزمان زمینه گناه را هم کم کنیم؟
United States
سلام
هر چی که حزب الله ها می خوان جلوی این فساد رو بگیرن آقایون مسئولین جلوشون رو می گیرن مخصوصا دولت
. این هم نتیجه ه اش
Iran, Islamic Republic of
به نظر من انسان آزاد افریده شده و هرطور که بخواد می تونه لباس بپوشه اگه جوونا شغل و درامدی داشته باشن ازدواج میکنن و دنبال اینجور کارا نمیرن چرا مسئولین تجاهل میکنن؟
Iran, Islamic Republic of
بابا بس كنيد چطور تو محرم كه دختر پسر انقد جيك تو جيكن با هم عزاداري ميكنن هيشكي صداش در نمياد؟چرا نميگيد مخالف شادي هستيد حالا از كجا معلوم اينا همه با هم نامحرمن؟
Iran, Islamic Republic of
من نمی خوام به کسی توهین کنم ولی جالبه همیشه در این مواقع چه در مباحثات اجتماعی وچه در سطح بالاتر در مناظره های تلویزیونی عده ای می خوان مسائل رو با الفاظ عجیب وغریب و بازی با الفاظ وبه اصطلاح روشنفکرانه توجیه کنن. بابا یه مقدرا از حوزه نظر به حوزه عمل تغییر موضع بدین. تا اتقاقی در یک زمینه ای می افته سریعا یه سری موضوع رو به یه سری موضوعات بی ربط دیگه مرتبط میکنن وسعی در فرافکنی و روشنفرنمایی دارن.سعی کنیم مشکلات حل بشه.نه اینکه پیچیده تر بشه.
برخی مسئولین ما که فقط پرت و پلا میگن، موقع بحث های کارشناسی هم فقط بلدند بگن که طرحی دراز مدت داریم وطبیعتاً هزینه بر هم هست و..... اخرش هم چیزی تهش در نمیاد.
چرا نمی خوایم قبول کنیم که چنین مفسده هایی ریشه اش در خانوده ها و نوع نگرش پدر ومادرها در تربیت بچه ها داره وچرا نمی خوایم قبول کنیم که خود ما جوونای امروزی یه کمی علاقه به خلاف و فرار از قید وبند وقانون داریم. سعی کنیم آدم شدن وبا اخلاق شدن و رعایت حریم وحرمت اجتماع، اون هم کشور شیعه نشینی مثل ایران رو ازخودمون شروع کنیم
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز در جامعه ای 70 میلیونی با این همه قوم و فرهنگ و دین قرار نیست همه یک ج.ور باشند یک جور زندگی کنن یک جور خوش باشن اینها هم با رضایت خودشان حالا چه زن و شوهر چه ..... رفته اند آب بازی شما اگر دوست نداری نه نگاه کن نه بچه هات رو ببر بگذار هر کس زندگی خودش را بکند و به گناهانی حساس بشید که آشکار و صریح تعرض به حقوق عمومیه ضمنا نمیشه که برای هر شهروندی یک پلیس گذاشت
Iran, Islamic Republic of
فقط موقعی دادشون در میاد که تو یه خونه ای با دوستان گیر اراذل و اوباش بیفتن و آبروشون بره ! اونوقت صدا بر بیارن که مسلمانی نیست
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما اين صحنه‌ها در يك محل خصوصي اتفاق افتاده ؟! آيا اين افراد به شعور عمومي و اعتقادي مسلمانان در يك مكان عمومي اهانت و دهن كجي نكرده‌اند ؟
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز بنده به طور اتقاقی اون شب که از نظر شما باید اسمشو بزاریم شب فساد تهران اونجا بودم و بندگان خدایی که هر سایتی که چند روزیه به محض اینکه بالا میاد عکسشنو شما گذاشتین تو صفحه اول سایتتون واز اونها به عنوان ..... یاد میکنین بدون هیچ انگیزه ای بدون هیچ نگاه هوس انگیزی داشتن برای چند لحظه شادی میکردن اگه کسی دوس داشت اونجا وای میستاد اگرم نه که میرفت بدون اینکه کوچکترین مزاحمتی برای کسی پیش بیاد
Iran, Islamic Republic of
باورم نمیشه .اینجا ایرانه؟جواب امام وشهدارو چه بدهیم؟
United States
یه عده میخوان شاد باشن
اونم تو پارک
نه وسط خیابونن که ترافیک درست کنن
نه تو پیاده رو ها که همه مردم مجبور چه بخوان چه نخوان جزو اونا حساب بشن
یه عده که خودشون دوس دارن میرن تو پارک اب ابزی میکنن و شاد هستن.
این مشکل کجا هست؟؟
هرکی دوس نداره نیاد و هرکی نارحت هست نبینه.
موسی به دین خود عیسی به دین خود
Iran, Islamic Republic of
هی موسی عیسی کردید و در امر به معرف و نهی از منکر رو تخته کردید که از تو دلش تجاوزات گروهی و تجاوز به عنف و غیره دراومد
این حرف حضرات همون قدر احمقانه است که یکی تو کشتی بشینه و بگه دوست دارم جامو سوراخ کنم
این اقایون هنوز بدیهیات زندگی اجتماعی رو بلد نیستن موقعش هم که برسه ادعای مدنیتشون اسمونو پاره می کنه
Iran, Islamic Republic of
هوالمحبوب
دوستان بهتره يكم واقع بين باشيم
بايد ببينيم چرا اين جور وقايع توي مملكتمون اتفاق ميفته، دليلش اينه كه با مشكلات ريشه اي برخورد نميشه و دولت و همه مسئولين هيچ كدوم به فكر حل مشكلات جوونا نيستن، من يه پسر مجرد 32 ساله هستم يعني متولد انقلاب، از روزي كه متولد شدم تا الآن دولتهاي مختلفي اومدن و رفتن و همه ميخواستن مشكل كار، مسكن و ازدواج حوانان رو حل كنن و هنوز هم حل نشده. خوب معلومه وقتي يه جوون كار نداشته باشه و ازدواج نكرده باشه جور ديگه اي خودشو ارضا ميكنه و انرژيش رو جور ديگه اي تخليه ميكنه، وقتي بجاي حل مشكل ازدواج جوونا بحث تفكيك جنسيتي دانشگاهها مطرح ميشه و به شعور مردم توهين ميشه كه يه بار هم اول انقلاب مطرح شد و امام خميني مانع از انجامش شد، خوب بايد هم از جوونا يه همچين عكس العملي رو انتظار داشت، بايد هم دشمن از اين فرصتها سو استفاده كنه و جوونا رو به فساد بكشونه. بايد هم با اين سهل انگاريهاي مسئولين و نديدن مشكلات باعث بشن خون شهدا پايمال بشه.
Taiwan
چرا اینقدر شلوغش کردین؟در بقیه کشورهای اسلامی بعضی زنان بیحجاب بیرون میایند و دولت آنها با آنها کاری نمیکند.آنها هم مسلمان هستند و ما کاسه داغتر از آش شدیم،فکر سازندگی کشور باشید نه اینکه کی حجاب کمتری داره یا باحجاب است.
Iran, Islamic Republic of
اشکال کار ما مردم این است که تازه مثلا دیندارهامون دارن غصه این رو میخورن که جواب امام و شهدا را چه بدهیم یا اینکه خوبه که شهدا نیستند که این اوضاع را ببینند .
ولی کسی نگران شکستن حرمت خدا و خون دل خوردن امام زمان علیه السلام نیست . تا اوضاع اعتقادی ما اینست روز بروز بدتر از دیروز.
United States
من یک پسر مجرد سی ویک ساله هستم که نه کار دارم ونه خونه ونه پول.البته لیسانس دارم!البته تو محله مون با شرایط من 7یا 8 نفر دیگه هم هستند.اونوقت شما میگید چرا نیروی انتظامی جلوی این جوونها رو نمیگیره.زمون ما اگه تی شرت عکسدار وشلوار جین میپوشیدی باید یا تو بازداشتگاه می خوابیدی یا لباساتونو پاره میکردند،با این همه ملاحظات ما این طوری شدیم.پس بزارید این جوونها تفریح کنند.تا لااقل هم سن وسال ما شدند در کنار نداری هاشون لاقل عقده ای نشن.
بکن ننت
Iran, Islamic Republic of
.....