جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۳

حمله منافقين به متکي ناکام ماند

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 119106
حمله تعداد معدودي از سبزهاي فراري به اروپا و منافقين به هيئت همراه وزير خارجه کشورمان موجب جراحت يک نفر شد.
آتي نيوز - همزمان با سخنراني وزير امور خارجه کشورمان در موسسه بين المللي و اروپايي ايرلند تعدادي از اعضاي گروهک منافقين با سر دادن شعارهايي عليه جمهوري اسلامي ايران درصدد بر هم زدن مراسم سخنراني وزير امور خارجه کشورمان بودند.

تجمع اين عده از منافقين که تعداد آنها به حدود 20 نفر مي رسيد تا پايان سخنراني متکي ادامه داشت؛ اين در حالي بود که تعداد نيروهاي پليس ايرلند براي کنترل محل سخنراني به اندازه کافي نبود و در زمان آغاز سخنراني متکي، اعضاي گروهک منافقين اقدام به شعارهايي عليه جمهوري اسلامي ايران کردند.

به علت حضور نداشتن پليس ايرلند، اين افراد دقايقي جو محل سخنراني وزير خارجه کشورمان را به هم زدند که سرانجام با تلاش محافظين ايراني وزير خارجه و پليس ايرلند اين افراد از محل سخنراني به بيرون منتقل شدند.

به گفته شاهدان عيني، در زمان خروج متکي از محل سخنراني نيز تعدادي از اعضاي گروهک منافقين به وزير امور خارجه و هيات همراه حمله ور شدند که پليس ايرلند مانع از آسيب رساندن به آنها شد.

تصوير بردار صدا و سيما نيز به علت اصابت يک جسم دچار جراحاتي شد که خوشبختانه جدي نيود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم منافقین خدا به همه خدمتگزاران انقلابی و کاردان کشور توفیق خدمت بیشتر و سرفرازی بدهد
ما ایستاده ایم
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقين كوردل
United Kingdom
حمله منافقين مايه افتخار و مباهات است.
ننگ و شرمساري نصيب كساني است كه منافقين از آنان حمايت مي كنند و يا هم جهت با آنها شده اند.