شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

شاخص‌هاي 5 گانه قاسمي براي وزارت نفت

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 180469
وزير نفت با بيان اينكه 5 كلمه را به عنوان شاخص براي خودم و همكاران در وزارت نفت تعريف كرده‌ايم گفت: سلامت، صداقت، كيفيت، سرعت و توجه به اقتصادي كردن فعاليت‌ها از جمله شاخص‌هاي است كه در وزارت نفت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، رستم قاسمي صبح امروز در مراسم توديع و معارفه وزير نفت اظهار داشت: در دولت نهم و دهم بنده به عنوان كسي كه در عرصه اجرايي حضور داشته‌امف شاهد بودم كه كارهاي بسياري بزرگي انجام شده است و تصميمات مدبرانه و شجاعانه‌اي كه كمتر در تاريخ ايران گرفته شده در اين دو دولت گرفته شده است.

وي افزود: در اين زمان پروژه‌هاي بسيار بزرگي از قبيل ده‌ها كيلومتر راه و راه‌آهن و پل خليج فارس كه سال‌ها منتظر اجرايي شدن بود اجرا شد و تصميمات مهم و شجاعانه‌اي در صنعت نفت گرفته شد كه يكي از بارزترين آن تصميم سال گذشته دولت درباره ميدان گازي پارس جنوبي است.

وزير نفت اضافه كرد: اميدوارم بتوانيم با هدايت رئيس جمهور آرزوي مردم كشور را در توسعه صنعت نفت برآورده كنيم.

وي گفت: از جمله مهمترين اهدافي كه بنده دنبال مي‌كنم موضوع توسعه ميدان‌هاي مشترك است، چرا كه امروز برداشت ما از اين ميدان‌ها قابل قبول نيست و ميدان‌ پارس جنوبي و ميادين مشترك با عراق از جمله بارزترين آنها هستند.

قاسمي گفت: بحث توليد مهمترين وظيفه صنعت نفت است و امروز هيچ چيز براي توسعه ميادين در كشور كم نداريم.

وي افزود: حضور در مجامع بين‌آلمللي از جمله اهداف راهبردي است كه آن را دنبال مي‌كنيم و مهمترين راه رسيدن به اين اهداف همدلي، همراهي و توجه متخصصين و منابع انساني صنعت نفت است كه تصور مي‌كنم با همدلي و كمك گرفتن از منابع انساني بتوانيم وظايف خود را در اين حوزه به درستي انجام دهيم.

وزير نفت در پايان با بيان اينكه 5 كلمه را به عنوان شاخص براي خودم و همكاران در وزارت نفت تعريف كرده‌ايم گفت: شاخص‌هاي سلامت، صداقت، كيفيت، سرعت و توجه به اقتصادي كردن فعاليت‌ها از جمله فعاليت‌هايي است كه در وزارت نفت مورد توجه قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سلام بر شیر مرد عرصه جنگ . که حالا در سنگر دیگری مشغولی و خدمت خالصانه به ایران عزیز می کنی .
کسانی که تو را نمی شناسند ممکن است حرفه های عجیب و غریبی بزنند که بیشترشان یا مغرض هستند یا نادان . اما دوستان می دانند که شما و مجموعه سپاه خاتم چه خدمتی کردید . خدا پشت و پناهتان اما بد جایی وارد شدید . جایی که حرف و حدیث توش بسیاره . مواظب باشید