جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

برخورد دنیزلی با کریمی چگونه خواهد بود!

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 218764
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از برخورد مصطفی دینزلی با كاپیتان سرخپوشان اظهار بی اطلاعی كرد.
به گزارش ایرنا، محسن عاشوری عصر جمعه در نسشت خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا درخصوص انتقاد علی كریمی از سرمربی سرخپوشان پس از بازی مقابل الغرافه در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت : نمی دانم دینزلی چه عكس العملی در این باره خواهد داشت.

وی افزود : كریمی بازیكنی است كه توانایی‌هایش برای تمام فوتبال‌دوستان مشخص است. این بازیكن برای موفقیت تیم، تلاش زیادی می‌كند و سرمربی تیم به این موضوع واقف است.

عاشوری خاطر نشان كرد : دنیزلی فردی است كه اشتباهات شاگردان و دستیارانش را رسانه ای نمی‌كند و در مورد اظهارات كریمی نیز سرمربی تیم تصمیم گیری می كند.

وی درباره سفر دنیزلی به تركیه گفت : سرمربی پرسپولیس برای زایمان دخترش به مرخصی رفته است و شایعات در این مورد صحت ندارد.

مربی پرسپولیس در مورد شرایط این تیم پیش از دیدار با سایپا افزود : سرخپوشان بعد از بازی برابر الغرافه، تنها یك جلسه تمرینی سبك را برگزار كرده اند اما امیدواریم بازیكنان به آمادگی لازم برای رویارویی با حریف نزدیك شوند.

وی درخصوص شناخت از تیم سایپا خاطر نشان كرد: نارنجی پوشان تیم هماهنگی هستند كه شانه به شانه پرسپولیس در لیگ برتر حركت می كنند.

مربی پرسپولیس در باره آخرین وضعیت شیث رضایی مدافع این تیم برای حضور در میدان اظهار داشت : قائم مقام باشگاه اعلام كرده است كه محرومیت این بازیكن روز هفتم اردیبهشت ماه جاری به اتمام می رسد به طوریكه رضایی می تواند سه هفته پایانی لیگ برتر پرسپولیس را همراهی كند.

دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا البرز در هفته سی و یكم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر شنبه (فردا) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *