دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

پخش زنده از راديو بها دادن به ورزش بانوان است

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 163657
سرمربي تيم هندبال بانوان پرسپوليس گفت: پخش مسابقات از راديو مي‌تواند در جذب اسپانسر براي بانوان مؤثر باشد و اين امر نشان از بها دادن به بانوان دارد.
مريم كريميان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازي روز گذشته (جمعه) تيمش مقابل فارس، گفت: بازيكنان هر دو تيم بازي خوب و قابل قبولي را به نمايش گذاشتند. ما در شروع، دفاع و حمله خوب كار كرديم و فارس نيز در مقابل بازي خوبي را ارائه كرد. همه از ديدن اين مسابقه لذت بردند.

وي ادامه داد: فيلمبرداري از مسابقات باعث شد تا ما ضعف‌‌هاي خود را در بازي مقابل سپاهان برطرف كنيم و اشتباهات ديگر تكرار نشود. همچنين اين امر باعث شد تا از اشتباهات داوري كم شود هرچند در اين ديدار نيز اشتباهاتي وجود داشت اما در مقايسه با گذشته از تعداد آن كاسته شده بود. مشكلات داوري اخيرمان بحث‌برانگيز نبود.
سرمربي بانوان پرسپوليس در خصوص پخش اين مسابقه از راديو، اظهار داشت: چنين برنامه‌هايي براي بانوان بسيار مؤثر است و مي‌تواند براي بازيكنان ايجاد انگيزه كند تا بازي خوبي را ارائه كنند. اين امر نشان مي‌دهد به بانوان ما بها داده مي‌شود و به اين شكل حمايت‌هاي مالي از بانوان بيشتر خواهد شد.

كريميان در پايان با بيان اينكه نوري فعاليت‌هاي خود را در اين رشته خوب آغاز كرده است، عنوان كرد: برنامه‌هاي نايب‌رئيس جديد براي بانوان بسيار مؤثر بود و اميدوارم از اين پس شاهد موفقيت بانوان در اين رشته باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *