جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

روزبهانی در یک قدمی مدال، حذف شد

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 238555
احسان روزبهانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات بوکس المپیک نرسید و در یک قدمی مدال حذف شد.
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا ، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس المپیک ۲۰۱۲، در وزن ۸۱ کیلوگرم احسان روزبهانی به مصاف عادل بک نیازمبتوف از قزاقستان رفت.

در راند اول این مسابقه کهساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه به وقت لندن در سالن بوکس اکسل برگزار شد، هر دو بوکسور محتاط شروع کردند اما چند مشت هم بین آنها رد و بدل شد تا این راند ۴ بر ۳ به سود حریف قزاق تمام شود.

در راند دوم بوکسور قزاق بهتر کار کرد ، هر چند ضربه سنگین روزبهانی در ثانیه های پایانی نیازمبتوف را نقش بر زمین کرد تا تشویق و قریاد تماشاگران به هوا رود. با این حال، این راند هم ۵-۴ به نفع حریف روزبهانی بود تا قزاقستان ۹ بر ۷ جلو باشد.

روزبهانی که چیزی برای از دست دادن نداشت در راند سوم فقط حمله می کرد و حریفش با چرخیدن دور رینگ سعی می کرد فرار کند. زمانی که مشت های روزبهانی در دقیقه آخر به هوا می رفت بوکسور قزاق امتیاز می گرفت و در نهایت مسابقه با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به نفع قزاقستان به پایان رسید تا آخرین نماینده بوکس ایران هم حذف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *