سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

زيدان دوباره پا به توپ شد

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 222651
ستاره سابق باشگاه رئال مادريد، در جلسه تمريني اخير تيم، مجددا پابه توپ شد.
   زين الدين زيدان، بازيکن سابق تيم ملي فرانسه و باشگاه رئال مادريد و مدير کنوني تيم کهکشاني، سورپرايز بزرگ جلسه تمريني روز شنبه شهرک والدبباس بود. او در جلسه تمريني روز شنبه،چند دقيقه بعد از آنکه مورينيو از تغييراتي در تيم در فصل آينده خبر داد، با شورت ورزشي گام به زمين چمن گذاشت.

مورينيو در کنفرانس خبري ودرصحبتهايي درمورد ابهاماتي که راجع به آينده زيدان مطرح شده،گفت:« هيچ ايده اي ندارم که در آينده چه خواهد شد.اين سوالات به من مربوط نيست. اين سوالات مربوط به کسي است که مديريت تيم را در دست دارد ومن براي هيچ چيزي دستور نمي دهم. اين طور به نظرمن مي رسد که اگر پست زيدان عوض شود،او جايگاه بهتري به دست خواهد آورد. پستي که بتواند او را قدرتمندتر و خوشبخت تر نمايد.»

اين درحالي است که سران باشگاه مادريدي در حال بررسي اين گزينه هستند تا مديريت تيم پايه اي اين باشگاه را به زين الدين زيدان دهند و او را بهترين الگو و نمونه براي جوانان تيم پايه اي و سمبلي براي تقليد اين جوانان مي دانند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *