شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱

سردار سلیمانی چراغ راه جوانان علیه کفار

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 403641
سردار مرتضی قربانی در آئین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار احمد سیاح زاده گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی چراغ راه جوانان در جبهه اسلام علیه کفار است.
به گزارش جهان به نقل از  مهر، سردار مرتضی قربانی در آئین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار احمد سیاح زاده معاون عملیات قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس و اولین یادواره اندیشمندان حوزه دفاعی سپاه (دافوس) گفت: عزت و بزرگی انقلاب اسلامی که به دست مرجعیت دینی حضرت امام و شهدا بدست آمده به واقع انفجار نور بود.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اضافه کرد: این انفجار نور به واقع نوری است که شعاع آن از زمین تا همه کهکشان ها و تا بهشت برین رفته است.

این سردار سپاه افزود: کسانی که در این عزت و عظمت نورافشانی کردند مردم ایران، شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند که با گذشت از خواسته های خود پا به عرصه فداکاری و ایثار گذاشتند و الحمدالله همه منشاء خیر شدند و این نور را امروز در دنیای اسلام می بینیم که چه تاثیرات مهمی بر جای گذاشته است.

سردار قربانی تاکید کرد: در مقابل این نور، قدرت های بزرگی قد علم کرده اند که همه آنها شکست خورده اند و دلیل این شکست هم اخلاص و فداکاری شهید سیاح زاده و امثال او بود.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه نمی توان فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع مقدس را توصیف کرد، گفت: نمی توان این حماسه ها و رشادت ها را بر زبان جاری کرد. خداوند خودش مقام و جایگاه آنها را تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد تحقق وعده الهی بودیم ادامه داد: امروز بسیاری از مردم کشورهای عربی به زیارت حضرت امام می آیند اما در عراق می بینیم چه فلاکتی به جان بعثی ها افتاده و داعش چه بلایی سر آنها آورده است. این نشان دهنده کار کردن برای خدا و ایستادن در برابر او است.

سردار مرتضی قربانی افزود: ما جز امام و شهدا و این سربازان عزیز چه داشتیم؟ در محاصره آبادان با کمترین امکانات بسر بردیم اما دیدیم اطاعت از فرمان خدا و ولی امر مسلمین چه عزتی به ما داد.

وی با نقل خاطره ای از یکی از سرداران عراق از یکی از سرداران عراق شنیدم که می گفت ما ۷۶۰ هزار کشته دادیم و ۶۰ هزار نفر آنها هنوز مفقود هستند اما در مقابل این آمار تعداد شهدای ما ۱۸۹ هزار تن بود.

سردار قربانی گفت: در نابودی ادوات جنگی نیز همین مسئله را شاهدیم. به بیان دیگر ما جنگ را ۴ بر یک پیروز شدیم.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز نیز دنیای کفر با تمام توان علیه ما ایستاده است گفت: اینکه جهان علیه ما است باعث معرفی بیشتر ما می شود و مطمئن باشید پیروزی های ما بسیار نزدیک است.

سردار قربانی اضافه کرد: جنگ ما با آمریکا و اسرائیل در آینده نزدیک شروع خواهد شد و شکست اسرائیل نزدیک است. روزی را می بینم که سپاه اسلام و حزب الله از کشورهای اسلامی به بیت المقدس وارد می شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز قاسم سلیمانی چراغ راه جوانان علیه کفار است خاطرنشان کرد: مانند سردار سلیمانی در بین سرداران دفاع مقدس بسیار هست و اینها گنجینه های ما هستند.

سردار قربانی در پایان گفت: به دلیل عشق به فداکاری و ایثار و اینکه خداوند، ولی امر مسلمین و مردم با ما در جبهه حضور دارند قطعا پیروزی با ما خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *