يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

بازرسی وضعیت حجاب در ادارات تهران

يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 184546
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از آغاز بازرسی وضعیت عفاف و حجاب در ادارات دولتی استان از ابتدای مهرماه خبر داد.

به گزارش مهر صفر علی براتلو ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان تهران اظهار داشت: با تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی، مدیران دستگاههای اجرایی مؤظف و مکلف به پیگیری، رسیدگی و رفع ناهنجاریهای فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید دغدغه این ناهنجاریها را داشته باشند و به طور جدی وارد میدان عمل شوند

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاههای اجرایی استان نسبت به رعایت عفاف و حجاب از ابتدای مهرماه مورد ارزیابی قرار گرفته و در این زمینه رتبه بندی می شوند.

وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی که نسبت به این امر کوتاهی کرده و نسبت به وضعیت عفاف و حجاب کارکنان دغدغه نداشته باشند، معرفی خواهند شد.

تشکیل کمیته ویژه رفع ناهنجاریهای فرهنگی در شمیرانات

معاون امنیتی استاندار تهران همچنین از تشکیل کمیته ویژه جهت بررسی، رسیدگی و رفع ناهنجاریهای فرهنگی در شهرستان شمیرانات خبر داد.

وی گفت: شهرستان شمیرانات با بیش از 500 هزار نفر جمعیت در ایام پایانی هفته به همین اندازه پذیرای گردشگر از همه مناطق تهران است.

براتلو افزود: در برخی از نقاط این شهرستان از جمله کوهستانهای آن، هنوز برخی از ناهنجاریهای فرهنگی مشاهده می شود که موجب نا رضایتی عموم مردم شده است.

در این جلسه مقرر شد که معاونان سیاسی انتظامی فرمانداریهای استان تهران مسئول بازرسی از وضعیت عفاف و حجاب در ادارات شهرستانهای استان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در ادارات دولتي تهران آنطور كه مي بينم هرچي خانم بد حجاب است مشغول بكار شده است و بدتر آنكه خيلي از اين افراد كه اجبارا چادر سر مي كنند به شكل بسيار زشتي چادر را در اتوبوس يا در خيابان اداره بر سر مي كنند و به محض خروج از اداره دوباره به همان شيوه چادر را در مي آورند كاش فقط اينها بود معلوم نيست چطور اينها گزينش شده اند ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
طبق معمول زور دولت به كاركنان ادارات رسيده است. آخه خانم كارمندي كه از صبح زود با هزار مشقت از منزل خارج مي شود كجا مي تواند به سرو وضع خود برسد يا اينكه بي حجاب باشد. اگر آقايان خيلي جرأت دارند با خانم هاي بدحجاب خيابان ها مبارزه كنند. ( يك خانم كارمند دولت)
Iran, Islamic Republic of
اگر سرزده باشد مي تواند منشاء اصلاح باشد اما اگر با هياهو و اطلاع قبلي انجام گيرد مطمئن باشند چيزي جز سياه نمايي دستگيرشان نمي شود.
Iran, Islamic Republic of
دولتی که صراحتا اعلام کرده و در عمل هم بارها نشون داده که به حجاب اعتقادی نداره میخواد حجاب رو اصلاح کنه؟
نکنه اصلاحشون از نوع اصلاحاته؟!