سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱
از اعتراف دقیقی تا انکار مسئولان+ مدارک

آیا دقیقی سه اخطاره بود؟

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب: 204741
موضوع سه اخطاره بودن سعید دقیقی، مهاجم تیم فوتبال شهرداری تبریز، پیش از بازی با پرسپولیس، بحث روز این روزها شده است. حتی در برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور به این قضیه اشاره کرد؛ جالب این که خود دقیقی، پیش از بازی در مصاحبه‌ای با ایرنا گفت: داور دیدار با سایپا با اشتباه خود، من را از بازی با پرسپولیس محروم كرد. ولی «آلبرت گریگوریان»، دبیر سازمان لیگ برتر و ناظر بازی دو تیم،‌اعتقاد دیگری دارد! تأکید گریگوریان به عدم اخطار این بازیکن مقابل تیم صنعت نفت است، به همین جهت، مدارک این بازی مهم است که در زیر می‌آید.
 «تابناک»، سعید دقیقی، بازیکن تیم شهرداری تبریز پیش از بازی با پرسپولیس در مصاحبه‌ای با ایرنا گفت: داور دیدار با سایپا، با اشتباه خود، من را از بازی با پرسپولیس محروم كرد!

این مصاحبه را که در تاریخ ۲۱ دی ماه انجام شد، عینا مرور می‌کنیم:

اعتراف سعید دقیقی پیش از بازی با پرسپولیس ۲۱/۱۰/۱۳۹۰

داور دیدار با سایپا، با اشتباه خود، من را از بازی با پرسپولیس محروم كرد

كرج ـ مهاجم تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: داور دیدار با سایپای البرز با اشتباه مسلم خود، من را از بازی بعدی تیم شهرداری مقابل پرسپولیس تهران محروم كرد.

«سعید دقیقی»، شامگاه چهارشنبه، پس از پایان بازی با سایپا در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در صحنه ‌ای كه پیروز قربانی مدافع تیم سایپا روی من در محوطه جریمه خطای پنالتی انجام داد، داور به اشتباه حركت من را فریب داوری خواند و علاوه بر دادن كارت زرد و دو اخطاره شدن من برای بازی بعدی تیم، شهرداری را نیز از یك پنالتی مسلم محروم كرد.

وی درباره بازی با سایپا هم گفت: بازی خوبی بود، تیم شهرداری در این دیدار برتر از سایپا و پیروزی و سه امتیاز حق ما بود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز در كرج با نتیجه دو بر یک سایپای البرز را مغلوب كرد.

گلزن شهرداری تبریز از حضور در بازی با پرسپولیس محروم بود؟ دقیقی پنج روز پیش از بازی با سرخپوشان: از حضور در بازی با پرسپولیس محروم هستم

لیگ برتر ـ زننده یکی از دو گل شهرداری تبریز، چند روز پیش از بازی با پرسپولیس ابراز تأسف کرده بود که محروم شده و نمی‌تواند مقابل سرخپوشان تهرانی بازی کند.

موضع خبرآنلاین

به گزارش خبرآنلاین: سعید دقیقی که در بازی رفت، یکی از دو گل شهرداری تبریز را به پرسپولیس زد، در مسابقه گذشته، تیمش کارت زرد گرفته و سه اخطاره شده بود. او حتی در مصاحبه‌ای که پس از آن مسابقه داشت، ابراز تأسف کرده بود که داور بازی شهرداری تبریز ـ سایپا، بیخودی او را از مسابقه با پرسپولیس محروم کرده است.

جالب است که دقیقی چند روز بعد، هنگامی که مسابقه شهرداری تبریز و پرسپولیس، تمام شده بود، مصاحبه کرد و گفت خیلی خوشحال است که توانسته دروازه پرسپولیس را باز کند!

عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ درباره این‌که دقیقی در بازی پرسپولیس محروم بوده یا نه، می‌گوید: «پرسپولیسی‌ها اگر مطمئن هستند دقیقی محروم بوده، می‌توانند شکایت کنند؛ اما اسناد ما چیز دیگری نشان می‌دهد. از کمیته داوران استعلام خواهیم گرفت تا بفهمیم او سه اخطاره شده یا نه. اما از نظر ما او سه اخطاره نبوده».

عزیز محمدی در حالی این حرف را می‌زند که سایت باشگاه شهرداری هم نوشته بوده که دقیقی در بازی با پرسپولیس محروم است؛ اما اکنون خبر محرومیت این بازیکن از روی سایت این باشگاه حذف شده است؛ سایت هواداران شهرداری تبریز هم خبر محرومیت دقیقی را منتشر کرده بود.

دقیقی در بازی با ذوب‌آهن، سایپا و نفت کارت زرد گرفته اما داور مسابقه شهرداری ـ ذوب‌آهن که قاسم واحدی بوده، می‌گوید در آن مسابقه به دقیقی کارت زرد نداده است. به همین دلیل هم هست که عزیز محمدی می‌گوید از نظر سازمان لیگ، دقیقی تخلفی مرتکب نشده است.

خبر اخطاری شدن دقیقی در ابرار در روز بازی با نفت آبادان

ابرار ورزشی ۳/۹/۹۰ صنعت نفت آبادن صفر شهردارى تبريز دو

تيم شاغلام چشم خورد!

گل: ميثم بائو (دقيقه ۱۴) و جعفر بذرى (دقيقه ۴۰) براى شهردارى تبريز

داور: قاسم واحدى، كمك‌ها: محمدرضا امينى و مجيد ويشگاهى، اخطار: والرى الكاسندريان، حسين بغلانى، على ممبينى و لئون پاچاچيان از نفت آبادان جعفر بذرى، سعيد دقيقى و دراگان داركوويچ از شهردارى تبريز، اخراج: محمدرضا زينال خيرى (دقيقه ۸۶ شهردارى تبريز)، ورزشگاه: تختى آبادان، بیننده: نزدیک دوازده هزار نفر

نفت آبادان

حبيب دهقانى، والرى الكساندريان، ميثم اميرى (از دقيقه ۴۲ سجاد مشكل پور)، مصطفى صبرى، عباس مرداسى، حسين بغلانى، اميد شريفى نسب (از دقيقه ۷۵ طالب ريكانى)، على ممبينى، رسول نويدكيا، لئون پاچاچيان و فونيكه سى.
سرمربى: غلامحسين پيروانى

شهردارى تبريز

ابراهيم ميرزاپور، جعفر بذرى (از دقيقه ۶۸ شهرام گودرزى)، سعيد دقيقى (از دقيقه ۲+۹۰ بهنام بيرانوند)، دراگان زاركوويچ، نبى الله باقرى‌ها، بهنام داداشوند، وريا غفورى، محمدرضا زينال خيرى، رسول پيرزاده، كمال كاميابى نيا، ميثم بائو (از دقيقه۹۰ مهرداد قنبرى)

جالب این که سایت شهرداری تبریز هم خبر اخطار دقیقی را درج کرده بود!




ناظر ديدار شهردارى و پرسپوليس حرفش را عوض کرد؟

آلبرت گريگوريان، امروز در مصاحبه با ابرار ورزشی گفت: سعيد دقيقى، دو اخطاره است و مشكلى براى ديدار با پرسوليس نداشت.
وى اظهار داشت: سعيد دقيقى، دو اخطار داشت و براى ديدار با پرسپوليس مشكلى براى حضور در زمين نداشت. او در ديدار شهردارى تبريز با نفت آبادان و سايپا دو كارت زرد گرفته كه آن دو اخطار به قوت خود باقى است. او در يك بازى هم دو كارت زرد متوالى دريافت كرده و از زمين اخراج شده كه محروميت آن اخطارها را پشت سر گذاشته است.

دقیقی در هفته دوازدهم مقابل ذوب آهن هم کارت زرد گرفته بود

ذوب‌آهن مقابل شهرداری تبریز متوقف شد ۹۰/۰۸/۰۸

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و ذوب‌آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه یادگار امام در حضور ۵۰۰ تماشاگر آغاز شد.
این مسابقه پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده غلامرضا جباری بود؛ وی به سعید دقیقی و بویان از شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد.

قضاوت با خوانندگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم قضاوت با خوانندگان یا مصاحبه سعید دقیقی قبل از بازی یا اعتراف سایت هواداران شهرداری یعنی چه مگر تو کشور ما ناظران داوری بعداز بازی گزارش نمی دهند مگر فیلم بازیها موجود نیست؟