دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

با افشاگري نمي‌توان فوتبال زيباتري ارائه كرد

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 69254
 مديرعامل باشگاه ملوان منطقه آزاد انزلي گفت: با افشاگري نمي‌توان بهتر شوت زد و از موقعيت‌هاي گلزني استفاده كرد.

اردشير پورنعمت در گفت وگو با  فارس در مورد استعفاي محمد احمدزاده از سرمربيگري ملوان عنوان كرد: در حال حاضر هيچ استعفاي مكتوبي به من نرسيده است. فقط شنيده‌ام كه ايشان استعفا كرده‌اند اما بر اساس شنيده‌ها نمي‌توان تصميم گرفت. شايد احمدزاده در آن لحظه عصباني بوده است زيرا برخي تماشاگران شعارهايي سر داده‌اند.
وي ادامه داد: در باشگاه همه چيز بايد روند اداري خود را طي كند و استعفاي ايشان بايد مكتوب باشد. هر چند در آن صورت هم استعفاي او را قبول نخواهيم كرد و كاري را شروع كرده‌ايم و بايد تا آخر ادامه بدهيم.
پورنعمت در مورد علت شعارهاي تماشاگران عليه احمدزاده اظهار داشت: وضعيت تيم ما در جدول بد نيست و از بسياري از تيم‌هاي ديگر بهتر نتيجه گرفته‌ايم. در هفته نهم ليگ برتر 7 مسابقه مساوي شد. بنابراين ليگ بسيار فشرده است و تيم‌ها بسيار به هم نزديك هستند. ضمن اين كه بازي‌هاي آسان ما در نيم فصل هنوز مانده و مي‌توانيم حتي خود را به نيمه بالاي جدول برسانيم البته من به عنوان مدير عامل در كار فني سرمربي هيچگاه دخالت نكرده‌ام.
مديرعامل ملوان در مورد اين كه برخي از بازيكنان ملوان تهديد به افشاگري كرده‌اند گفت: اين مسئله كمي پر ملات جلوه داده شد. با افشاگري آيا مي‌توان بهتر شوت زد؟ آيا با افشاگري مي‌توان از موقعيت‌هاي گلزني بهتر استفاده كرد و زيباتر دريبل زد؟
وي با اشاره به كم شدن مشكلات باشگاه در اين فصل عنوان كرد: در اين فصل به لطف منطقه آزاد باشگاه ملوان مشكلات معمولي گذشته را ندارد و بازيكنان در آسودگي و آرامش هستند.همه چيز براي نتيجه گيري مهيا شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *