جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

خبرهايي از پرسپوليس در اردوي قطر

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 212049
علي کريمي پيراهن شماره ۸ خود را به فرزندان ناصر محمدخاني پيشکسوت پرسپوليس هديه کرد.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پيش از آغاز تمرين بعدازظهر يکشنبه سرخپوشان در ورزشگاه الاهلي قطر، علي کريمي با عرفان و علي، فرزندان ناصر محمد خاني، پيشکسوت پرسپوليس، ديدار و گفتگو کرد و پيراهن خود را به آنها هديه کرد.


فرزندان ناصر محمدخاني چپ پاي پرسپوليس که با اين پيراهن افتخارات زيادي را کسب کرده بود، در محل تمرين سرخپوشان حضور يافتند و با جمشيد زارع، زادمهر، محسن عاشوري، مهدي مهدوي کيا و ديگر بازيکنان پرسپوليس ديدار کردند.


**شام آخر سرخپوشان در قطر


شام آخر پرسپوليسي‌ها در اردوي قطر يکشنبه شب در رستوران دريايي دوحه در حالي صرف شد که سفير ايران در جمع سرخپوشان حضور يافت.


سفير ايران در قطر که هم در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور يافته بود و هم تمرينات اين تيم را از نزديک نظاره مي کرد، شب گذشته در جمع تيم پرسپوليس شرکت کرد و براي بازي اين تيم در برابر الهلال آرزوي موفقيت کرد.


در اين ضيافت، بورا ميلوتينوويچ مربي باسابقه فوتبال و مدير تيم هاي پايه قطر در جمع بازيکنان و کادر فني پرسپوليس حضور يافت و با مصطفي دنيزلي، علي کريمي، مهدي مهدوي کيا و ديگر بازيکنان پرسپوليس ديدار و گفتگو کرد.


کاروان تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز قطر را به مقصد عربستان ترک مي کند.

گفتنی است، ليدر تيم هاي ايراني در قطر، بعدازظهر يکشنبه در محل تمرين پرسپوليس حضور يافت و براي حمايت از اين تيم توسط ايرانيان مقيم قطر، اعلام آمادگي کرد تا سرخپوشان را در بازي روز شانزدهم فروردين برابر الغرافه مورد تشويق قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *