شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

حضور پلیس زن در واگن‌های مترو

مهندس ربیعی اظهار کرد: پلیس مترو در 30 ایستگاه شلوغ پرازدحام آغاز به کار کرده است که وظایف آن مانند وظایف پلیس در سطح شهر یعنی حفظ امنیت و انضب
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 21887
به گزارش«جهان» و به نقل ازشبكه خبر ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد پلیس مترو تاکنون در 30 ایستگاه از مجموع ایستگاه‌های متروی تهران مستقر شده است.

مهندس ربیعی اظهار کرد: پلیس مترو در 30 ایستگاه شلوغ پرازدحام آغاز به کار کرده است که وظایف آن مانند وظایف پلیس در سطح شهر یعنی حفظ امنیت و انضباط است.

وی افزود: تعداد نیروهای پلیس مترو تا پایان سال افزایش خواهد یافت و پلیس مترو در ایستگاه‌های کوچک و کم ازدحام نیز مستقر می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر این که همه امکانات لازم برای استقرار پلیس مترو در ایستگاه‌ها فراهم شده است، گفت: برخورد با متکدیان و دست فروشان مترو یکی از وظایف پلیس مترو است و در واقع کاری مشترک بین مترو، نیروی انتظامی و شهرداری تهران محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس مترو با متکدیان همان برخوردی را دارند که در سطح شهر شاهد آن هستیم و دستفروشان نیز به محض شناسایی به خارج از ایستگاه هدایت می‌شوند.

مهندس ربیعی از استقرار پلیس زن در واگن‌های بانوان خبر داد و اظهار کرد: برای جمع‌آوری دستفروشان و متکدیانی که در واگن بانوان تجمع می‌کنند، نیز از نیروهای پلیس زن استفاده می‌شود که امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته به زودی شاهد کاهش حضور متکدیان و دستفروشان در مترو باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *