سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

منافقين خط امام(ره) از تروريست هاي دهه 60 خطرناكترند

يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 182377
رئيس سازمان بسيج مستضعفين، منافقيني كه امروز ادعاي راه امام و خط امام دارند اما عليه اسلام، ولايت وانقلاب نقشه مي كشند را از تروريست هاي دهه ۶۰ خطرناك تر دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس سردار محمدرضا نقدي در مراسم گراميداشت شهداي مبارزه با ترور گفت: در زماني كه هنوز اركان انقلاب مستحكم نشده بود، اين شهيدان با خون پاكشان پرده تزوير را از چهره نفاق برداشته تا ملتي كه تازه انقلاب و حاكميت دين را تجربه مي كرد، بيدار كند و از شعارهاي فريبنده گروهك هاي مزدور شرق و غرب نجات دهند.
وي افزود: منافقين وقتي ديدند كه با كشتن مسئولين نظام طرفي نمي بندند اقدام به كشتار مردم عادي كه نشاني از انقلابي بودن داشتند، كردند.
نقدي تصريح كرد: بدترين نوع ترورها آنهايي بود كه در موقع افطار منافقين به در منزل افراد مي رفتند و آنها را در زمان افطار و در مقابل خانواده به شهادت مي رساندند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه مسئله نفاق يك مسئله جدي و اساسي در پيش روي ما و همه مسلمانان است، اظهار داشت: بيشترين عرصه خودنمايي شيطان در چهره نفاق است. منافقين جدي ترين دشمنان خدا هستند و هميشه دستشان به جنايت آلوده است.
نقدي ادامه داد: امروز هم اسلام از خطر منافقين مصون نيست و جدي ترين تهديد منافقين هستند. منافقيني كه امروز ادعاي راه امام را دارند، و با ادعاي خط امام مي نشينند و بر عليه اسلام، ولايت و انقلاب نقشه مي كشند، ازمنافقين دهه ۶۰ و اول انقلاب خطرناك ترند.
.وي افزود: منافقين امروز از تروريست هاي سال ۶۰ منافق ترند. چرا كه آنها هر قدر هم كه نفاق داشتند، سرانجام كفر خود را رو كردند و دست به اسلحه بردند. اما اين منافقين در اين سال ها بارها با آمريكا و صهيونيست ها همدستي كردند ولي هنوز هم تلاش مي كنند چهره خود را موجه نشان دهند و هنوز هم دم از راه امام(ره) و انقلاب مي زنند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: البته وقتي راس منافقين ملعون امروز با شاه جنايتكار بحرين مي نشيند و رئيس دفتر خود را پيش او مي فرستد تا از آنها كمك مالي بگيرد و يا وقتي كه با وليعهد و شاه عربستان همنشيني مي كند و از او پول، رهنمود و خط مي گيرد ولي در مقابل مردم حرفي ديگر مي زند، بايد بداند كه مردم آنها را شناخته اند.
نقدي ادامه داد: آنها پول از اين افراد مي گيرند، فتنه مي كنند ولي خجالت نمي كشند، اين افراد در فتنه ۸۸ رسوا شدند ولي باز امروز هم هنوز مدعي هستند. و هر شب افطار مي دهند و جلسه مي گيرند و نقشه مي كشند براي روزهاي آينده كه چه آشوبي به پا كنند و چه طور به صحنه بيايند و يا خداي ناكرده گروهي از مردم را فريب دهند.
وي در ادامه سخنانش خاطرنشان كرد: وقتي به اين منافقين مي گوييم اين چه كارهايي است كه مي كنيد مي گويند ما اصلاح طلبيم. آدم هاي فاسدي كه تلاش مي كنند خود را به راه امام منتسب كنند و فكر مي كنند با دو بار به منزل امام رفتن مردم حرف آنها را باور مي كند. آنها نمي توانند با اين نفاق كسي را فريب و توطئه ديگري را شكل دهند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه بيداري امروز مديون خون شهداي مبارزه با نفاق است، گفت: خيلي افراد پشت سر شهيد بهشتي، مطهري، رجايي و باهنر حرف مي زدند و شعار مي دادند و چه تهمت ها و دروغ هايي را به اين افراد نسبت مي دادند اما شهادت اين بزرگواران نقشه منافقين را از بين برد.
به گزارش فارس، نقدي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به گروهك تروريستي پژاك اظهار داشت: ۸۵ درصد از گروهك پژاك كه براي ناامن كردن ايران تشكيل شده؛ از كردهاي ايران نيستند زيرا مردم ايران با ديدن خون شهداي ترور بيدار شده اند و راه خود را پيدا كرده اند و آن ۱۵ درصد يك عده آدم عقب افتاده هستند.
وي در پايان با بيان اينكه همه دنيا عليه استكبار شوريده و اين مختص كشورهاي اسلامي نيست، خاطرنشان كرد: رئيس جمهور آمريكا و نخست وزير انگليس در هر جاي دنيا كه حاضر شوند عليه آنها تظاهرات مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
با وجود تفاوت ماهوي با ديدگاههاي آقاي نقدي، با اين نظر ايشان كاملا موافقم. چه بسيارند رياكاران و فرصت طلباني كه پشت دين و مقدسات خنجرها به دين زدند!