سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تقدیر آیت‌الله مهدوی از خویشتنداری جبهه متحد مقابل تخریب‌ها

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 220581
آیت الله مهدوی کنی گفت: خوشبختانه دوستان و وفاداران جبهه متحد اصولگرایی در برابر هجمه ها، اختلاف افکنی ها و نسبت های ناصحیح خویشتنداری و صبوری کرده و از خود بزرگواری نشان داده اند.
تقدیر آیت‌الله مهدوی از خویشتنداری جبهه متحد مقابل تخریب‌ها
آیت الله مهدوی کنی در نشست عصر امروز جامعه روحانیت مبارز، از خویشتنداری و بزرگواری نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در برابر هجمه ها و نسبت‌های ناروا، تقدیر کرد.

به گزارش جهان به نقل از مهر، نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عصر امروز سه شنبه به ریاست آیت الله محمدرضا مهدوی کنی دبیر کل این تشکل و رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت الله مهدوی کنی در نشست امروز اعضای جامعه روحانیت مبارز از تلاش های روحانیون و ائمه جماعات و وعاظ تهران در راستای دعوت مردم به مشارکت بیشتر و آگاهی بخشی به آنان در خصوص انتخابات تقدیر کرد.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین از رعایت اخلاق و ضوابط و مقررات توسط نامزدها تشکر کرد و گفت: همه ما باید مظهر اخلاق و رفتار اسلامی و انسانی باشیم.
 
آیت الله مهدوی کنی افزود: خوشبختانه دوستان و وفاداران جبهه متحد اصولگرایی در برابر هجمه ها، اختلاف افکنی ها و نسبت های ناصحیح خویشتنداری و صبوری کرده و از خود بزرگواری نشان داده اند.
 
وی متذکر شد که مطمئنا این رفتار ارزشمندانه و اسلامی مورد توجه آحاد شهروندان بوده و اعتماد و آرامش آنان را جلب می کند که بی تردید آثار مناسب و مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پایان ابراز امیدواری کرد که اصولگرایان با رفتار حسنه و نیکو، در سنگر خدمت به مردم و دفاع از ارزش های والای انقلاب و نظام اسلامی موفق باشند.
 
حجت الاسلام سیدرضا تقوی معاون جامعه روحانیت مبارز نیز در پایان این نشست اعلام کرد: در این جلسه، آخرین تحولات سیاسی کشور بررسی و ضمن حمایت مجدد از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت تولید و کار و سرمایه ملی و مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و دست های آلوده و غارتگران بیت المال، بر مشارکت جدی و فراگیر مردم عزیز در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم تاکید شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *