شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱۵

گزارش رسمی دولت از روابط نامشروع قبل از 15 سالگی

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 112789
دولت در آخرین گزارش ارسالی خود به مجمع عمومی سازمان ملل در زمینه اچ ای وی ایدز به آمار و ارقام نگران کننده ای تصریح کرده است که انتشار آن صرفا از باب هشدار به مسئولین فرهنگی و سیاسی کشور می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد.
به گزارش سرویس جامعه جهان در این گزارش که توسط دبیرخانه کارگروه کشوری پیشگیری از عفونت اچ ای وی و ایدز تهیه شده به تصریح آمده است:مطابق آخرین بررسی ها 15.9 درصد مردان مجرد و 4.5 درصد زنان مجرد پیش از 19 سالگی آمیزش جنسی نامشروع داشته اند.

همچنین در یک مطالعه دیگر از این گزارش آمده است که 1.4 درصد از دختران دانشجوی 20 تا 24 ساله در یکی از دانشگاههای کشور قبل از 15 سالگی ارتباط جنسی داشته اند.این درصد در گروه زیر 18 سال به 6.9 درصد می رسد.

در این گزارش تاکید شده است اگر چه نمی توان این آمار را به کل کشور تعمیم داد اما نتایج آن نگران کننده است.

در بخش دیگری از گزارش دولت به سازمان ملل آمده است که 15.1 درصد از پسران زیر 15 سال رابطه نامشروع داشته اند که این رقم برای زیر 18 سال ها به 27.5 درصد می رسد.

نتایج بخش دیگری از این مطالعه تاسف برانگیز تصریح می کند که از بین کسانی که ارتباط جنسی در یک سال داشته اند،21.1 درصد با بیش از یک شریک جنسی رابطه برقرار کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عادی جلوه دادن اتبذال مناسب نیست.
اینکه این دانشگاه، کدام دانشگاه است و دانشجویان (!) آن از کدام قشر هستند، آمار را به طور کامل تغییر می دهد.
Iran, Islamic Republic of
این آمار بیشتر مربوط به تهران است و جو غالب در اغلب شهرستانها بسیار بهتر و سالمتر است
Iran, Islamic Republic of
من متولد دهه چهل هستم و هر چند نسل سوخته که چه عرض کنم جز غاله شده نامیده می شویم ولی به این عنوان که امام ما را سربازان خود نامیدند همواره افتخار کرده ایم. اما در پی درج این خبر فقط یک کلمه می گویم ، از سوختن خودمان اینقدر نسوختیم که، حالا می سوزیم چه می خواستیم و چه شد.
Iran, Islamic Republic of
باید مراکزمتعه برای چنین جوانانی درکشور افزایش یابد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
تمامی این انحرافات که متاسفانه در بین جوانان ایران اسلامی رواج یافته منشاء گرفته از فساد حاکم در دولتهای به دروغ سازندگی و اصلاحات است که با بی ارزش کردن بنیانهای اسلامی و فرهنگی جامعه ،بی بندوباری و فحشا و مواد مخدر را در کشور بخاطر کسب حتام دنیا و وادادگی عقیدتی و شخصیتی ، ترویج و تشویق کردند. واکنون بنام آزادی از آن حمایت مستقیم و غیر مستقیم و حتی سعی در کودتای سبز امریکائی برای هدم تمام اثار اسلامی و انقلابی حضرت امام و امام خامنه ای نیز مینمایند. جا دارد با تشکیل یک دادگاه انقلاب اسلامی این افراد محاکمه و به اشد مجازات اسلامی نسبت به خائنین به کشور و مزدوران اجانب و کافران برسند.
Iran, Islamic Republic of
چشم خاتمي و دارو دسته شون روشن. چشم موسوي با كارناوال هاي فاسد انتخاباتي اش روشن
اين هم از دستاوردهاي ديگر دولت اصلاحات مي باشد....
Iran, Islamic Republic of
تمام اين بي بند و باريها از دوره دوم رياست جمهوري اين اقاي شكلاتي ( )99 شروع شد و يك نسلي در اين دوران را به تباهي كشاند
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر اصلاح طلبی (بخوانید افساد طلبی) و ازادیش
ولی حالا چه گلی به سرمان بگیریم داریم به یک کشور فاسد تبدیل می شویم
Iran, Islamic Republic of
این 15 ساله هادر سال 84 فقط11ساله بوده اند اینها محصول دولت اصولگرها هستند
Iran, Islamic Republic of
بنظر من همچین هم نمی توان فساد را معطوف به دولت خاصی کرد،این رواج شدید ریشهاش در ضعف خانواده هااست زیرا خانواده ها نمی توانند به سئوالات ایجاد شده در ذهن کودکان و نوجوانان و جوانان پاسخ مناسبی دهند و توجیح قانع کننده ای برای آنها ندارند و حتی شاید سزکوب نیز بکنند در چنین شرایطی نوجوان ما ممکن است مسائلی رو تجربه کنه که در آیند متحمل فشارهای سنگین تری باشه!
Iran, Islamic Republic of
در این آمار ذکر شده است که این ها دانشجو هستند؛ یعنی حتی اگر در مقطع لیسانس باشند، بازه سنی آن ها حداقل 18-23 سال است که قبل از 15 سالگی آن ها به سال های 81-86 (و قبل تر) می رسد.
متاسفانه فساد یک مخدر است که وقتی شروع شد، کنترل آن سخت می شود. همه کسانی که پایه گذار فساد در این مملکت بوده اند، در این جنایت سهیم هستند.
Syrian Arab Republic
از کجا نمونه برداری آماری شده؟ حتما از بالاشهر تهران و شهرک غرب و ...!
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که پدر خانواده در وقت معمول نتواند مخارج زندگیش را تامین کند و وقت برای با خانواده بودن نیابد و خانواده اش تحت کنترلش نباشد وبرای امرار معاش از صبح تا شب مجبور باشد بدود وضع از اینکه هست خوب نمی شود
Iran, Islamic Republic of
تمام كساني كه با اسم اصلاح طلبي و آزادي به رياست رسيدند روزي جواب پس خواهند داد.
چنين افرادي در اين جنايات شريك اند.