دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ما و كريمي لازم و ملزوم يكديگر هستيم

يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 73402
سرمربي تيم استيل‌آذين گفت: علي كريمي و تيم لازم و ملزوم يكديگر هستند.
به گزارش  فارس‌، حميد استيلي در نشست مطبوعاتي باشگاه استيل‌آذين در خصوص اينكه گفته مي‌شود پيروزي‌هاي استيل آذين به نام علي كريمي و شكست‌ها براي سرمربي تيم ثبت مي‌شود، خاطرنشان كرد:
 
اگر تيمي نتيجه مي‌گيرد همگي افراد در آن دخيل هستند. همه براي پيروزي يك تيم تلاش مي‌كنند و بحث شخص مطرح نيست.
وي ادامه داد: علي كريمي در اين فصل هم از لحاظ فني و هم از لحاظ اخلاقي بسيار متفاوت شده است. كريمي در اختيار تيم است و با تيم هماهنگ است. علي كريمي و تيم لازم و ملزوم يكديگر هستيم. اگر تيمي مي‌خواهد موفق شود بايد هم كادر فني و هم بازيكنان قوي داشته باشد. استيل آذين داراي چنين خصوصيتي است و در كادر فني خود از افرادي مانند حشمت‌مهاجراني مدير فني بهره مي‌برد. من افتخار مي‌كنم كه شاگرد چنين فردي هستم و در كنار او فعاليت مي‌كنم.
سرمربي تيم استيل‌آذين افزود: هر تيمي خواستار علي كريمي است زيرا او بازيكن تاثيرگذاري است و مي‌تواند با حركات خود نتيجه بازي را تعيين كند اميدوارم اين روند در استيل‌آذين ادامه داشته باشد و بتوانيم در پايان فصل در بهترين جايگاه قرار بگيريم.
استيلي خاطرنشان كرد: در نيم فصل براي تقويت تيم دو سه بازيكن جذب خواهيم كرد. ما هم اكنون چندين جاي خالي داريم كه مي‌توانيم با جذب بازيكنان تيم را تقويت كنيم.
وي در مورد اينكه گفته مي‌شود بين او و هدايتي اختلاف وجود دارد، و قصد استعفا داشته است، عنوان كرد، اوايل فصل استيل آذين خوب نتيجه مي‌گرفت اما از هفته ششم به بعد تيم با مسائلي همراه شد و اين صحبت‌ها مطرح شد. از طرف باشگاه هيچ گاه بحث استعفاي من مطرح نشده و اين مسئله‌اي است كه فقط مطبوعات و رسانه‌ها به آن دامن زدند.
وي افزود: بازيكنان خوشبختانه با تلاش و سخت‌كوشي توانستند به روزهاي اوج خود بازگردند و نتايج مطلوب گذشته را تكرار كنند.
سرمربي استيل آذين درباره دوپينگ بازيكنان در ليگ برتر عنوان كرد: اين مسئله‌اي است كه در همه جاي دنيا وجود دارد و نمي‌توان از آن دوري كرد. بايد كنترل بيشتري در اين زمينه انجام گيرد و به هيچ بازيكني اجازه اين عمل زشت را ندهند. من از كميته دوپينگ درخواست مي‌كنم با بررسي‌هاي بيشتر اجازه ورود چنين مسائلي را به فوتبال ايران ندهند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *