يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۰

تصویر محمدرضا پهلوی در سفارت انگلیس

چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 197227
دانشجویان معترض در جریان ورود به سفارت رژیم انگلیس در تهران، تصاویری از محمدرضا پهلوی و خاندان سلطنتی سابق ایران را از اتاق‌های سفارتخانه بدست آوردند.
       
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما" هرشب ميذارن جلوشون و با صرف شامپاين خودشونو ميبرن تو سالهاي قبل از 57 و گريه ميكنن .
بودن عكس شاه خائن در سفارتي كه با شاه انجا گرفته امري طبيعيست . ضمن انكه حمله به سفارت خارجي اشتباه بوده و دادن مجوز به حمله به كشور را تداعي ميكند كه اكثر از طرف جاسوسان خود همان كشور تحريص ميشود .
United States
اگر دانشجویان غیرتمند چند روزی بیشتر دوام می آوردند، مانند لانه جاسوسی آمریکا، اسناد بسیار مهم و ذی‌قیمتی به دست می آوردند. حیف که زود صحنه را خالی کردند.
Iran, Islamic Republic of
با اینکه از نظر حقوق بین الملل انگلیس خبیث می تونه از ما شکایت کنه و مدعی بشه امادلم خنک شد از این اقدام شجاعانه و انقلابی دانشجویان
از طرفی خود انگلیس ملعون کی حقوق بین الملل براش محترمبوده که بخواد طبق اون با ما برخورد کنه؟ مگه اوایل انقلاب به سفارت ما حمله نشد و دو نفرو شهید کردن.انگلیس برای مقابله با گروگانگیرا چه کرد؟ چند وقت پیش هم که عامل اون جنایتو آزاد کردن حاضر نشدن به ایران تحویلش بدن
Iran, Islamic Republic of
اگر در كشوري ديگر به سفارت خانه هاي شما به هر عللي به شكل سازمان يافته حمله كنند. باز هم اينگونه جواب مي دهيد بيائيد كمي هم مانند مردم اكثر كشور هاي جهان عمل كنيد. تفكر اكثر مردم ايران اينگونه نيست.
Iran, Islamic Republic of
حمله به هر سفارتی کاری زشت و غیر قانونی است و عواقب بدی برای ما خواهد داشت وقتی مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه با ابزارهای موجه و مناسب کار خود را میکنند این کارهای احساساتی و مغایر با قوانین بین الملل چه معنی دارد شاید عده ای از منافقین و مخالفین هم با دانشجویان ناآگاه همراه شوند و افراط کنند و مشکلاتی بوجود آید که دولت و حکومت هم نتوانند جواب دهند .
United States
مرگ بر انگليس
خوب اینکه چیز عجیبی نیست همه پدران عکس فرزندان خلفشون را حتی پس از مرگ و انقراض پیش خودشون نگه میدارند. این مقدار حق شناسی را هم از انگلیس بعید ندانید.!!!
Latvia
به نظر من سال 58 باید سفارت انگلیس و سفارت فرانسه را می گرفتند تا درس عبرتی باشد تا در امور کشور ایران دخالت نکنند
خدا دولت انگلیس و ملکه آنها را با شاه ایران و ساواکیانش محشور کند.