شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
با ارسال نمابري به "جهان" صورت گرفت

جوابيه فرزند هادوي به اظهارات دكتر عباسپور

در پي اظهارات دكتر عباسپور در يكي از دانشگاهها كه در آن به پرونده آقاي هادوي اشاره شده بود فرزند آقاي هادوي با ارسال جوابيه‌اي به جهان به اين
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 31001
بسم الله الرحمن الرحيم
در خصوص صحبت‌هاي آقاي عباسپور چند نكته به ذهن مي‌رسد:   اگر در دادگاهي كسي براي شهادت حاضر گردد از او مي پرسند آيا نسبت خويشي با طرفين پرونده دارد يا خير . اين براي آن است كه قاضي در صورت شهادت به نفع فاميل با تعمق در آن بنگرد.
  اولا- اي كاش مجري برنامه قبل از صحبتهاي آقاي عباسپور ، از ايشان در مورد نسبت فاميلي با آقاي جاسبي سوال مي كرد تا معلوم شود ايشان براي دفاع از شوهر خواهر خود به ميان نيامده باشد و دانشجويان هم مطلع مي شدند و مي فهميدند با چه كسي طرف هستند!
  ثانيا - ايشان فرموده اند دعوت به شوراي عالي انقلاب فرهنگي علامت آن است كه كل نظام ايشان را به عنوان رئيس دانشگاه قبول دارد بايد گفت حتي اگر كسي را ديگران به پستي بشناسند بعد از احراز حقيقت كه در واقع ايشان منصوب شوراي انقلاب فرهنگي كه شورايي دولتي است ، نمي باشد. بنا بر ماده 555 قانون مجازات اسلامي در فصل هشتم به عنوان غصب عناوين و مشاغل بلافاصله آقاي جاسبي بايد تحت پيگرد قضايي قرار گيرد.
  ثالثا- در مورد اتهام به پدرم كه ايشان مي خواسته زمينهايي را كه بخشيده بوده پس بگيرد ، ايشان اين ادعا را فقط براي دفاع از فاميل نزديك خود طرح كرده و آنانكه پدر ما را مي شناسند مي دانند قولش ثابت است در دنيا و آخرت به لطف الهي و آنچه را بخشيده هرگز پس نخواهد گرفت.
  آقايان اين تهمت را زدند تا منزل مسكوني و ديگر املاكش را تصاحب كنند و در اين راه از ريختن ميليونها تن خاك زباله و نخاله و فرستادن سيل آب وآتش دريغ نكردند. رجاله هاي چماق و چاقو در دست به سوي ما كه جز جانمان چيزي به كف نداشتيم فرستادند كه با وجود عكسهاي واضح از آنان به يمن خوش شانسي آقاي جاسبي !!؟ هنوز دادگستري و آگاهي ايشان را نيافته اند!
                                                                                                   و الله مستعان
                                                                                                   محمد هادوي
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *