دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

شغل احتمالی جاسبی پس از تحویل ریاست

دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 196939
یک منبع اگاه گفت که جاسبی قصد دارد شبکه واحدهای علوم تحقیقات را از دانشگاه آزاد جدا کرده و رئیس این شبکه دانشگاهی شود.
خبرگزاری فارس: شغل احتمالی جاسبی پس از تحویل ریاست دانشگاه آزاد

یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه با توجه به برگزاری اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد تا یک ماه آینده و تغییر رئیس این دانشگاه، گفت:‌ جاسبی قصد دارد شبکه واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را راه‌اندازی کند.

وی افزود: جاسبی تاکنون ۴۱ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را راه‌اندازی کرده و قصد دارد پس از تحویل ریاست دانشگاه آزاد، رئیس شبکه واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شود.

این منبع آگاه در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: جاسبی قصد دارد شبکه واحدهای علوم تحقیقات را از دانشگاه آزاد جدا کرده و با راه‌اندازی سیستمی مستقل رئیس این شبکه دانشگاهی شود.

وی تصریح کرد: شنیده شده جاسبی پس از تحویل پست ریاست دانشگاه آزاد، نایب رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد خواهد شد، یعنی اگر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جلسات هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد شرکت نکرد، جاسبی به عنوان نایب وی این جلسات را اداره کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یعنی همان ریاست دانشگاه آزاد بودن وچیزی فرق نکرده است.وفقط محل ازپاسداران به یک جای خوش آب وهوا تغییر کرده است.ودراین شرایط سنی برای ایشان وسط شهر حتما خوب نبوده است.اما کارمند نباید نفس بکشد ویا خدای نکرده درس بخواند اگر خواند از نون خوردن باید بیافتد؟جالبه نه؟خودتان قضاوت کنید
بي اغراق اگه يک مدير موفق تو کشور باشه آقاي جاسبي است ...
شايد از خيلي کارهاي ايشون دل خوشي نداشته باشم ولي بايد واقعيت را گفت . دانشگاه آزاد را ايشون دانشگاه آزاد ....
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد برای بعضی‌ها قلک پوله فقط.