جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اهدای چادر به بانوان همنام حضرت زهرا

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 129537
در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، همنامان حضرت زهرا (س) و بانوانی که القاب حضرت زهرا (س) را دارند چادر جایزه می گیرند.

به گزارش سرویس زنان جهان؛ از جمله برنامه های هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن ارائه الگوهاي جديد پوشش اسلامي و تشويق دختران جوان به حفظ پوشش اسلامي و حجاب است.

در این راستا همنامان حضرت زهرا (س) و بانوانی که نام آنها القاب حضرت زهرا (س) است در قرفه عطر بهشت بخش حجاب و عفاف هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ثبت نام کرده و جایزه می گیرند. 

در قرفه عطر بهشت فروش ویژه چادر به بانوان با اسامی و القاب حضرت زهرا صورت می گیرد .

این طرح برای تشویق بانوان به حجاب و ترویج فرهنگ حجاب اسلامی در عین حال مبارزه با تهاجم فرهنگی اجرا می شود. 

به این وسیله دو سوم خانم های محجبه می توانند ضمن خرید از این قرفه و بهره وری از تخفیف 50 درصدی در قرعه کشی روز عید فطر نیز شرکت کرده و به طور رایگان یک قواره چادر مشکی مجلسی رایگان نیز هدیه بگیرند. 

گفتنی است چندی پیش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور و دبیر‌خانه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندان طی اطلاعیه‌ای خطاب به موسسات فعال در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به راه‌اندازی بخش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *