يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شاهین بوشهر به فینال رسید

شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 201626
تیم فوتبال شاهین بوشهر با برتری مقابل مس کرمان برای نخستین بار جواز حضور در دیدارنهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای ایران را بدست آورد و افتخاری تازه را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به گزارش ایپنا، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور از ساعت امروز جمعه با برگزاری یک دیدار بین تیمهای فوتبال شاهین بوشهر و مس کرمان آغاز شد.

این بازی که با قضاوت محمود رفیعی در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر برگزار شد، در پایان به برتری ۲ بر صفر تیم شاهین انجامید تا سپیدپوشان بوشهری برای نخستین بار جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور را بدست آورند.

برای تیم شاهین در این بازی خانگی مهدی نوری در دقیقه ۶۷ و ایوان پتروویچ در دقیقه ۷۵ گل زدند و زمینه صعود تیمشان به دیدار نهایی مسابقات جام حذفی را فراهم آوردند.

محمود رفیعی در این بازی به سعید بیات و هادی شکوری از تیم شاهین بوشهر و سپهر حیدری و فرهاد سالارپور از تیم مس کرمان کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۹۰ مسعود نظرزاده، هافبک تیم شاهین را از زمین اخراج کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *