يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

تصاویر هوایی از مناطق زلزله‌زده شمال غرب کشور

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۲
کد مطلب: 239021
خلیل ساعی مدیرکل ستاد بحران آذربایجان‌شرقی در تازه‌ترین خبر از تلفات زلزله اعلام کرد:آمار کشته‌شدگان در زلزله آذربایجان‌شرقی به 180 نفر رسید.
به گزارش جهان، حسن قدمی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران هم پیش تر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تلفات زلزله شدید عصر امروز استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس آخرین آمار تاکنون 300 نفر بر اثر این زلزله جان خود را از دست دادند.
 
وی افزود: 45 نفر در شهرستان اهر، 40 نفر در شهرستان ورزقان، 50 نفر در شهرستان هریس و 18 نفر نیز در بیمارستان‌های تبریز جان خود را از دست دادند.
 
همچنین رئیس اورژانس کشور اعلام کرد: تعداد مصدومان زلزله آذربایجان شرقی از مرز 1500 نفر گذشته است.
 
خلیل ساعی مدیرکل مدیریت حوادث غیر‌مترقبه آذربایجان‌شرقی پیش از این گفته‌بود: زلزله امروز 146 کشته و یک‌هزار و 350 مجروح داشته است.













نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان‌شاءالله خدا به باقيماندگان صبر بدهد. اما چرا رسانه هاي كشور كه ادعاي اسلامي بودن دارن تصاوير نيمه برهنه هموطنان زن فوت شده را در فضاي مجازي پخش مي كنند؟؟؟ اين است رسم مسلماني؟؟؟
با سلام:

اگه خوب دقت کنید فقط خونه های کاهگلی اسیب دیدند حتی خونه های نیمه کاره بافت جدید که در تصاویر دیده می شود (تیراهنهایی بالا رفته برای ساخت طبقه دوم که در یکی از عکسها دیده می شود) اسیبی ندیده اند . پس معلوم میشه با همین فونداسیون نصفه نیمه !! که بعضی وقتها در بعضی جاها دیده می شود . تا 6 ریشتر را می تونیم با خیال راحت بخوابیم اما اگر این ساختمانها تا 8 و 9 ریشتر هم همیجور مقاوم باشند که نور علی نور است
Iran, Islamic Republic of
کجاست این وام بافت فرسوده؟ آیا یک آدم فقیر که در خانه کاهگلی زندگی می کند توان بازپرداخت اقساط این وام را دارد؟
واقعیت آن است که تسهیلات بافت فرسوده صرفا صرف مناطق خاص در نقاط تجاری شهرها می شود و مردم عادی از آن بی نصیب اند. خیلی ها در مواقع عادی نیز با ترس شب ها می خوابند. ترس از خراب شدن خانه.