دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۰

انتقاد شديد ايرانمنش از ده‌نمكي/ اميدوارم جلوی او را بگیرند

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 224784
اميدوارم فردي پيدا شود كه براي هميشه مسعود ده‌نمكي را از ساخت هرگونه فيلمي منع كند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا ايرانمنش،بازيگر سينما،تئاتر و تلويزيون گفت:در وضعيت روحي و جسمي خوبي بسر نمي‌برم ،ولي خدارا شكر مي‌كنم كه از بيمارستان مرخص شدم.

وي افزود:‌من جزء مظلومان هستم و متاسفانه با وضعيت فعلي سينما هيچگونه پيشنهادي به امثال ما نمي‌شود.

وي اظهار داشت:گاهي پيشيمان مي‌شوم از اينكه شش سال از عمر خود را به تحصيل در هنر گذراندم و اكنون بايد شاهد ساختن آثار جنگي و دفاع مقدس از سوي افرادي چون مسعود ده‌نمكي باشيم.

وي ابراز داشت:او در اخراجي‌هاي (1) به مسخره كردن جنگ و درسري دوم به دست انداختن آزادگان پرداخت و اكنون هم مي‌خواهد اثري مربوط به شهداي گمنام بسازد.

وي افزود:خيلي از شهداي ما پلاك‌هاي خود را مخفي مي‌كردند كه ناشناس بمانند؛ولي ده‌نمكي به دنبال از بين بردن ارزشهاست و اميدوارم كسي پيدا شود كه او را از ساخت هرگونه اثري در سينما منع كند.

وي ادامه داد:اگر قرار باشد فيلمي در اين خصوص ساخته شود ،بايد جلوي دوربين "حاتمي‌كيا" و "شورجه" رود كه خود بچه جنگ بوده‌اند.

وي خاطرنشان كرد:‌ما براي بدست آوردن اين انقلاب بسيار زحمت كشيده‌ايم و نبايد بگذاريم امثال ده‌نمكي همه ارزش هاي ما را زير سوال برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای ایرانمنش اگر دروغ به دفاعمان بستیم و جلو هر انتقادی را گرفتیم موفقیم؟ نه برادر اتفاقا اخراجی 1 اکثر مسایل را گفته از دفاعی که کردید خدای نکرده سوءاستفاده نکنید و تا الان هم الحمدولله نکردید چرا پشیمان ؟.پشیمان دشمن شماست .ما به شما افتخار می کنیم و تمام رزمندگان ولی از دفاع نابجای فرهنگیتان تا هرگز .من شاید از آقای ده نمکی خوشم نیاد ولی از فکر ایشان دفاع می کنم .
United States
از اقای ایرانمنش بعیده چنین سخن گفتن در سالهایی که جوانان از شور 8 سال دفاع مقدس با فیلمهای تکراری فاصله گرفته بودن اخراجیها وصل دوباره جوانان با دفاع مقدس بود
Iran, Islamic Republic of
دم شما گرم آقا رضا
واقعا فرق حرفی که از ته دل بر می اد با حرف امثال ده نمکی همینه

درد دلتون به دل نشست آقا رضا
با آرزوی شفای عاجل برای جانباز عزیز آقا رضای ایرانمنش
نظر اقا در مورد فیلم های ده نمکی این نبود .
این که فلانی حق نداره فیلم بسازه و فقط فلانی و فلانی حق دارند به نظر اقای ایرانمنش نوعی انحصار طلبی نیست. این همه فیلم های مزخرف که کل ارزشهای اسلامی رو زیر سوال میبره از حجاب گرفته تا ایرانی بودن و بسیاری از مسائل دیگر . شما به این کارگردان ها هم اعتراضی داشته اید یا خیر؟ تخصص شما فقط در مسائل جنگه.
Serbia
واقعا درددل همه را گفتيد
خيلي اين فيلمها ي اخراجيها براي جبهه كم بود
Iran, Islamic Republic of
خداوند به آقاي ايرانمنش شفاي عاجل عنايت كند به نظرم اگر اين صحبتا واقعا از ايشون باشه از شدت فشار بيماري بوده
ده نمکی از همان زمان ژورنالیستیش تا حضور پرسرو صداش تو تشییع شهدا در شهر و تا همین فیلم سازی هاش گویی نماینده خون شهدا و سخنگوی اونهاست و در انظار هم، نماینده سینمای متعهد و حزب الهی معرفی می شه و اشکال کار هم همینجاست.
والا می شد به راحتی کار ایشون رو ضمیمه کرد به همه فیلم های مبتذلی که به برکت مدیریت فرهنگی هوشمندانه امروز، مرتب آمارشون بالاتر می ره و از کنار آثارش بی سر و صدا گذشت.
Iran, Islamic Republic of
ایرانمنش شهید زنده است
خدمت برادر جانباز آقاي ايرانمنش
عرض سلام وادب دارم
احتراما بفرمائيد نظرتان راجع به فتنه سال 88 و عملكرد آقاي مير حسين موسوي در اين غائله چيست؟
قبل از هر سخني خدمتتان عرض ميكنم كه شخصا انتقاداتي به آقاي ده نمكي دارم .