پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
شعار علیه مربیان حرف اول ورزشگاه

حاشیه پرسپولیس - سپاهان(2)

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 114669
دیدار پایانی هفته سی و چهارم نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر امشب بین تیم های پرسپولیس و سپاهان برگزار شد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در شرایطی برگزار شد که تیم سپاهان از دو هفته پیش قهرمانی خود را در مسابقات لیگ برتر قطعی کرده بود و به همین خاطر مراسم جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه آزادی بعد از بازی امروز تدارک دیده شده بود.

* در ضلع جنوبی ورزشگاه جایگاه ویژه ای نصب شده است و جام قهرمانی روی آن به تیم سپاهان اهدا شود.

* پیش از آغاز مسابقه هواداران دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان با سر دادن شعارهایی یکدیگر را مورد خطاب قرار دادند. اوج این شعارها در جریان بازی بود که پرسپولیسی ها قهرمانی سپاهان را زیر سئوال می برند . هواداران تیم سپاهان نیز علیه تیم سرخپوش تهرانی شعارهایی می دادند.

* برگزاری مسابقه در روز میانی هفته و بی تاثیر بودن نتیجه بازی بر سرنوشت تیم فوتبال پرسپولیس باعث شده بود که هواداران این تیم استقبال اندکی از بازی امروز به عمل آوردند. تعداد هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی به زحمت به 10 هزار نفر می رسید.

* تعداد زیادی از هواداران تیم فوتبال سپاهان که از اصفهان به تهران آمده بودند با حضور در جایگاه مخصوص استقلالی ها به تشویق تیم محبوب خود می پرداختند و با پرچم های زرد رنگ و بنرهایی که روی آن قهرمانی تیم سپاهان تبریک گفته شده بود به حمایت از تیم محبوب خود می پرداختند. آنها در طول مسابقه بیشتر درگیر پاسخگویی به شعارها و حملات هواداران تیم پرسپولیس و شعارهای آنها علیه تیم اصفهانی پاسخ می گفتند.

* پیش از آغاز مسابقه علی دایی و دیگر مربیان تیم فوتبال پرسپولیس سمت نیمکت سپاهان رفتند و با مربیان این تیم خوش و بش کردند. حضور علی دایی کنار نیمکت سپاهان بعد از جدالهای رسانه ای که طی چند سال گذشته با امیر قلعه نویی رخ داده است قابل توجه بود.

* بازیکنان و مربیان دو تیم پیش از آغاز مسابقه به روح شهید هاشمی ادای احترام کردند.

* پیش از آغاز مسابقه از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از محمد جواد تقی پور کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان تقدیر به عمل آمد. این کمک داور با تجربه پس از سالهای قضاوت در سطح اول فوتبال ایران امروز با پرچم زدن در دیدار پرسپولیس سپاهان رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در ضلع جنوبی ورزشگاه امیر قلعه نویی را به شدت تشویق می کردند و در جریان مسابقه با سر دادن شعارهایی و در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان بازگشت امیر قلعه نویی به تیم محبوبشان شدند و از واعظ آشتیانی می خواستند باشگاه استقلال را ترک کند. باید دید واکنش مسئولان باشگاه استقلال به این اقدامات هواداران امیر قلعه نویی چیست؟

* پیش از آغاز مسابقه جلال اکبری هافبک مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که تا سال گذشته عضو تیم سپاهان بود سمت به هواداران این تیم رفت و به سمت آنها دسته گل پرتاب کرد.

* تمامی بازیکنان سپاهان به غیر از عماد رضا، ابراهیم توره، محرم نویدکیا و شاهین خیری پیش از آغاز بازی سمت علی دایی رفتند و از او اجازه و رخصت ورود به میدان گرفتند.

* اشپیتیم آرفی و حوار ملامحمد که در فهرست تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با سپاهان جایی نداشتند امروز با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی جدال سرخپوشان برابر سپاهان را تماشا کردند.

* پیش از آغاز مسابقه حبیب کاشانی با لیدرهای باشگاه پرسپولیس نشستی داشت. لیدرهای پرسپولیس در جریان با لباس های متحدالاشکل در گوشه از ورزشگاه نشسته بودند و تنها مسابقه را تماشا می کردند. سکوت لیدرهای پرسپولیس بی ارتباط با جدال های رسانه ای چند روز اخیر برخی از آنها با سپاهانی ها نیست.

* هواداران پرسپولیس در جریان مسابقه بارها علی دایی را تشویق کردند و علیه قلعه نویی شعار دادند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مهدی تاج ، افشین قطبی، مجتبی شریفی، اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان و برخی از مسئولان سفارت سنگال در ایران حضور داشتند.

* بازیکنان و مربیان تیم فوتبال سپاهان در بین دو نیمه در حالی به رختکن رفتند که هواداران پرسپولیس به شدت علیه آنها شعار می دادند.

* اشتباهات داوری و بازی نه چندان موثر تیم سپاهان شعارهای هواداران پرسپولیس را در پی داشت. آنها با شعار "این جوری قهرمانی شدید" قهرمانی تیم اصفهانی را زیر سئوال می برند.

* هواداران تیم پرسپولیس با شعار "سپهر سرطلایی پرسپولیس رویایی" قهرمانی خود در سال 87 را به رخ هواداران تیم اصفهانی می کشیدند.

* عماد محمد عمادرضا مهاجم تیم فوتبال سپاهان که پس از تعویضش ناراحت بود مستقیما به رختکن رفت و روی نیمکت ننشست.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *